دانلود و خرید کتاب خیام لیلا میری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خیام اثر لیلا میری

کتاب خیام

نویسنده:لیلا میری
انتشارات:نشر تیرگان
امتیاز:
۴.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خیام

کتاب خیام نوشته لیلا میری یکی از کتاب‌های مجموعه مشاهیر ایرانی است که در انتشارات تیرگان به چاپ رسیده است. این اثر نگاهی به زندگی، آثار و فعالیت‌های حکیم عمر خیام نیشابوری، فیلسوف، ریاضی‌دان، ستاره‌شناس و شاعر رباعی‌سرای ایرانی دورهٔ سلجوقی دارد.

درباره مجموعه مشاهیر ایرانی

سرزمین ایران، از دیرباز، فرهنگ و تمدنی غنی داشته است. این کشور، مهد پرورش ادبیان، حکما، عرفا، فیلسوفان و دانشمندان بسیاری بوده است. آثار آنان تا به امروز نیز باقی مانده و هم مانند راهنمایی برای شناخت بهتر فرهنگ ایران به ما کمک می‌کند و هم دیدگاه و نگرش کلی نسبت به ایران، نحوه تفکر، آیین‌ها، آداب و رسوم و ... به ما می‌بخشد.

در برخی از کتب درسی، این مشاهیر به اختصار معرفی می‌شوند. اما نیاز به شناخت بهتر و دقیق‌تر جوانان با این شخصیت‌ها همچنان حس می‌شود؛ مجموعه مشاهیر ایرانی که به همت انتشارات تیرگان منتشر شده است، در تلاش است تا مخاطبان جوان خود را با چهره‌های شاخص ایران زمین آشنا کند.

خواندن مجموعه مشاهیر ایرانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

جوانان، نوجوانان و تمام کسانی که دوست دارند با چهره‌های شاخص و سرشناس ایران آشنا شوند، مخاطب این مجموعه‌اند.

نظرات کاربران

هادی ابوذری
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

واقعا خیلی خوب و روان به توصیف شرایط جامعه خیام اشاره شد. ابهاماتی که درباره او وجود داشت، با دلایل منطقی و غیرمتعصبانه رفع شد. این کتاب رو به اونهایی که دنبال این هستند که چهره واقعی خیام رو بشناسن معرفی میکنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۹۳۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۵۰۰
تومان