دانلود و خرید کتاب مستلزمات زوج درمانی ویدا احمدخان بیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مستلزمات زوج درمانی اثر ویدا احمدخان بیگی

کتاب مستلزمات زوج درمانی

معرفی کتاب مستلزمات زوج درمانی

کتاب مستلزمات زوج درمانی نوشته ویدا احمدخان بیگی است. کتاب مستلزمات زوج درمانی تحلیل رویکردهای زوج‌درمانی هیجان‌مدار، شناختی رفتاری و دل‌بستگی است. این کتاب را انتشارات ندای کارآفرین منتشر کرده است. این کتاب به زوج‌های جوان و کسانی که چندین سال از زندگی‌شان گذشته است کمک می‌کند بتوانند زندگی شادتری داشته باشند و از آن لذت ببرند.  

درباره کتاب مستلزمات زوج درمانی

خانواده، نهادی است که از يكسو با جامعۀ بزرگتر در تعامل است و از سوی ديگر مستقیماً با فرد در ارتباط است. اهمیت اين نهاد به حدی است که برخی صاحب نظران آن را از ارکان اساسی جامعه به حساب می‌آورند و تحقق جامعۀ سالم را درگرو دستیابی به خانواده سالم می‌پندارند. يكی از مهمترين عواملی که بر بقا و رشد و خانواده اثر می‌گذارد، روابط سالم و مبتنی بر سازگاری و تفاهم بین اعضا به خصوص زن و شوهر است. با توجه به تغییرات و پیچیدگی روزافزون جامعه و گسترش روابط اجتماعی، آموزش مهارت‌ها برای آماده سازی افراد جهت رويارويی با ديگران و موقعیت‌های دشوار، امری ضروری به نظر می‌رسد. بدون شک اگر زوجین در روش‌های ارتباطی مهارت داشته باشند، می‌توانند بسیاری از مسائل زندگی را حل کرده و از زندگی لذت ببرند زوج درمانی نوعی روان درمانی است و برای زوج‌هايی که زندگیشان دچار مشكل شده و نمی‌توانند باهم به تفاهم برسند توصیه می‌شود. طی جلسات زوج درمانی، مشكلات زوج‌ها بررسی می‌شود و دنبال راه حل گشته می‌شود. از همه مهم‌تر، زوج‌ها تصمیم‌گیری در مورد ادامه يا قطع زندگی مشترکشان را ياد می‌گیرند. زوج درمانی می‌تواند به نفع هر کسی باشد که در روابط زناشويی خود دچار مشكل است. علاوه بر زوج‌های متأهل، افرادی که قصد ازدواج دارند نیز می‌توانند درخواست مشاوره ازدواج و زوج درمانی کنند. طرفین می‌توانند در جلسات انفرادی نیز شرکت کنند. در جلسات زوج درمانی، علاوه بر مشكلاتی که زوج‌ها به خاطر آن مراجعه کرده‌اند، زوايای ديگر زندگی مشترک آنها نیز ارزيابی می‌شود. در اين جلسات علاوه بر اينكه با زوجها به طور همزمان صحبت می‌شود، جلسات جداگانه‌ای نیز با هر کدام از طرفین برگزار شده و مشكلات زندگی از ديدگاه آنها پرسیده می‌شود. در جلساتی که هر دو طرف حاضر هستند، رفتار و برخورد آنها با يكديگر بررسی می‌شود. در بعضی از جلسات زوج درمانی تمرين‌های خانگی برای برقراری ارتباط به زوجین داده می‌شود. با تكرار اين تمرين‌ها، علاوه بر اينكه مهارت‌های ارتباطی تقويت می‌شود، آگاهی آنها نیز افزايش پیدا می‌کند. با توجه به اهمیتی که زوج درمانی در زندگی زناشويی و در پی بروز اختلافات زوجین دارا است، کتاب حاضر به دنبال تبیین اين موضوع و معرفی رويكردهای جديد و کاربردی زوج درمانی برای مشاوران و درمانگران نیز هست.

کتاب مستلزمات زوج درمانی به شما کمک می‌کند در زندگی تصمیمات عاقلانه بگیرید و به دور از خشم و هیجانات کنترل نشده برای ساختن زندگی‌تان تلاش کنید. این کتاب می‌تواند زندگی شما را بازسازی کند و دوباره شما را به خوشبختی برگرداند. همچنین این کتاب براب روان‌شناسان هم یک راهنمای کامل است تا بتوانند جلسات زوج درمانی را مدیریت کنند. 

خواندن کتاب مستلزمات زوج درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوج‌ها و افرادی که تازه می‌خواهند ازدواج کنند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان