دانلود و خرید کتاب اکنون کلان داده‌ اوریلی . ترجمه حامد رجبی قمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اکنون کلان داده‌ اثر اوریلی .

کتاب اکنون کلان داده‌

نویسنده:اوریلی .
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اکنون کلان داده‌

کتاب اکنون کلان داده‌ (Big Data Now) اثری از تیم اوریلی (O’Reilly) است که در آن تولد و توسعه زودهنگام ابزارهای داده و علم داده را دنبال کردند و در این کتاب قرار است به بررسی رشد کلان داده بپردازیم و پیامدهای آن را دنبال کنیم. 

این اثر را با ترجمه حامد رجبی قمی و مریم کاردگر در اختیار دارید. 

درباره کتاب اکنون کلان داده

کتاب اکنون کلان داده به بررسی زمانی می‌پردازد که کلان داده رشد می‌کند و قرار است به سوالات پاسخ دهد: وقتی کلان داده رشد می‌کند، چه اتفاقی رخ می‌دهد: چه چیزی در حال اعمال است، کجا نقشی ایفا می‌کند و پیامدهای به‌ طور یکسان خوب و بد رشد داده چیست؟

این کتاب پنج بخش دارد: بخش اول به موضوع افزایش سرعت با کلان داده، اطلاعات ضروری در مورد ساختارها و تعاریف کلان داده می‌پردازد. در بخش دوم ابزارهای کلان داده، تکنیک‌ها و استراتژی‌ها بررسی می‌شوند و راهنمایی کارشناسانه برای تبدیل نظریه‌های کلان داده به محصولات کلان داده می‌خوانیم. بخش سوم به کاربرد کلان داده، نمونه‌هایی از کلان داده‌ها در عمل، شامل نگاهی به ضعف داده‌ها می‌پردازد.

بخش چهارم به آنچه در کلان داده دنبال می‌شود و افکار در خصوص نحوه تکامل کلان داده و نقش آن در صنایع و حوزه‌ها اخصاص دارد. در بخش آخر نیز کلان داده و مراقبت سلامتی بررسی می‌شود؛ یک بخش ویژه برای بررسی احتمالات در زمانی که داده و مراقبت سلامتی با یکدیگر همراه می‌شوند.

علاوه بر Big Data Now، با تحلیلاتی که بر روی O’Reilly Radar انجام می‌دهیم و از طریق Strata coverage و events series، می‌توانید به توسعه‌های اخیر داده دسترسی داشته باشید.

کتاب اکنون کلان داده‌ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اکنون کلاه داده را به تمام متخصصان و پژوهشگران در زمینه هوش مصنوعی و علوم کامپیوتری پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

سیستماتیک
۱۴۰۰/۰۲/۲۳

متن روان جزو موارد ابتدایی کار یک مترجم است. متنی که خود من متوجه افعال و مفهومش نشوم دیگری نیز متوجه نمیشود. کار باکیفیت نیاز به زمان دارد و با عجله نتیجه ای نمی گیریم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۳۶,۵۰۰
تومان