دانلود و خرید کتاب نور شفابخش درون باربارا برنان ترجمه مینا علوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نور شفابخش درون اثر باربارا برنان

کتاب نور شفابخش درون

امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نور شفابخش درون

کتاب نور شفابخش درون اثری از باربارا برنان است که با ترجمه مینا علوی می‌خوانید. این کتاب، یکی از مهشورترین و معتبرترین کتاب‌ها در زمینه انرژی درمانی است . 

درباره کتاب نور شفابخش درون

کتاب نور شفابخش درون اثری از باربارا برنان است که در ادامه دو کتاب دیگر او، دستان شفابخش و ظهور نور نوشته شده است. این کتاب هم به آموزش آموزه‌های او در زمینه انرژی درمانی می‌پردازد و به این وسیله به افراد کمک می‌کند تا زندگی مورد علاقه خود را بسازند. 

نویسنده در این کتاب، داستان‌های شخصی خودش را از دوران کودکی‌اش نوشته است. تجربیاتش در هنگام مواجهه با این پدیده، و همچنین تجربیاتی که در حین کار به عنوان درمانگر به دست آورده است. به این ترتیب کتاب، بسیار جذاب‌تر شده است. او به کمک همین خاطرات و تجربیات، مفاهیمی را که بیان می‌کند، توضیح می‌دهد. 

در پایان هرفصل نیز، سوالاتی را مطرح می‌کند که مخاطبان را به کاوش و پژوهش بیشتر درباره این موضوع تشویق کند. 

لوئیز هی، نویسنده کتاب شفای تن درباره این اثر اینطور گفته است: «تنها چیزی که برای درمان نیاز داریم نور و عشق است، و باربارا برنان این را به وضوح درک میکند. «ظهور نور» ما را به اعماق جدیدی از دانش درمانگری می‌برد. قویا مطالعە این کتاب را توصیه میکنم.»

کتاب نور شفابخش درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب نور شفابخش درون را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات روانشناسی و انرژی درمانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره باربارا برنان

باربارا آن برنان ۱۹ فوریه ۱۹۳۹ در آمریکا به دنیا آمد. او فیزیک‌دان، انرژی درمانگر، معلم و نویسنده آمریکایی است. لیست واتکینز او را در سال ۲۰۱۱ به عنوان نود و چهارمین انسان تأثیرگذار معنوی جهان معرفی کرد.

باربارا برنان پیش از اینکه به کار درمانگری و انرژی درمانی مشغول شود، از رشته فیزیک فارغ التحصیل شده بود و مدت‌ها در مقام محقق در سازمان ناسا و مرکز فضایی گدارد فعالیت می‌کرد. او از سال ۱۹۷۰ شرکت در کلاس‌هایی مرتبط با «حوزه انرژی انسان» را آغاز کرد. پس از آن، علاوه بر کار در مراکز درمانی مختلف، به مدت ۱۵ سال در مطب شخصی خود به شفاگری پرداخت. وی سال ۲۰۰۱ مدرک دکترای فلسفه از دانشگاه گرینویچ استرالیا و دکترای الهیات از دانشگاه هلس دریافت کرد.

او همچنین چندین کتاب هم در این زمینه تالیف کرده است. از میان آن‌ها می‌توان به هاله درمانی با دستان شفابخش (۱۹۸۷)، ظهور نور (۱۹۹۳)، بذرهای روح (از ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۹) و شفا با نور دل یا همان نور شفابخش درون اشاره کرد.

بخشی از کتاب نور شفابخش درون

در کتاب سوم و حاضر، یعنی نور شفابخش درون: سلوک شخصی من و مفاهیم پیشرفته درمان برای آفرینش زندگی‌ای که مشتاق آنید، توضیح میدهم که چگونه با یادگیری درک، درمان، رهایی، و استفاده از انرژی‌های آفرینشگر زندگی که از جوهر وجودی شما، از مرکز وجودتان نشئت میگیرد، عمر طولانی داشته باشید. انجام این کار، به معنی یادگیری شناختن و آشنا شدن با بخش‌های عمیقتر وجودتان است. 

خوبی‌ها و تار یکی‌های درونتان را دربرمیگیرد. برای آزادکردن انرژی‌های آفرینشگری ذاتی خود، باید یاد بگیرید که به اشتیاق روحتان، منبع عمیق‌تر نور، عشق و زندگی درون خود احترام بگذار ید. این منبع آفرینشگری در درون شما ممکن است بسیار قدرتمندتر از چیزی باشد که بتوانید تصور کنید. یادگیری اینکه بپذیرید چنین منبعی وجود دارد و بودن با آن، زندگی شما را برای همیشه تغییر خواهد داد. هر موجود زندە رو ی زمین، و به احتمال ز یاد در هر کجای دیگر این جهان، نور وجودی درونی، یا جوهر وجودی دارد که برای هرکس منحصر به فرد است. درواقع، این نور شما هستید! 

نظرات کاربران

کاربر ۳۱۸۵۲۰۲
۱۴۰۰/۰۲/۲۳

این کتاب در میان کتابهای این حوزه از جامعیت موضوعی و انسجام معنایی خوبی برخوردار است و میتوان گفت اثر شاخصی در این حوزه می باشد. کتابی کاملا کاربردی با راهکارهای عملی که خواندن آن به همه علاقمندان توصیه می‌شود.

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان