دانلود و خرید کتاب پژوهش در کلاس درس (راهنمای معلمان) دیوید هاپکینز ترجمه مسعود وفایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پژوهش در کلاس درس (راهنمای معلمان) اثر دیوید هاپکینز

کتاب پژوهش در کلاس درس (راهنمای معلمان)

معرفی کتاب پژوهش در کلاس درس (راهنمای معلمان)

کتاب پژوهش در کلاس درس (راهنمای معلمان) نوشته دیوید هاپکینز است که با ترجمه مسعود وفایی و سید علی‌اکبر مرعشی منتشر شده است. این کتاب آموزشی برای مربیان است.

درباره کتاب پژوهش در کلاس درس (راهنمای معلمان)

این کتاب علاوه بر مسائل تدریس، مباحثی چون یادگیری دانش آموزان، برنامه‌ درسی، ارزشابی برنامه‌ها و شرایط و وضعیت مدرسه را هم شرح می‌دهد. به ادعای نویسنده جنبش پژوهش کلاس درس، معتقد است که معلم به جای حاکم کلاس درس در غالب اوقات باید نقش مدیر بی‌طرف و یا حداکثر نقش راهنما را ایفا کند و این دانش آموزانند که خود به بررسی درباره‌ موضوع درس می‌پردازند، گزارش تهیه می‌کنند، آن را در کلاس ارائه می‌کنند و به این ترتیب بر فهم و دانسته‌های خود می‌افزایند.

دانش آموزان در این مدارس، یاد می‌گیرند که چگونه یاد بگیرند و از سایه دستورات معلم بیرون می‌آیند و مستقل و با اعتماد به نفس می‌شوند.

پژوهش درباره کلاس درس بسیار صورت گرفته است ولی هدف این کتاب از «پژوهش کلاس درس» نوعی از پژوهش است که معلم در کلاس درس خودش و یا در کلاس درس همکارش انجام می‌دهد تا از نتیجه آن برای بهتر شدن نحوه کار خودش و همکارانش و ارتقاء سطح یادگیری درس با توجه به موضوع خاص، مجری خاص، شرایط اجرایی خاص و منظور خاص، از روش‌های خاص خود نیز بهره می‌گیرد که با روش معمول پژوهش های روان شناختی و علوم تربیتی تفاوت دارد.

خواندن کتاب پژوهش در کلاس درس (راهنمای معلمان) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام معلمان و فعالان حوزه آموزش پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان