دانلود و خرید کتاب وفاداری و ارزش برند‌های ورزشی حمید درو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وفاداری و ارزش برند‌های ورزشی اثر حمید درو

کتاب وفاداری و ارزش برند‌های ورزشی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب وفاداری و ارزش برند‌های ورزشی

کتاب وفاداری و ارزش برند‌های ورزشی نوشته حمید درو و فائزه حیدری است. کتاب وفاداری و ارزش برند‌های ورزشی را انتشارات اکبرزاده منتشر کرده است.

درباره کتاب وفاداری و ارزش برند‌های ورزشی

مفهوم وفاداری به برند را به این شکل تعریف می‌کند: حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاش‌های رقبا، به صورت بالقوه می‌تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. وفاداری به برند به گرایش وفادار بودن به یک برند اشاره دارد و می‌تواند به صورت تمایل مصرف کنندگان به استفاده از یک برند، به عنوان نخستین انتخابشان نشان داده شود. مصرف کنندگان وفادار به یک برند خاص متعهد هستند. این تعهد به استفاده دائمی از یک برند در هنگام استفاده از محصول منجر می‌شود.

نام‌های تجاری یا برند از مهم‌ترین دارایی‌های نامشهود باشگاه‌ها هستند، که کمک شایانی به موفقیت در بازار و بالا بردن ارزش آن‌ها می‌کنند (ساکس جاروی و سامعی، ۲۰۱۱) و هچنین می‌توانند ارتباط نزدیکی را با مشتریان خود ایجاد کنند. بنابراین آگاهی از رابطه بین برند و رفتار مشتریان می‌تواند کمک قابل توجه ای به مدیران باشگاه‌ها در زمینه مدیریت اثربخش برند ایفا نماید.

خواندن کتاب وفاداری و ارزش برند‌های ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب وفاداری و ارزش برند‌های ورزشی

ارزش درک شده را می‌توان همان برداشت کلی یک مشتری از محصول یا خدمت دانست. پروفسور والری تعریف زیر را ارئه داد: ارزش ادراک شده مشتریان، وفاداری آنها را به ارمغان خواهد آورد. از سوی دیگر وفاداری مشتریان، می‌تواند منجر به هزینه‌های بازاریابی پایینی شود و مشتریان بیشتری را جذب کند و بر روی حضور مجدد آنان مؤثر باشد (علیزاده، ۱۳۹۱). یکی از راه‌هایی که می‌توان ارزش این حضور را در باشگاه‌ها نشان داد، دادن اطلاعات کافی به مشتری یا همان تبلیغات می‌باشد. مشتریان وفادار دنیای دهان به دهان را به سرعت می‌گسترانند و با استراتژی‌های رقیبان مقابله می‌کنند (صادقی و جنانی، ۱۳۹۶).

برند در فضای بازار به شدت رقابتی امروز یکی از بزرگترین چالش‌های هرکسب و کاری است و باتوجه به حساسیتی که باشگاه‌های ورزشی دارند، باید اذعان داشت برند ارزش استراتژیک برای سازمان‌ها دارد. برند می‌تواند بخش مهمی از داراییهای نامشهود سازمان‌ها محسوب شود. برند عامل انحصار مالکیت محصول یا خدمت برای سازمان‌ها می‌باشد (بودت و چانوات، ۲۰۱۰).

باعنایت به مطالب مزبور باید در نظر داشت که برآوردن انتظارات مشتریان با رعایت ویژگی‌های کیفیت خدمات، به رضایت بیشتر آن‌ها می‌انجامد و باعث می‌شود به خدمات وفادار بمانند و حتی آنها را به مشتریان دیگر نیز پیشنهاد دهند. مدیران ورزشی بر این اساس به درک مناسب‌تر آنچه مربوط به خودشان است، به خصوص خدماتی که بر رفتار مشتریان تأثیر می‌گذارند، علاقه و توجه نشان می‌دهند. بنابراین، با توجه به اهیمت و نقشی که تحرک و فعالیت بدنی در زندگی روزمره و سلامت افراد جامعه ایفا می‌کند، ضروری است که مدیران باشگاه‌های بدن سازی جهت آشنایی بهتر با نیازها و خواسته‌های مشتریان و پایش نحوه ارائه خدمات موجود به منظور افزایش وفاداری و توسعه تداوم حضور آتی مشتریان، به انجام تحقیقاتی با رویکرد بازاریابی بپردازند. از این طریق مدیران توانایی تشخیص مشتریان بالقوه و وفادار را پیدا می‌کنند. نگاهی به مطالعات و تحقیقات در حوزه بازاریابی خدمات ورزشی و تأثیر آن بر مشتریان باشگاه‌های ورزشی مبین این مطلب است که مطالعات گسترده و دامنه‌های را نمی‌توان در این خصوص یافت. در واقع مطالعات مختلف، توجه کمی به تحقیقات شده است که نقش وفاداری به خدمات و ارزش درک شده به برند را با توجه به متغیرهای بازاریابی همچون کیفیت خدمات و رضایت مشتری، بر قصد حضور و رفتارهای آتی، بررسی کرده باشد. بررسی انجام شده درباره این موضوع نشان از تحقیقات پراکنده در کشور را دارد که غالباً جز چند تحقیق معدود، اغلب در بخش‌های غیرورزشی صورت گرفته است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۶۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان