دانلود و خرید کتاب تاریخ ادبیات ایران (جلد ششم) گروه نویسندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ ادبیات ایران (جلد ششم) اثر گروه نویسندگان

کتاب تاریخ ادبیات ایران (جلد ششم)

انتشارات:نشر تیرگان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تاریخ ادبیات ایران (جلد ششم)

کتاب تاریخ ادبیات ایران یک مجموعه هفت جلدی است که انتشارات تیرگان زیرنظر بهترین نویسندگان و متخصصان ادبیات فارسی منتشر کرده است. این کتاب جلد ششم مجموعه تاریخ ادبیات ایران است.

درباره مجموعه تاریخ ادبیات ایران

مجموعه کتاب تاریخ ادبیات ایران که برای جوانان و نوجوانان نوشته شده است، یک راهنمای کلی برای شناخت روند تاریخ زبان و ادبیات فارسی است. این کتاب در هر بخش نویسندگان و شاعران مطرح ایران را معرفی می‌کند و به ویژگی‌ها و سبک‌های ادبی می‌پردازد. کتاب با رودکی پدر شعر فارسی آغاز می‌شود.

ایران سرزمین فرهنگ و ادب است، ادبیات ایران قرن‌هاست متفکران و ادیبان جهان را متحیر کرده است. شاعران و نویسندگان توانسته‌اند با آثارشان جایگاه ایران را در جهان بالاتر دیگر کشورها قرار دهند. اما آنچه امروزه بیش از هرچیزی مهم است، این است که جوان و نوجوان ایرانی بتواند این افراد بزرگ را بشناسد و آثارشان را بخواند. این مجموعه کتاب سعی دارد با بررسی روند تاریخی ادبیات فارسی به تمام علاقه‌مندان کمک کند درک بهتری از ادبیات داشته باشند.

این کتاب زبانی ساده و جذاب و گیرا دارد و نویسندگان آن تلاش کرده‌اند بهترین و جامع‌ترین و جذاب‌ترین اطلاعات را بدون زیاده‌گویی در اختیار مخاطب قرار دهند. در تمام کتاب از منابع معتبر استفاده شده است تا خواننده با اطمینان کتاب را مطالعه کند.

خواندن مجموعه کتاب تاریخ ادبیات ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زبان و ادبیات فارسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۲۶ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۲۶ صفحه

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان