دانلود و خرید کتاب آشنایی با میرزاده عشقی زینب یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی با میرزاده عشقی اثر زینب یزدانی

کتاب آشنایی با میرزاده عشقی

نویسنده:زینب یزدانی
انتشارات:نشر تیرگان
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آشنایی با میرزاده عشقی

کتاب آشنایی با میرزاده عشقی نوشته زینب یزدانی یکی از کتاب‌های مجموعه شناخت چهره‌ها است که در نشر تیرگان به چاپ رسیده است. در این کتاب با زندگی، فعالیت‌ها و آثار میرزاده عشقی، شاعر، نویسنده و نمایشنامه نویس معاصر ایرانی، و از چهره‌های مهم جنبش مشروطه، آشنا خواهید شد.

درباره مجموعه شناخت چهره‌ها

سرزمین ایران اسلامی از فرهنگی ارزشمند و اصیل برخوردار است و چهره‌های درخشان علمی، فرهنگی و ادیی کشور ما از دیرباز زبانزد کشورهای دیگر نیز بوده است.

در کتاب‌های درسی، برخی از بزرگان علمی، فرهنگی و ادبی به طور مختصر برای نسل جدید معرفی شده‌اند، اما نیاز است بزرگان ایرانی برای نوجوانان و جوانان بهتر و بیشتر معرفی شوند.

انتشارات تیرگان تلاش دارد در راستای محتوای کتاب‌های درسی و برای ارتقای سطح علمی نسل نوجوان و جوان، چهره‌های صاحب‌نام ایرانی را با زبانی ساده و قابل فهم در مجموعه شناخت چهره‌ها برای نسل امروز معرّفی کند.

خواندن مجموعه شناخت چهره‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

جوانان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان مخاطبان اصلی این مجموعه‌اند.

نظرات کاربران

سپیده دم اندیشه
۱۴۰۰/۰۸/۱۰

برای آشنایی با میرزاده عشقی یکی از مهم ترین شاعران مشروطه که توسط رضاخان ترور شد بسیار خوب بود شاید عامه مردم کمتر اسمش رو شنیده باشند که امیدوارم آگاهی عمومی بیشتر بشه، من عاشق اشعارش هستم شاعری که قلمش خنجری

- بیشتر
فرامرز
۱۴۰۱/۰۳/۲۱

خیلی ممنون که ما رو با این شاعر بزرگ آشنا میکنید ولی حالا آثارشو از کجا باید تهیه کنیم؟ 🤔 آهان! یادم افتاد، اکثر آثارش سانسور و حذف شدن چون یا توشون فحش بود، یا اینکه نقدش برای آقایون خیلی زیاد

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان