دانلود و خرید کتاب خرده فروشی مد از مدیریت تا فروش دیمیتری کومبیس ترجمه فرناز الهامی‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرده فروشی مد از مدیریت تا فروش اثر دیمیتری کومبیس

کتاب خرده فروشی مد از مدیریت تا فروش

معرفی کتاب خرده فروشی مد از مدیریت تا فروش

خرده فروشی مد از مدیریت تا فروش کتابی نوشته دیمیتری کومبیس است که با ترجمه فرناز الهامی‌فر و فرشته حامدچوبدار به چاپ رسیده است

درباره کتاب خرده فروشی مد

مصرف‌کنندگان، هر روزه برای رفع نیازهای احساسی یا ضروری خود اقدام به دیدار از فروشگاه‌های خرده‌فروشی به صورت آنلاین یا حضوری می‌نمایند. آنها به دنبال برندهای مورد علاقه‌ خود هستند تا با کمک این برندها بتوانند احساس اعتماد و زیبایی نمایند. از نظر مصرف‌کنندگان، خرده‌فروشی‌ها چیزی بیش از فضای فیزیکی برای چیدمان محصولات است؛ خرده فروشی ها همانند ماشینهایی که خوب روغنکاری شده اند و سال ها قبل برای آنچه مصرف‌کنندگان امروز خرید می کنند، طرح ریزی استراتژیک شده اند. صنعت خرده ‌فروشی در عصر حاضر در دورنمای محیط ما جای گرفته است و همانطور که محیط ما در فضای مجازی توسعه می‌یابد، خرده‌فروشان نیز علاقه‌مندند که برندهای خود را به دورترین اجتماعات در سراسر جهان برسانند.

 هدف خرده‌ فروشی مد این است که یک ادراک اساسی از چگونگی عملکرد خرده‌فروشان معاصر به دست دهد. پیش از آنکه به انواع خرده‌فروشی و تفاوتهای میان خرده‌فروشی «در محل » و «خارج از محل » پرداخته شود، مقدمه کوتاهی در خصوص تاریخچه خرده‌فروشی ارائه می‌شود. در یک نگاه وسیع‌تر به رفتار مصرف کننده، بازارها و تفاوت میان بازارها، به خرده‌فروشی های در حال ایجاد در اجتماعات بین‌المللی، منجر به ایجاد یک مبحث عمیق‌تر در رابطه با خرده‌فروش ها می‌شود.

 این کتاب به شش قسمت تقسیم شده است که خوانندگان را به سفری از تاریخچه خرده‌فروشی تا تجارت الکترونیک در یک دوره دیجیتال می‌برد. عناوین متعددی، مانند مدیریت کارمندان، جلوگیری از ضرر و طراحی چیدمان بصری مورد بحث قرار گرفته‌اند.

هر قسمت با یک مصاحبه و یک مطالعه موردی که بر پیام آن قسمت تأکید دارد و درک عمیق‌تری نسبت به مشاغل گوناگون و برندهای بین‌المللی موفق به وجود می‌آورد به پایان می‌رسد. دنیای سریع و هیجان‌انگیز خرده‌فروشی، تمامی دست‌اندرکارانش – مصرف‌کنندگان تا خرده‌فروشان- را در کنار هم و در حال کار برای ایجاد یک صنعت سودآور نگاه می ‌دارد که با مد، طراحی و تجارت سر و کار دارد. 

هدف این صنعت آن است که به مصرف‌کنندگان امکان انتخاب از میان مجموعه وسیعی از گزینه ‌های زیبا و برندهای دارای ادراک تجاری را بدهد.تفاوت های میان خرده‌فروشی ها و همچنین عوامل موفقیت برندها در خرده فروشی، مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس به انواع متنوع خرده‌فروشی‌ها و آنچه که یک فروشگاه را از دیگری متفاوت می‌کند، پرداخته می ‌شود. خرده ‌فروشی در محل و خارج از محل مورد اشاره قرار می‌گیرد. سپس مباحثه‌ای در مورد رویکرد های چندکانالی که به خرده‌فروشان اجازه ایجاد یک برند معتبر را در بازار رقابتی می‌دهند، مطرح می ‌شود.فهم این مطلب که مصرف‌کنندگان چگونه می‌اندیشند برای خرده‌فروشان از اهمیت خاصی برخوردار است. زیرا این مطلب به آنان اجازه می‌دهد که در بنگاه خود تصمیماتی اتخاذ نمایند که باعث شود خریداران، هر فصل دوباره به خرده‌فروشی آنان بازگردند.

انواع مدلهای رفتار مصرف‌کنندگان را بررسی می‌نماید و به بازارهای مصرف‌کنندگان در سطوح ملی و بین‌المللی می‌پردازد. داشتن درک مناسب از بازاری که فروشگاه در آن واقع است می‌تواند به مدیران شرکت کمک نماید که در هنگام خرید محصولات فصلی و یا ایجاد برنامه‌های بازاریابی تصمیمات بهتری بگیرند و به تیم های فروش اجازه دهند که وقتی کالا وارد فروشگاه شد، آن را به صورت مناسبی به فروش برسانند.

 خواندن کتاب خرده فروشی مد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان و فعالان صنعت مد مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۵,۸۰۰
تومان