دانلود و خرید کتاب کسب و کار موفق حتی در دوران رکود میثم بی‌کینه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کسب و کار موفق حتی در دوران رکود اثر میثم بی‌کینه

کتاب کسب و کار موفق حتی در دوران رکود

معرفی کتاب کسب و کار موفق حتی در دوران رکود

کتاب کسب و کار موفق حتی در دوران رکود نوشته میثم بی‌کینه است. کتاب کسب و کار موفق حتی در دوران رکود را انتشارات پارسیان البرز منتشر کرده است. این کتاب راهکارهایی برای کسب سهم بازار بیشتر و ایمن‌تر در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره کتاب کسب و کار موفق حتی در دوران رکود

مروزه با توجه به رشد و تنوع کسب‌وکارها، تعداد فروشگاه‌ها به صورت تصاعدی افزایش یافته و این امر چالش‌های جدیدی در کسب‌وکار ایجاد کرده است. به‌طوری‌که بهبود و ارتقای وفاداری مشتریان به‌عنوان شاخص کلیدی در دستیابی به موفقیت پایدار در فروشگاه‌ها تبدیل شده است. در این راستا، پژوهش حاضر در تلاش است مدل مناسبی جهت بهبود وفاداری مشتریان به کسب‌وکارها ارائه کند.

بر اساس تحقیقات سال ۲۰۱۵ کمپانی (marketsandmarkets یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تحقیق بازار دنیا)، پیش‌بینی می‌شود که حجم بازار «مدیریت وفاداری مشتریان» از ۱.۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵ به ۴.۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ خواهد رسید.

یعنی نزدیک به سه برابر! واقعا چرا در بازار آمریکا که بسیاری از شرکت‌ها بازار مشخص خود را دارند، این حجم از سرمایه‌گذاری باید روی «وفاداری مشتری» انجام شود؟ این کتاب پاسخ شما را می‌دهد و به شما کمک می‌کند بتوانید با مدیریت کسب و کارتان را به ثبات برسانید.

خواندن کتاب کسب و کار موفق حتی در دوران رکود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به صاحبان کسب و کار که به دنبال موفقیت بیشتر هستند پیشنهاد می‌کینم.

بخشی از کتاب کسب و کار موفق حتی در دوران رکود

اگر در اینترنت گشتی بزنیم و عبارت «وفاداری مشتریان چیست» را سرچ کنیم، یکی از تعاریفی که پیدا می‌کنیم، تعریف ریچارد الیور (۱۹۹۹) از وفاداری مشتری است؛ «تعهدی قوی از سوی مشتری برای خرید مجدد یک محصول یا خدمات برتر در آینده، حتی با وجود تبلیغات رقبا».

یک تعریف کاربردی‌تر این است:

«مشتری وفادار کسی است که بخش زیادی از یک نیاز مشخص را از کسب‌وکار مشخصی تأمین می‌کند».

البته در ایران منابع فارسی زیادی در مورد وفاداری مشتریان نداریم، اما با سرچ به زمان انگلیسی نتایج به‌دست‌آمده متنوع‌تر است. خلاصه جست‌وجوی من به موارد زیر رسید:

- رضایت مشتری از یک محصول و ترجیح آن به رقبا؛ -

 خرید مرتب از یک محصول یا خدمات با وجود قیمت پایین‌تر یا راحتی بیشتر (راحتی یعنی دسترسی بهتر، فروشنده خوش‌برخوردتر و...)؛

- یک ارتباط عاطفی بین یک سازمان و مشتریانش؛

- خرید از یک محصول و معرفی‌کردن آن به دیگران؛

- تبلیغ یک برند خاص.

اهمیت مشتری وفادار

وفاداری با دروغ و ظاهرسازی ایجاد نمی‌شود. وفاداری یک ذهنیت است که با صداقت و در کنار مشتری‌بودن شکل می‌گیرد. اگر مشتری احساس کند که در جبهه مقابل ایستاده‌اید تا فقط بفروشید و سود کنید و به فکر مشتری نیستید، دیگر از شما خرید نمی‌کند و به‌اصطلاح مشتری دفاعی می‌شود؛ اما اگر مشتری متوجه شود که در کنارش هستید و می‌خواهید بهترین انتخاب را داشته باشد، با شما دوست خواهد شد.

فروختن یک محصول به مشتری وفادار و ثابت بسیار راحت‌تر از فروختن آن به یک مشتری جدید است.

اگر شما مراحل ایجاد ارتباط را با مشتری تکمیل کرده‌اید، شاید حتی با او دوست شده باشید. حفظ مشتری وفادار و ایجاد یک رابطه طولانی‌مدت قانون رشد کسب‌وکارهای بزرگ و قدرتمند است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۳۰۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان