دانلود و خرید کتاب دانش و اصول کارآفرینی سیدمحمدرضا حسینی علی‌آباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانش و اصول کارآفرینی اثر سیدمحمدرضا حسینی علی‌آباد

کتاب دانش و اصول کارآفرینی

معرفی کتاب دانش و اصول کارآفرینی

کتاب دانش و اصول کارآفرینی نوشته سید محمدرضا حسینی علی‌آباد و دیگران شما را با اصول و قواعد کارآفرینی آشنا خواهد کرد.

درباره کتاب دانش و اصول کارآفرینی

امروزه که کار و فعالیت شکل تازه‌ای به خود گرفته است و به‌سوی خودکارفرمایی و خوداشتغالی در حرکت است، کارآفرینی و کارآفرینان نقش کلیدی در روند توسعه و پیشرفت اقتصادی جوامع مختلف ایفا می‌کنند. در عصر حاضر علم و دانش بشری بیش از هر زمان دیگر دچار تغییرات و تحولات گوناگونی است. پیشرفت‌های سریع در زمینه‌های علمی و فناوری ایجاب می‌کند که سطح علمی و تخصصی در رشته‌های مختلف ازلحاظ کمی و کیفی و نوع نگرش به آن‌ها ارتقاء یابد. در این رهگذر با نوآوری و ابداعات جدید فراهم آوردن زمینه‌های تازه در عرصه‌های کار و تولید، ماهیت اشتغال در جامعه چهره‌ای نوین می‌یابد و برای احراز شایستگی وارد شدن در حیطه‌های شغلی مختلف افراد، باید علاوه بر تخصص حرفه‌ای توانایی‌های ویژه دیگری کسب نمایند. در غیر این صورت ممکن فرصت‌های اشتغال را از دست بدهند. در این راستا کارآفرینی به‌عنوان پدیده‌ای نوظهور، به‌عنوان راهبردی برای حل مشکل بیکاری و ایجاد و خلق عرصه‌های تولید و خدمات به‌منظور رشد و پویایی و افزایش ثروت در جامعه به‌حساب می‌آید، لذا برای رشد و توسعه کشورهای درحال‌توسعه ازجمله ایران یکی از نیازهای اساسی به شمار می‌رود. هدف این کتاب آشنا کردن مخاطب با مبانی کارآفرینی و مفاهیم آن به‌صورت مختصر و مفید برای دانشجویان، محققان و علاقمندان در این حوزه است.

 خواندن کتاب دانش و اصول کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 تمام کارآفرینان و کسانی که قصد دارند به زود وارد این عرصه شوند مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب دانش و اصول کارآفرینی

وعده‌های قدیمی ساخته‌شده توسط نظام آموزش‌وپرورش ما این بود که اگر شما واقعاً درس بخوانید، تقریباً کار موردنظر شما تضمین‌شده است.

در دنیای امروز، شما نمی‌توانید بر روی هر چیزی یا هرکسی تکیه کنید. شما باید خودتان بتوانید کارهایتان را انجام دهید. ما این را فراگرفته‌ایم که اگر درس نخوانیم، بیچاره‌ایم، آینده‌ای تاریک پیش روی ماست. آینده‌ای که در زمان حال خبر از هزاران گرفتاری می‌دهد. حدس می‌زنم تا اینجا پیش خودتان آیندهٔ سیاهی را تصور کرده‌اید و تعداد کمی از شما توانسته‌اید زندگی مجلل و لوکسی را برای خودتان متصور شوید.

اما آیا به‌واقع این‌طور است که با درس نخواندن به همان آیندهٔ سیاه قرار است سلامی بگوییم؟

باید گفت بله. برای بعضی افراد فقط تحصیلات بالا ملاک موفقیت قرار دارد. البته منظور ما این نیست که با درس خواندن هم نمی‌توان به خیلی چیزها ازجمله ثروت دست پیدا کرد، بلکه منظور ما این است که شما قطعاً با تغییر تفکر و سبک زندگی خود حتماً می‌توانید به آنچه می‌خواهید دست پیدا کنید. کافی است خود را باور داشته باشید. از بعضی از افراد باید این سؤال را کرد که آیا واقعاً ایمان و باور به خود این‌قدر سخت است؟ آیا این‌قدر ضعیف هستید که کمی تلاش و کوشش شمارا از پای درمی‌آورد؟

تنها ۴۲ درصد از جمعیت ایران خواهان شغل‌های ثابت اداری و دولتی هستند و ۶۵ درصد دانشجویان نیز از پیدا کردن شغل ناامید هستند. بااین‌حال بسیاری از ما چشم به دولت می‌دوزیم تا برایمان کاری دست‌وپا کند. درست است که دولت و دولت‌مردان وظیفهٔ خدمت‌رسانی به مردم را دارند، اما نمی‌شود تنها آن‌ها را مقصر اصلی دانست. نمونه‌های زیادی هستند از افرادی که بدون تحصیل توانسته‌اند نام خود را جاودانه و در تاریخ ثبت کنند. استیو جابز (مؤسس اپل)، جان کوم (مؤسس واتساپ)، لری الیسون (مؤسس اوراکل)، ریچارد برانسون (مؤسس ویرجین) و ... از افرادی بودند که تنها بااراده و پشتکار توانستند به افراد موفقی تبدیل شوند. تمامی این افراد دارای ویژگی‌هایی هستند که با انجام آن‌ها دست‌به‌کارهای بزرگ می‌زنند. ویژگی‌هایی مثل:

- آن‌ها هیچ‌وقت قانع نیستند، حتی در بهترین شرایط نیز، همواره بهترین‌ها را می‌خواهند.

- آن‌ها از خودشان توقع دارند، نه از دیگران. به‌طور مثال استیو جابز زمانی که پس از تحمل سختی‌های بسیار توانست اپل را به کمپانی میلیارد دلاری تبدیل کند، او را از شرکتی که خودش آن را تأسیس کرده بود اخراج کردند و او بعدازاین کار از پای ننشست و شرکت نکست و پیکسار را بنیان گذاشت که شرکت نکست پس از چندی توسط اپل خریداری شد و جابز دوباره به اپل بازگشت.

- همیشه افراد موفق هر طور که شده به سمت علاقه خود می‌روند و دست از پا نمی‌کشند. رفتن به سمت علاقهٔ خود و انجام آن حتی در صورت موفق نشدن نیز خیلی بهتر از آن است که بخواهیم بیکار و بی‌تفاوت نسبت به آن، به دنبال آن نرویم.

اگر کلی دلیل و مثال‌های متعدد بیاوریم، تنها کاری که این افراد انجام می‌دهند، یک 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۰۵)
زیبایی اینترنت در این است که مخاطبان آن در سرتاسر دنیا پراکنده‌اند و این امر می‌تواند به معنای وجود مشتریان بالقوه برای شما باشد.
هدی✌
نوع پوشش شما و تناسب آن با کسب‌وکارتان، نشانگر میزان علاقه مندی و توجه شما به آن است
هدی✌
این فکر است که عامل تفاوت یک انسان با دیگران می‌شود.
هدی✌
اگر می‌خواهی در زندگی‌ات موفق بشوی باید طرز تفکرت را تغییر بدهی،
هدی✌
اعتقادات تو افکارت را می‌سازند، افکارت، احساساتت را تحت تأثیر قرار می‌دهند و احساساتت، رفتارهایت را می‌سازد.
هدی✌
آن‌ها اهل گله و شکایت نیستند و تلاش می‌کنند با محیط و اطرافیان سازگار باشند و از بودن با آن‌ها لذت ببرند.
هدی✌
ابتکار و نوآوری خصوصیاتی هستند که اگر در زندگی خودت از آن‌ها استفاده کنی می‌توانی در هر زمینه‌ای موفق بشوی. فقط کافی است بدانی که چگونه بهترین استفاده و بهره‌برداری را از حداقل داشته‌ها و دارایی‌هایت در کمترین زمان ممکن داشته باشی.
هدی✌
برای اینکه ما بتوانیم در شرایط سخت زنده بمانیم باید ابتکار و نوآوری به همراه داشته باشیم. باید بدانیم که چگونه با حداقل‌های موجود و چیزهایی که طبیعت در اختیارمان قرار می‌دهد بتوانیم بر موانع فائق آییم و از سختی‌های راه عبور کنیم و بتوانیم موفق شویم و زنده بمانیم.
هدی✌
آن‌ها هیچ‌وقت ناامید نمی‌شوند و روحیه مبارزه گر خودشان را پرورش می‌دهند. آن‌ها پیگیر کارهایشان هستند و از شکست نمی‌ترسند. کارهای ناتمام و ناقص خود را تا مرحله پایانی پیش می‌برند و تا آن را به نحو احسنت به نتیجه نرسانند، دست از تلاش برنمی‌دارند. آن‌ها بر توانایی خوداتکا و ایما ندارند و توکلشان به خداوند است.
هدی✌
معنی واقعی شانس، استفاده درست از فرصت‌های پیش‌آمده است.
هدی✌

حجم

۴۰۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۴۰۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان