دانلود و خرید کتاب دانشگاه خیابانی امین چهرئی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانشگاه خیابانی اثر امین چهرئی

کتاب دانشگاه خیابانی

معرفی کتاب دانشگاه خیابانی

کتاب دانشگاه خیابانی نوشته امین چهرئی است. این کتاب شامل تجربیات نویسنده در زمینه مدیریت و کسب و کار است. این کتاب راهنمای خوبی است که به شما کمک می‌کند تا کارتان را در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، سرپا نگه دارید. 

درباره کتاب دانشگاه خیابانی

بیماری کرونا باعث تعطیلی بسیاری از کسب و کارها شد و از سوی دیگر، برخی از کسب و کارهای جدید در همین دوران کار خود را آغاز کردند. مردم بسیاری تلاش کردند تا از این شرایط به نفع خود استفاده کنند و با خلاقیت در مسیری قدم بگذارند که بیماری و ویروس، نتواند خللی در روند کارشان ایجاد کند. 

امین چهرئی در کتاب دانشگاه خیابانی، مجموعه تجربیاتی را به رشته تحریر درآورده است که می‌تواند به مدیران کمک کند تا کسب و کار خود را از تعطیلی نجات دهند. او در طول این مدت، فعالیت‌های مختلفی را تجربه کرده است و بر اساس تجربه، نکاتی را نوشته است که از نقاط ضعف و قوت مدیران صحبت می‌کند. 

این کتاب شامل قوانین مختلفی است که به ما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را از تعطیلی نجات دهیم. خود شناسی، مردم شناسی، تفکر خلاق در تجارت، شناخت جغرافیای تجارت و داشتن تفکر تجاری، کمک گرفتن از مربی، استفاده از وقت طلایی، نحوه برگزاری جلساتی که به موفقیت منجر شوند و تبلیغات از جمله مباحثی است که در این کتاب بررسی شده‌اند.

کتاب دانشگاه خیابانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دانشگاه خیابانی اثری مفید برای تمام کسانی است که درس خود را به اتمام رسانده و در پی ورود به دنیای کسب و کار هستند. مدیران و صاحبان کسب و کارها نیز می‌توانند از محتوای این کتاب استفاده کنند.

بخشی از کتاب دانشگاه خیابانی

نظر به اینکه در سالی قرار داریم که ویروسی به نام کرونا، کشور من ایران و تمام جهان را اسیر مشکلات خود کرده و اقتصاد دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده و مردم جهان در حال دست و پنجه نرم‌کردن با این ویروس منحوس می‌باشد و تا به امروز هیچ دارو و یا واکسن قطعی برای درمان این بیماری کشف نشده و جان بسیاری از افراد را گرفته و بسیاری از کسب و کارها از بین رفته است و افراد زیادی از کار، اخراج و یا کار خود از دست داده‌اند. هیچ‌کس نمی‌داند چه بر سر اقتصاد دنیا خواهد آمد و مردم پس از یک مدت طولانی، چگونه می‌توانند ضرر و زیان‌های به وجود آمده در کار و زندگی خود را جبران کنند! از همین رو من تصمیم گرفتم با توجه به شرایط به وجود آمده در جهان و رکود کسب و کار، کتابی را بنویسم تا شاید بتواند به انسان‌های جهان بعد از رفتن این ویروس منحوس، کمک کند و افرادی که کار خود را از دست داده‌اند بتوانند برای خود و دیگران، کار آفرینی کنند و شغل‌هایی که از سرعت چرخه‌ی آنها کاسته شده بتوانند به پیشرفت چشمگیری از کار برسند چرا که این شرایط برای همه، یک زنگ خطر بوده و باعث کسب تجربه‌ای جدید و همگانی شد و باعث گردید تا بسیاری از کسب و کارها از حالت سنتی خارج شوند و به دنبال راهکاری جدید در این شرایط برای ارائه خدمات خود باشند.

شعار مدیران و کار آفرینان، شباهت زیادی با حال و هوای این روزهای دنیای همراه با کرونا دارد و این شعار چیزی نیست جز با امید داشتن و تلاش می‌شود به موفقیت رسید؛ امیدی که این روزها در دنیا برای مبارزه با ویروس کرونا به مردم، امید به زندگی را می‌دهد و ما با گذشت زمان، هر روز امید به درمان این بیماری و ریشه کن شدن آن را داریم و با رعایت کردن پروتکل‌ها به زندگی و کسب و کار خود ادامه می‌دهیم و مدیریت بحران و مدیریت زندگی و کسب و کار خود را در شرایط بحرانی به خوبی آموختیم.

یاد گرفتیم که مدیران کسب و کارهایی که بر اساس توانایی‌ها و قابلیت‌های خود، پله به پله پیشرفت کرده بودند در این شرایط، کمتر به آنها آسیب وارد شد و داشتن برنامه‌ی کاری مشخص، آنها را از ادامه‌ی مسیر کاری خود خارج نکرد.

نظرات کاربران

Medisa
۱۴۰۲/۰۸/۰۹

نکات خوبی داره توش و راهنمای عملی هستش. در کنارش کتاب‌های علمی هم باید مطالعه بشن. بیشتر درباره بازار و کسب و کاره و تجارب نویسنده است. اما مثلا در زمینه مذاکره، زبان بدن، تایپ روانشناسی افراد و... کتاب‌های خیلی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان