دانلود و خرید کتاب دختر، دست از عذرخواهی بردار ریچل هالیس ترجمه محجوبه دلدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختر، دست از عذرخواهی بردار اثر ریچل هالیس

کتاب دختر، دست از عذرخواهی بردار

معرفی کتاب دختر، دست از عذرخواهی بردار

کتاب حاضر خلاصه‌ای از کتاب دختر، دست از عذرخواهی بردار اثر ریچل هالیس است. این کتاب در مجموعه خلاصه‌ای از بهترین کتاب‌های جهان انتشارات تاینی بوک به چاپ رسیده است.

درباره خلاصه کتاب دختر، دست از عذرخواهی بردار

یادگیری مهارت‌ها و رفتارهایی که می‌تواند شما را به فردی موفق و پویا تبدیل کند. انتظار تأیید شدن توسط یک مرد همواره در زنان وجود دارد و این یکی از علائم بزرگ شدن در یک جامعه مرد سالار است. زنان نسبت به مردان نیازهای متفاوتی داشته اما ارزش‌های یکسانی دارند با این حال زنان با انجام متفاوت کارها و خارج شدن از مسیر متعارف، احساس عدم امنیت می‌کنند. زنان همواره احساس نیاز به تأیید مردان دارند و مداوم برای انجام هر کاری عذرخواهی می‌کنند. از نظر بسیاری از افراد یک مادر نمونه باید شغل خود را کنار گذاشته تا خود را به صورت کامل وقف کودکانش کند. نویسنده کتاب «ریچل هولیس» در این کتاب اشاره می‌کند که وقت آن رسیده که زنان دست از عذرخواهی برداشته و به استقبال خواسته‌های منحصر به فرد خود در زندگی بروند. خواه رویای شما شروع کسب و کار خودتان، ایجاد یک اپلیکیشن، راه‌اندازی ماراتن و خواه نوشتن کتاب باشد، این چشم‌اندازها که در ادامه آمده است می‌تواند توصیه‌های مهمی در مورد چگونگی رهایی از نگرانی در مورد تفکرات دیگران و معطوف کردن توجه‌تان به سمت اهداف مهم‌تر ارائه دهد.

خواندن کتاب دختر، دست از عذرخواهی بردار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل دختر، دست از عذرخواهی بردار را ندارید، از خواندن خلاصه آن لذت ببرید.

بخشی از کتاب دختر، دست از عذرخواهی بردار

تصور کنید دنیا چگونه خواهد بود اگر هر زنی بدون نگرانی در مورد قضاوت شدن یا گرفتار شدن به خود تردیدی، آن چه را که واقعاً می‌خواسته دنبال کند، این احتمال وجود دارد که اگر تنها ۵% از زنان در جهان از خواسته‌های خود بدون ترس پیروی کنند، جهانی کاملاً متفاوت و در نهایت جهانی بهتر در پیش رو خواهیم داشت. متاسفانه، حقیقت این است این که به دلایل زیادی، شمار بسیار زیادی از زنان نسبت به خواسته‌های خود غافل هستند. برای مبتدیان، این ذات انسان است که همواره به دنبال چگونگی تفکرات دیگران نسبت به خودشان است. اگر زمانی را با کودکان بگذرانید، احتمالاً متوجه شده‌اید که کودکان نوپا نیز درک می‌کنند که برخی رفتارهایشان توجه بزرگسالان را به خود جلب می‌کند. این جلب توجه‌ها به عادت تبدیل می‌شوند و ما آنان را به روش‌های متعددی در بزرگسالی به همراه خواهیم داشت. برخی از کودکان دریافته‌اند که اگر رفتاری مانند احساس بیماری از خود بروز دهند، بزرگسالان با آنان رفتار مهربان‌تری داشته و از آن‌ها بیش‌تر مراقبت می‌کنند. و این امر باعث می‌شود که بعدها همین کودکان در زندگی بزرگسالی خود رفتار بیمارگونه‌ای به نام «خود بیمار پندار» از خود نشان دهد.  به همین منوال، بسیاری از کودکان دریافته‌اند که اگر به موفقیتی دست پیدا کنند، تعریف و تمجید بسیار خواهند شنید. همین امر در بزرگسالی آنان را تبدیل به افرادی خواهد کرد که بیش از اندازه کار می‌کنند تا به اهدافشان برسند. بنابراین، چه از این مسائل آگاه باشیم چه نباشیم، اقدامات ما معمولاً به نحوه عکس‌العمل دیگران وابسته خواهد بود.  

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

bl’o’lfllol!p
۱۴۰۱/۰۱/۱۸

چرا نظرات معلوم نی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۸٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۳,۵۰۰
تومان