دانلود و خرید کتاب بازاریابی فرودگاهی داوود صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی فرودگاهی اثر داوود صادقی

کتاب بازاریابی فرودگاهی

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازاریابی فرودگاهی

کتاب بازاریابی فرودگاهی نوشته داوود صادقی و علی و کجباف است. این کتاب به موثرترین روش‌های عملی و کاربردی، فعالیت‌های بازرگانی و روابط عمومی در فرودگاه‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب بازاریابی فرودگاهی

بازاریابی فرایند برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های طراحی‌شده برای تأثیرگذاری در رفتار مخاطبان هدف است. بازاریابی به نوعی هنر شناسایی و درک نیازهای مشتری و ایجاد راه‌حل‌هایی است که رضایت مشتریان را تأمین نموده و به تولیدکنندگان و سهامداران سود می‌رساند.

امروزه فرودگاه‌ها برای جذب فعالیت‌های بازرگانی و استقلال مالی به بازاریابی مؤثری نیاز دارند. اگر فرض گرفته شود که شما مدیر یک فرودگاه هستید. شما باید به مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه‌ فرودگاه، مزیت فرودگاه را بیان کرده و به همین ترتیب مشتری متوجه شود که چرا باید هواپیمای خود را در آن فرودگاه نگه دارد یا به‌عبارت‌دیگر چرا آن فرودگاه را به‌عنوان پایگاه عملیاتی خود انتخاب کرده است؛ بنابراین شما باید در این خصوص اطلاع‌رسانی کنید. درنتیجه اگر شما به‌عنوان مدیر فرودگاه قصد جذب یا حفظ بازار خدمات هوایی خود رادارید می‌بایست از یک مقبولیت عمومی برخوردار باشید.

کتاب‎‌های بسیاری در مورد بازاریابی وجود دارد. بااین‌وجود، تعداد معدودی از آن‌ها مدیران فرودگاه را مخاطب قرار داده‌اند؛ بنابراین هدف این کتاب، ارائه راهنمای عملی، با کاربری ساده در مورد طیف وسیعی از مسائل بازاریابی است. تمرکز عمده این کتاب بر روی فرودگاه‌های عمومی و کوچک می‌باشد. این کتاب به‌گونه‌ای نوشته شده است که برای خوانندگان جذاب باشد. ازجمله موارد قابل‌طرح در این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

• تجزیه‌وتحلیل وضعیت، تعیین اولویت‌ها و برنامه‌ریزی.

• شناسایی مخاطبان هدف و پیام.

• انتخاب ابزارهای مقرون‌به‌صرفه بازاریابی.

• نظارت بر برنامه خود و تنظیمات در صورت لزوم.

بررسی عوامل فوق به خواننده این امکان را می‌دهد تا از منابع موجود به‌طور مؤثر به نفع خود استفاده نماید. همچنین این کتاب شامل گزارشات مربوط به مصاحبه‌های صورت گرفته با حمایت‌کنندگان مالی، مدیران و کارکنان فرودگاه و همچنین مقامات هواپیمایی کشوری که به بحث و بررسی مسائل کلیدی بازاریابی و بهترین عملکردها و رویکردها پرداخته است. تجارب آن‌ها به‌صورت مطالعات موردی و مثال‌ها در سراسر کتاب شرح داده‌شده است. فصل آخر برای آن دسته از خوانندگان است که می‌خواهند از روش‌های شرح داده‌شده استفاده نمایند و در این راستا برگه‌ها و دستورالعمل‌هایی جهت ایجاد برنامه‌های بازاریابی ارائه‌شده است.

این کتاب چهار بخش اصلی دارد و نحوه گردآوری، مدیریت و نظارت بر برنامه بازاریابی را نشان می‌دهد

 بخش ۱ مقدمه و اصول اولیه برنامه بازاریابی.

 بخش ۲ هفت مرحله آماده‌سازی و پیاده‌سازی برنامه بازاریابی.

 بخش ۳ مروری بر روابط عمومی، تبلیغات و ابزارهای شبکه مورداستفاده فرودگاه‌ها و ارزیابی ابزارها بر اساس معیارهای هزینه، اثربخشی و پیچیدگی پیاده‌سازی.

 بخش ۴ مجموعه‌ای از فرم‌های از پیش تعیین‌شده (چک‌لیست‌ها) جهت تدوین برنامه بازاریابی و روابط عمومی شامل:

 کاربرگ‌ها جهت تدوین برنامه بازاریابی

 مطالعات موردی برنامه‌های بازاریابی فرودگاه

 کتاب‌نامه، واژه‌نامه، پرسش و پاسخ‌های متداول

این کتاب با رویکردی تهیه‌شده است که خوانندگان می‌بایست از ابتدای کتاب شروع کنند و کل آن را بخوانند یا از آن به‌عنوان مرجع استفاده نموده و زمینه‌های موردعلاقه را به‌طور اجمالی بررسی کنند. این کتاب شامل یک مدل مفهومی برای تدوین برنامه بازاریابی، ارائه گزارش از موفقیت فرودگاه‌ها، ابزارها و کاربرگ‌ها است که به ایجاد یک برنامه بازاریابی مؤثر کمک خواهد کرد.

خواندن کتاب بازاریابی فرودگاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مدیران فرودگاه‌ها پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

قیمت:
۳۸,۴۰۰
تومان