دانلود و خرید کتاب اصل خواستن پگی مک‌کل ترجمه نوشین حاجی غلام‌رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصل خواستن اثر پگی مک‌کل

کتاب اصل خواستن

معرفی کتاب اصل خواستن

کتاب اصل خواستن نوشته پِگی مَک‌کُل نویسنده آمریکایی حوزه موفقیت و کسب‌وکار است. 

درباره کتاب اصل خواستن

کتاب اصل خواستن یک راهنمای عملی رسیدن به خواسته‌ها است که به شما کمک می کند به چیزهایی که عمیقا آرزویشان را دارید و خواهانشان دست پیدا کنید.

 شاید تا به حال کتاب‌های زیادی درباره رسیدن به آرزوها و خواسته‌ها خوانده باشید. شاید فکر کنید که همه کتاب‌های با موضوعات این‌چنینی محتوایی تکراری دارند و راه روشی که معرفی می‌کنند نیز تکراری است اما امتیاز این کتاب، روش عملگرایانهٔ مؤثر و درعین‌حال، سادهٔ آن است که اگر پیگیر آن باشید، می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. احتمالاً دربارهٔ «رشد فردی» قبلاً مطالعه کرده‌اید؛ به‌هرحال، چیزی که در این کتاب می‌آموزید، قبلاً زندگی نویسنده  و افراد دیگری را متحول کرده است؛ شاید زندگی شما را نیز دگرگون کند. البته به یاد داشته باشید تنها خوانیدن این کتاب یا هر کتابی کافی نیست برای ایجاد تحول در زندگی خود باید بخواهید. 

خواندن کتاب اصل خواستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت را به خواندن این اثر دعوت می کنیم

نظرات دیگران درباره کتاب اصل خواستن

«عمیقاً چیزی را که آرزو دارید، بخواهید! بهترین‌ها را برای خود بخواهید. با توانایی‌های خود کلنجار نروید. من می‌خواهم! پس زندگی‌ام را دوست می‌دارم. این کتاب را بخرید و از خواندن تک‌تک کلمات آن لذت ببرید!».

باب پروکتور

نویسندهٔ کتاب پرفروش «شما ثروتمند به دنیا آمده‌اید»

«پگی یک متفکر عملگراست. زندگی پاداشِ او را داده است و اگر شما هم کتاب «اصلِ خواستن» را بخوانید، به شما نیز پاداش می‌دهد».

رابرت پاسکوزی

نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش و مدرّس موفقیت

«اگر پس از خواندنِ این کتاب، پیام آن را به‌روشنی متوجّه نشوید، چیز حیرت‌انگیزی را از دست داده‌اید. پس حسابی حواستان را جمع کنید! پیام، فصل‌به‌فصل تکرار می‌شود و شما فکر می‌کنید که به‌خوبی آن را متوجه شده‌اید؛ امّا به خواندن که ادامه می‌دهید، ناگهان متوجه مطلب تازهٔ دیگری می‌شوید. وقتی از دریافت پیام کتاب مطمئن شدید، آمادهٔ انجام‌دادن کارهایی شوید که به شما توصیه شده است. این کار، هیچ هزینه‌ای برایتان ندارد و شما چیزهای زیادی به دست خواهید آورد. امتحان کنید!».

ال. ال. ترمبلی

نویسندهٔ کتاب «هفت رز»

«پگی مک‌کل این‌دفعه هم توانست به ما بیاموزد که چطور چیزی را «عیان» کنیم. «خواستن»، بهترین راهِ‌حل است و پگی موفق شد طوری آن را بیان کند که همه متوجه شوند و از همه مهم‌تر اینکه، همه آن را عملگرایانه بیاموزند. همین الآن کتاب را بخرید!».

فیلیپ بی. گلدفاین

تهیه‌کنندهٔ تئاتر، سینما و تلویزیون

«چند ماه از آشنایی من با پگی مک‌کل می‌گذرد. این کتاب شخصیت او را به نمایش می‌گذارد. پگی برای زندگی شخصی و کاری‌اش، همیشه بهترین اتفاقات را رقم زده است. او به‌خاطر طرز فکرش، در زندگی به چیزهای زیادی دست یافته است. او در این کتاب، به‌روشنی، به شما نشان می‌دهد که چطور در زندگی «بیشتر بخواهید» تا با پیگیری به خواسته‌هایتان دست یابید. باید این کتاب را بخوانید!».

برایان پروکتور

معاون رئیس توسعهٔ کسب‌وکار مؤسسهٔ پروکتور

«یکی از اصول موفقیت، بهره‌گیری از تجربهٔ افرادی است که در زندگی، بهترین نتایج را به دست آورده‌اند. پگی مک‌کل ثابت کرده که استاد عیان‌کردن است و در کتابش دقیقاً به شما می‌گوید که چه‌کار کنید. اصول کتاب و شخصیت او، زندگی مرا تغییر داد. بگذارید شمارا هم تغییر دهد!».

اندرسون هانسن

شعبده‌باز، سخنران و مبتکر

 درباره پگی مک‌کل

پگی مک‌کل، کارشناس عیان‌سازی مالی و شغلی است که کتاب پرفروش «تغییر سرنوشت شما» را برای انتشارات نیویورک‌تایمز نوشته است.

او با بیش از ۲۵ سال تجربه در این زمینه، با استفاده از برنامهٔ «پاورلایف‌اسکریپت» و درک ذاتی قوانین کائنات، به تمام مردم سراسر دنیا آموخته است که:

همهٔ شما می‌توانید، هرچیزی را که می‌خواهید، در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود عیان کنید؛ از خانه‌های رؤیایی گرفته تا سلامتی کامل، همسر خوب و کسب‌وکار میلیون‌دلاری.

هرکسی می‌تواند نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش بین‌المللی شود؛

محصولات ارزشمند تولید کند؛

نشان تجاری خود را خلق کند؛

ثروت و آزادی داشته باشد؛

و خیلی چیزهای دیگر.

متخصّصان پرآوازه‌ای همچون باب پروکتور، دبی فورد، وین دایر و...در زمینهٔ رشد فردی با وی همکاری داشته‌اند و او را تأیید کرده‌اند.

بخشی از کتاب اصل خواستن

شما این قدرت را دارید که با فکر و تخیل خود، قاطعانه تصمیم بگیرید که چه‌چیزی می‌خواهید و آن را خلق کنید. به‌خاطرِ همین، این‌قدر شیفتهٔ اصلِ خواستن شده‌ام. برخی می‌گویند ذهن، قدرتمندترین نیروی کائنات است. پس از آن استفاده کنید!

تخیّل خود را به کار بیندازید و تصویر چیزهایی را که می‌خواهید، در ذهن خود خلق کنید و به چیزهایی که نمی‌خواهید، اصلاً فکر نکنید. اگر به‌درستی این کار را انجام دهید، خواستهٔ شما «جذب» می‌شود.

تصمیم بگیرید که چه‌چیزی می‌خواهید!

بیایید یک بازی کنیم! تصوّر کنید پشت فرمان خودروی رؤیایی خود نشسته‌اید و به‌نرمی حرکت می‌کنید. یا تصور کنید با همسرتان در طبیعت بکر جنگل‌های استوایی، قدم می‌زنید. اگر فرایند خواستن را درست انجام دهید، تمامی این ایده‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند. به افراد ثروتمندی که زندگی مرفه و هدفمندی دارند، توجه کنید! آنها تفاوتی با دیگران ندارند. پس با صدای بلند تکرار کنید: «من لیاقت زندگی رؤیایی‌ام را دارم!». واقعیت این است که همه لیاقت زندگی رؤیایی خودشان را دارند.

همین حالا و همین‌جا قاطعانه تصمیم بگیرید که راه جدیدی را آغاز کنید. مطمئن باشید که چیزی از دست نمی‌دهید و درعوض، خیلی چیزها به دست می‌آورید.

«درخواست‌کردن» اشکال مختلفی دارد که با آگاهی از آنها، می‌توانید به خواسته‌های خود برسید.

اینجا به چند نمونه از اشکال درخواست اشاره می‌کنم:

- مطالعه: من می‌خواهم روزی یک ساعت، به مطالعه دربارهٔ رشدِ مثبت بپردازم.

- خانه: من می‌خواهم صاحب خانهٔ زیبایی شوم (اگر خانهٔ موردنظر خود را پیدا کرده‌اید، آدرسش را هم بنویسید).

- رفتار: من می‌خواهم فرد دوست‌داشتنی، فهمیده و مهربانی باشم.

- عشق: من می‌خواهم بیش‌از پیش روابط عاطفی با همسرم را تقویت بکنم تا با خرسندی، کنار یکدیگر زندگی کنیم.

- شغل: من می‌خواهم مشتری‌های بیشتری جذب کنم.

- پول: من می‌خواهم درآمد ماهانه‌ام را چند برابر افزایش بدهم.

- سلامت و سعادت: من می‌خواهم در صحت و سلامت کامل باشم و با مصرف غذا و نوشیدنی‌های سالم، ورزش روزانه و خواب منظم، به جسم خود احترام بگذارم تا برای برآورده‌شدن خواسته‌هایم، قدم بردارم.

- اموال و دارایی: من می‌خواهم خودروی جدیدی بخرم و از آن لذت ببرم.

- معاشرت: من می‌خواهم از روابط دوستانه در زندگی‌ام لذت ببرم؛ روابطی که براساس احترام متقابل، عزت و قدردانی شکل گرفته باشد.

این نمونه‌ها را برای شما مطرح کردم تا با استفاده از قدرت تفکر و تخیل خود، به‌سمت خواسته‌هایتان سوق داده شوید. اینها فقط نمونه‌های کلی درخواست‌کردن هستند. شما می‌توانید با جزئیات بیشتری درخواست کنید. باید از خودتان بیشتر بخواهید تا به اهدافتان برسید. این زندگی شماست و اگر می‌خواهید از آن لذت ببرید، باید خودتان دست‌به‌کار شوید.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
وینسنت ونگوگ نقاش مشهور هلندی می‌گوید: «نخست
کاربر ۴۷۲۳۵۱۵

حجم

۱۰۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

حجم

۱۰۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان