دانلود و خرید کتاب برهان فاطمه (ع) ابراهیم بابایی آملی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برهان فاطمه (ع) اثر ابراهیم بابایی آملی

کتاب برهان فاطمه (ع)

انتشارات:میراث ماندگار
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برهان فاطمه (ع)

کتاب برهان فاطمه (ع) نوشتهٔ ابراهیم بابایی آملی است. انتشارات میراث ماندگار این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حوادث و رخدادهای پس از رحلت پیامبر اسلام را روایت کرده و خطبه‌ها، مرثیه‌ها و اشعار حضرت فاطمه (س) را نیز در بر گرفته است.

درباره کتاب برهان فاطمه (ع)

کتاب برهان فاطمه (ع)؛ فریاد مظلومیت دردانهٔ هستی پس از پیشگفتار، شناسنامهٔ حضرت فاطمه (س) را توضیح داده و مفاهیم نام‌های گوناگون وی را تشریح کرده است. بخش دوم، درباره‌ٔ پدر و مادر این شخصیت مطالبی را ارائه کرده و بخش سوم به ماجرای ازدواج او با امام علی (ع) پرداخته است. فصل چهارم، سوگ‌نامهٔ حضرت زهرا را در بر دارد و فصل پنجم، خلفای هم‌عصر او را نام برده است.

فصل‌های ۶، ۷ و ۸ این کتاب نیز درمورد خطبهٔ غدیریهٔ پیامبر اسلام، مناظره‌های ابن عباس با خلیفهٔ دوم و مدینهٔ پس از رحلت پیامبر است.

فصل‌های بعدی به موضوعاتی همچون عوامل روی‌گردانی مردم از امام علی (ع)، سرگذشت «فدک»، بازخوانی خطبهٔ فدکیه، خطبه‌های حضرت زهرا، شعرها و مرثیه‌های او و وصیت‌نامه و عوامل شهادت وی پرداخته است. فصل آخر این کتاب «فاطمه زهرا در آینه شعر و ادب» نام دارد.

فاطمه دختر پیامبر اسلام، همسر امام نخست شیعیان و مادر امام حسن و امام حسین (ع) بود. او شخصیتی تاریخی و دینی به‌شمار می‌آید که به‌خاطر داشتن ویژگی‌های اخلاقی نیکو همواره ستوده شده است.

خواندن کتاب برهان فاطمه (ع) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حضرت فاطمه (س) پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب برهان فاطمه (ع)

«ای علی! من فاطمه دختر محمد هستم، خدا مرا به ازدواج تو درآورد، تا در دنیا و آخرت برای تو باشم. تو از دیگران بر من سزاوارتری. حنوط، غسل و کفن کردنِ مرا در شب به انجام برسان و شب بر من نماز بخوان و شب مرا دفن کن و به هیچ‌کس اطّلاع نده. تو را به خدا می‌سپارم و بر فرزندانم تا روز قیامت سلام و درود می‌فرستم.»

نظرات کاربران

کتابخوار
۱۴۰۱/۰۴/۱۷

مفتقرا متاب رو، از در او به هیچ سو/زانکه مس وجود را، فضه او طلا کند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان