دانلود و خرید کتاب هو الیتیم بعین الله محمدرضا سرشار ترجمه بتول مشکین‌فام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هو الیتیم بعین الله اثر محمدرضا سرشار

کتاب هو الیتیم بعین الله

معرفی کتاب هو الیتیم بعین الله

کتاب هو الیتیم بعین الله اثری از محمدرضا سرشار است که با ترجمه بتول مشکین فام به عربی در انتشارات سوره مهر منتشر شده است. این کتاب در قالب یک داستان لطیف و تاثیرگذار از زندگی حضرت محمد (ص) می‌گوید.

انتشار این کتاب جوایز و افتخارات بسیاری را از جمله عنوان اثر برگزیده دومین جشنواره قصه‌های قرآنی، پیامبران و ائمه از آن رضا رهگذر کرده است. 

درباره کتاب هو الیتیم بعین الله

کتاب هو الیتیم بعین الله داستانی از زندگی حضرت محمد (ص) است. این داستان پیشتر به زبان فارسی و به اسم آنک آن یتیم نظر کرده منتشر شده بود. 

این داستان که با استناد به  منابع و مراجع تاریخی نوشته شده است، از زندگی و سیره حضرت محمد (ص)، پیامبر دیانت اسلام می‌گوید. نویسنده در پرداخت به سیره و زندگی حضرت رسول از منابع معتبر بهره جسته است اما آن را با تخیلش ترکیب کرده است تا نتیجه نهایی اثری جذاب و دلنشین باشد که هم احوال و درونیات محمد (ص) را بیان کرده باشد و هم از شخصیت‌های فرعی، توصیف مکان‌ها و اشیا و ... گفته باشد.

بتول مشکین فام که مترجم این اثر به زبان عربی است درباره آن اینطور گفته است: «از آنجا که قرار بود این کتاب از فارسی به عربی ترجمه شود و قصد داشتیم این کتاب توزیع مناسبی داشته باشد و در جهان دیده شود، تصمیم گرفته شد کتاب در لبنان و از سوی یک ناشر خارجی منتشر شود.»

 در بررسی کتابهای ده ساله بین سال‌های ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۴، کتاب هو الیتیم بعین الله اثر برگزیده دومین جشنواره قصه های قرآنی انتخاب شد.

کتاب هو الیتیم بعین الله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی حضرت محمد (ص) پیشنهاد می‌کنیم. اگر به زبان عربی تسلط دارید، این کتاب گزینه خوبی برای شما است.

درباره محمدرضا سرشار 

محمدرضا سرشار که با نام هنری رضا رهگذر فعالیت می‌کند در سال ۱۳۳۲ در کازرون دیده به دنیا گشود. در سال ۱۳۵۴ و پس از طی دوران سربازی، به صورت سرباز معلم، در رشته مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران قبول شد و به تهران آمد.

نخستین آثار او در سال ۱۳۵۲، در یکی از مجلات هفتگی ادبی، منتشر شد و اولین کتابش را در سال ۱۳۵۵ منتشر کرده است. پس از انقلاب همچنان به انتشارش آثارش که در زمینه‌های مختلف از جمله نقد، پژوهش ادبی، داستان تالیف و ترجمه بودند، ادامه داد. او موفق شد تا برای آثار و نوشته‌هایش ۲۶ جایزه را در سطح کشوری از آن خود کند.

محمدرضا سرشار در کارنامه‌ هنری خود فعالیت‌های بسیاری دارد. از میان آن‌ها می‌توان به سردبیری مجله رشد دانش آموز، عضویت هیأت داوران ششمین جشنواره تأتر فجر، مدرس ادبیات کودکان در دانشسرای تربیت معلم، استاد دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، عضویت شورای داوران انتخاب کتاب سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضویت شورای نظارت بر کتاب های کودکان و نوجوانان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قصه گوی ظهر جمعه، دبیر چهارمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری، سردبیر گاهنامه قلمرو تا شماره ۶، سردبیر نشریه تخصصی دو فصلنامه گویش ، سردبیر مجله سوره نوجوانان ، عضو شورای سردبیری مجله ادبیات داستانی، مسئول شورای نقد وبررسی واحد رمان بنیاد جانبازان اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان