دانلود و خرید کتاب ما عوض بشو نیستیم! وایت نورث ترجمه مریم صدوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ما عوض بشو نیستیم!

کتاب ما عوض بشو نیستیم نسخه متنی کامل آلبوم صوتی ما عوض بشو نیستیم است که با صدای خوانندگان مشهور آرش و مسیح منتشر شده است، کتاب ما عوض بشو نیستیم! شامل پنج کتاب کوتاه در موضوعات مختلف است کتاب‌های مادر ترزا الهام‌بخش زندگی، چکیده رمان دور دنیا در هشتاد روز، نفس‌های بی‌رمق، ما عوض بشو نیستیم و پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشی زندگی در این کتاب گردآوری شده است.

درباره کتاب ما عوض بشو نیستیم

این روزها کتاب‌هایی در سطح دنیا متداول شده که بسیار کوتاه هستند، شاید بشود اسمشان را گذاشت: کتابک، خواندنی‌های کوتاه یا کتابچه. از قضا این «خواندنی‌های کوتاه» بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. دلیلش ساده است. مردم دیگر وقت و حوصلهٔ سابق را برای خواندن کتاب‌های قطور و طولانی ندارند.

این مجموعه شامل پنج کتاب کوتاه است که هرکدام شما را با دنیای تازه ای آشنا می‌کند، نسخه صوتی این کتاب هم با نام آلبوم کتاب صوتی با نام ما عوض بشو نیستیم برای اولین با صدای آرش و مسیح منتشر شده است. 

کتاب اول این مجموعه کتاب مادر ترزا، الهام بخش زندگی نوشته وایت نورث است که با ترجمه مریم صدوقی منتشر شده است.این کتاب زندگی‌نامه مادر ترزا و حقایقی از زندگیِ ساده و پر برکتِ او است.

کتاب دوم چکیده رمان مشهور دور دنیا در هشتاد روز نوشته ژول ورن بزرگ است، این کتاب داستان سفر هیجان‌انگیز آقای ویلی فاگ به دور دنیا است که با اتفاقات و خطرات بسیاری روبه‌رو می‌شود.

کتاب سوم نفس های بی رمق (چرا می دویم) نوشته‌ دیوید اِکان با ترجمه حدیثه غفاری است. این اثر داستانی بر اساس یک ماجرای واقعی است. داستان یک دونده بزرگ و مسیری که برای موفقیت طی کرده است.

کتاب چهارم، ما عوض بشو نیستیم! نوشته‌ سامانتا اِربی توسط تیم ترجمیک به فارسی برگردانده شده است. این کتاب درباره پذیرفتن واقعیات زندگی فردی و بسیار آرامش‌دهنده است. این کتاب به شما رسیدن به آرامش را آموزش می‌دهد.

کتاب پنجم، پنجاه جملۀ طلایی برای بازاندیشی زندگی، بهترین جملات روان‌‌شناس و فیلسوف مشهور سوئیسی، کارل گوستاو یونگ با ترجمه نوید اصلانی است. در این کتاب گزیده‌ای از جملات یونگ، بنیان‌گذار مکتب روان‌شناسی تحلیلی و از چهره‌های شاخص روانکاوی، ارائه می‌شود.

خواندن کتاب ما عوض بشو نیستیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان ادبیات که فرصت مطالعه کامل کتاب‌ها را ندارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ما عوض بشو نیستیم (کتاب مادر ترزا، الهام بخش زندگی)

اگنس که حالا خواهر ترزا خوانده می‌شد به محض راهبه شدن به کلکته رفت تا به تدریس بپردازد. تا این زمان خواهران لورتو به خوبی در کلکته جا افتاده بودند و به دلیل مهارتشان در تدریس زبان انگلیسی به کودکانِ محلی شناخته شده بودند، چرا که یادگیری زبان انگلیسی مهارتی ضروری برای موفقیت در جامعهٔ هند بود. در دهه ۱۹۳۰ این گروه موفق به ساخت مجتمعی شدند با یک سری دیوارهای بلند که مدارسشان را از شهر به کلی جدا می‌کرد. آنها در جمع، پانصد دانش‌آموز داشتند، تعداد زیادی از آنها از خانواده‌های مرفه و در نتیجه قادر به پرداخت شهریه بودند که برای مخارج و نگهداری مدارس ضروری بود. راهبه‌ها به ندرت از پناه این دیوارها خارج می‌شدند. پس با توجه به وضعیت مناسب اجتماعی اقتصادی اکثر دانش‌آموزانشان، این راهبه‌ها اغلب بی‌خبر از رنج‌هایی بودند که در بین مستمندان و ضعفای جامعهٔ هند رواج داشت.

موقعیت خواهر ترزا اما کمی متفاوت بود. او شروع به تدریس تاریخ و جغرافی در مدرسهٔ مریم مقدس کرد، مدرسه‌ای که در همین مجتمع واقع بود. اما برخلاف اکثر مدارس، دانش‌آموزان این مدرسه از گروه‌های مختلف اجتماعی اقتصادی با سوابق گوناگون بودند، مهم‌تر این که بیشتر معلمانش زنان مسیحی هندی بودند و نه مبلغانی که به هند می‌آمدند. بسیاری از این معلمان توسط خواهران لورتو آموزش دیده بودند که بعدها خودشان راهبه شدند. این زنان همانند خواهر ترزا و دیگر مبلغان لباس سنتی راهبه‌ها را نمی‌پوشیدند بلکه ساری یا لباس‌های محلی هندی می‌پوشیدند.

به این طریق خواهر ترزا از همهٔ جوانب جامعهٔ هند که برای خیلی از همکارانش ناشناخته بود آگاه شد. دانش‌آموزان و همکارانش او را با مشکلات طبقات مستضعف آشنا کردند، مشکلاتی که ناشی از سیستم سخت‌گیرانهٔ طبقات اجتماعی در هند بود و سیاست به وخامت آن دامن می‌زد. خواهر ترزا ابتدا از این طریق با مشکلات مردم آن‌سوی این دیوارهایی که حالا حریم خانهٔ او بود آشنا شد. فقرا و نجس‌های کلکته حالا همسایه‌های او بودند. 

تاریخ ایران باستان
محمدمهدی توسلی
شب عید
مهدی شادمانی روشن
رخدادهای معماری؛ معماران و مخاطبان خلاق
جاناتان هیل
آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری پیدایش و رده بندی خاک
گروه مولفان سنجش امیرکبیر
ماه الماس
ویلکی کالینز
گره گشایی از کسب و کار
دونالد میلر
جلو قانون
فرانتس کافکا
پیرهن زرشکی
صادق چوبک
هیولای کلاس!
مریم ماستری
رهبران بزرگ چگونه رشد می کنند؟
کن بلانچارد
با قدرت جلو برو
مهرنوش بختیاری
اتریش، پروس و برآمدن آلمان ۱۸۷۱-۱۸۰۶
جان برویلی
دیگر هرگز به من نگویید موفق باشید!
فیلیپ بلچ
عیب یابی بویلرهای نیروگاه بخار و ارائه راهکار
مصطفی صادقی
بررسی فقهی اتخاذ تعدد اوطان
محمدحسنی باقری
تنفس نور
نسرین ناصری
زودآموز آب و فاضلاب؛ استفاده‌ی مجدد از پساب تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب
سایه مهری
استانداردهایی برای آزمون گیری آموزشی و روان شناختی
انجمن تحقیقات آموزشی آمریکا
شگفتی های نجوم و کیهان شناسی
میلاد اسکندر‌دوست
شناخت نامه احمد شاملو
جواد مجابی

نظرات کاربران

mostafa.salehi
۱۴۰۰/۰۲/۱۸

ایده خیلی جالبیه پکیج کردن کتاب ها میشه با این کار یک مجموعه کتاب رو داشت و تا چند وقت مطالعش کرد و جالبیش اینه که از موضوعات مختلف استفاده شده جالب بود

Ines
۱۴۰۰/۰۲/۱۸

عالی👌کتاب های جالبی انتخاب شده👏

لاله
۱۴۰۰/۰۲/۲۱

چقدر خوب که خواننده ها هم توی فرهنگسازی کمک میکنن

haniyeh
۱۴۰۰/۰۲/۱۸

چه ایده بی نظیری چند کتاب فوق العاده در یک پکیج 😍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۴۴۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان