دانلود و خرید کتاب محمدعلی کلی چه کسی بود؟ جمیز باکلی ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محمدعلی کلی چه کسی بود؟ اثر جمیز باکلی

کتاب محمدعلی کلی چه کسی بود؟

معرفی کتاب محمدعلی کلی چه کسی بود؟

کتاب محمدعلی کلی چه کسی بود؟ نوشته جیمز باکلی و ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی از مجموعه کتاب‌های به سوی موفقیت است. این کتاب نوجوانان را با زندگی یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین دانشمندان جهان آشنا می‌کند.

درباره کتاب محمدعلی کلی چه کسی بود؟

وی با نام محمدعلی به شهرت جهانی رسید، اما در ۱۷ ژانویه ۱۹۴۲ در لوییزویل، کنتاکی کاسیوس مارسلوس کِلی جونیور متولد شد.

مادرش، اودسا کلی گفت: "ما هنگام تولد او را " GG "صدا کردیم. "او می‌گفت:" گی، گی." او گفت که کاسیوس زودتر از بچه‌های دیگر راه افتاد و صحبت می‌کرد. او بسیار قوی بود بطوریکه به طور تصادفی یک بار به دهان مادرش خورد و یکی از دندانهایش را شل کرد. او پسر کوچکی بود که بعدها به یکی از بزرگ‌ترین بوکسورهای جهان تبدیل شد و در این کتاب درباره‌اش می‌خوانید. 

خواندن کتاب محمدعلی کلی چه کسی بود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان و بزرگسسالان که می‌خواهند درباره محمدعلی کلی بدانند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب محمدعلی کلی چه کسی بود؟

اولین کاسیوس ام.کِلی

اولین کاسیوس کِلی در واقع یک مرد سفیدپوست که سال ۱۸۱۰ در کنتاکی متولد شد. با وجود بردگان متعلق به پدرش، کِلی جوان مخالف برده‌داری بود. هنگامی که او بزرگ شد، در مقابله با آن صحبت می‌کرد. او حتی روزنامه‌ای ضد بردگی را منتشر کرد که آمریکایی واقعی نام داشت.

دیدگاه‌های او در جنوب بسیار غیرمعمول بود بطوریکه حتی توسط گانگسترها مورد حمله قرار گرفت و خانواده اش آزار دیدند. کلی برای هدفهای آبراهام لینکولن رئیس‌جمهور منتخب در سال ۱۸۶۰ کار کرد و در طول جنگ مدنی، او گروهی از سربازان داوطلب را برای دفاع از واشنگتن، رهبری کرد. در طول جنگ و پس از آن، وی به عنوان نماینده آمریکا به روسیه رفت. او پس از بازگشت به ایالات متحده، قبل از اینکه در ۱۹۰۳ بمیرد، برای سالها در حزب جمهوری‌خواه کار می‌کرد.

دیدگاه‌های ضد نژادپرستانه کِلی توسط یک خانواده سیاه الهام گرفته شد تا نام پسرشان را در سال ۱۹۱۲ به یاد او نام‌گذاری کنند. در سال ۱۹۴۲، آن مرد، کاسیوس کِلی. اس‌آر و فرزندش کاسیوس کِلی. جی‌آر نام گرفت. علاوه بر دیدن مبلمان و لوازم خانگی، پسران همچنین چیزهایی مانند پاپ کورن رایگان را در نمایشگاه پیدا کردند. پس از اینکه آنها چندین ساعت در نمایشگاه گشت و گذار کردند، کاسیوس دریافت که دوچرخه‌اش، یک شوین قرمز و سفید محبوب، به سرقت رفته است.

خیلی ناراحت بود. شخصی گفت که یک پلیس در ساختمان است، بنابراین کاسیوس برای گزارش سرقت پیش او رفت. کاسیوس گریه می‌کرد و می‌گفت که دوست دارد به کسی که دوچرخه‌اش را دزدیده یک مشت محکم بزند. جو مارتین پلیس، در واقع یک مربی کلاس بوکس در سالن ورزشی بود. وی از کاسیوس دعوت کرد تا بوکس را امتحان کند تا بتواند عصبانیت خود را کنترل کند. کاسیوس خیلی زود فهمید که نه تنها از بوکس لذت می‌برد، بلکه در این کار نیز تبحر دارد.

چندی نگذشته بود که او در کنار جو مارتین شروع به یادگیری کرد، کاسیوس در یک برنامه تلویزیونی محلی به نام قهرمانان فردا حضور یافت.

کاسیوس که هنوز فقط دوازده سال داشت، در مقابل یک جوان به نام رونی اوکیف به رینگ رفت. کاسیوس در این مبارزه پیروز شد و این موضوع، داستان شگفت‌انگیزش در دنیای بوکس را آغاز کرد.

نظرات کاربران

omid
۱۴۰۲/۰۳/۲۴

واقعا کتاب خوبی بود و به شما دوست عزیز پیشنهاد میکنم بخوانید ضرر نمی کنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
در سال ۱۹۷۵، خبرنگاری پرسید که چگونه دوست دارد از او یاد شود. وی گفت که می‌خواهد از او یاد شود "به عنوان یک مرد سیاه‌پوست که عنوان سنگین وزن را به دست آورد و... که با همه درست رفتار کرد به عنوان مردی که هرگز به کسانی که به او نگاه می‌کردند و هرچه می‌توانست به مردمش کمک می‌کرد، تحقیر نمی‌کرد... . به عنوان مردی که سعی کرد با دین اسلام مردم را متحد کند. "
AMirReza

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان