دانلود و خرید کتاب ساده سازی مدیریت امنیت اطلاعات برای کسب و کارهای کوچک پیتر بیردمور ترجمه علیرضا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساده سازی مدیریت امنیت اطلاعات برای کسب و کارهای کوچک اثر پیتر بیردمور

کتاب ساده سازی مدیریت امنیت اطلاعات برای کسب و کارهای کوچک

انتشارات:نشر سایبان
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ساده سازی مدیریت امنیت اطلاعات برای کسب و کارهای کوچک

کتاب ساده سازی مدیریت امنیت اطلاعات برای کسب و کارهای کوچک نوشته پیتر بیردمور است که با ترجمه علیرضا صالحی منتشر شده است. این کتاب به همراه توصیه‌هایی برای حفظ امنیت اطلاعات در سازمان‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط منتشر شده است.

انتشارات سایبان زیرمجموعه هلدینگ رسانه‌ای دیده‌بان است که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود در در زمینه چاپ و نشر کتاب‌های حوزه مدیریت و کسب‌وکار، کسب‌وکار دیجیتال، برندینگ، فناوری‌های دیجیتال و حوزه‌های مشابه آغاز نموده است.

هلدینگ رسانه‌ای دیده‌بان نخستین هلدینگ رسانه‌ای بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات در ایران است.

درباره کتاب ساده سازی مدیریت امنیت اطلاعات برای کسب و کارهای کوچک

کتاب ساده سازی مدیریت امنیت اطالعات، راهنمای شما برای برخی از چالش‌های امنیت اطااعات که سازمان‌ها امروزه در دنیای متصل به اینترنت با آن دست وپنجه نرم ‌می‌کنند، خوش آمدید. با نکات و راهنمایی‌هایی که در این کتاب آورده شده است، هدف حصول اطمینان از امن بودن داده‌های شرکت شماست تا کمتر با مشکلات قانونی یا حیثیتی برخورد کنید. با وجود اینکه توسعه فضای سایبری در دهه‌های گذشته موجب پیشرفت‌های بزرگی در زمینه افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمات مشتریان بیشتر شده است، اما برخی از فناوری‌ها فرصت‌هایی را برای هکرها در نفوذ به سازمان‌ها فراهم آورده است. حتی بیشتر از قبل، تمام شرکت‌ها، حتی آن‌هایی که تصور ‌می‌کنند اطلاعات محرمانه‌ای در اختیار ندارند، باید از ریسک‌های موجود و نحوه اجتناب از آن‌ها آگاه باشند. به همین دلیل مولفان تصمیم به انتشار این کتاب گرفتند. این کتاب با وجود کوچک بودن پر از اطلاعاتی است که ‌می‌تواند به شما در حفاظت از داده‌های حساس شامل اطلاعات مهم در مورد مشتریان‌تان، چگونگی ایمن سازی کامپیوترها و دستگاه‌های موبایل در برابر ویروس‌ها، حملات بدافزاری و غیره کمک شایانی کند.

از کوچک‌ترین کسب وکار تا سازمان‌های بزرگ چندملیتی، تمام سازمان‌ها در معرض خطر روش‌های پیچیده هکرها برای دسترسی به اطلاعات محرمانه و سرقت پول از حساب‌های بانکی آن‌ها قرار دارند. حال آن که غول‌های بازار ‌می‌توانند تیم‌های تخصصی امنیت آی تی را به خدمت بگیرند که معمولا کسب وکارهای کوچک از چنین فرصتی برخوردار نیستند. «ساده سازی امنیت» به این دسته از سازمان‌ها با آگاهی بخشی در موارد زیر کمک ‌می‌کند:

تقریباً تمام سازمان‌ها، اطلاعات حساسی دارند که باید مورد حفاظت قرار بگیرد.

گستره و ماهیت خطرات امنیتی امروز اقدامات ساده و بی‌هزینه‌ای که به سازمان‌ها کمک ‌می‌کند تا از اطلاعات محرمانه شان محافظت کنند.

محصولاتی با قابلیت کاربری راحت که ‌می‌تواند سطح امنیت اطلاعات شما را بسیار بهبود بخشد.

ساده سازی مدیریت امنیت اطلاعات به ۶ فصل مختصر و مفید تقسیم شده است:

فصل ۱: چرا تمامی کسب وکارها باید از اطلاعات حساس شان محافظت کنند؛ در این فصل نکات منفی داشتن تلقی غلط را در مورد امنیت بررسی می‌کنیم.

فصل ۲: تعیین آنچه که کسب وکار شما نیاز دارد؛ با اینکه تمام کسب وکارها به امنیت احتیاج دارند، در این فصل می‌بینیم که چگونه سطح نیازمندی‌ها می‌تواند متفاوت باشد.

فصل ۳: کشف حقایق درباره تهدیدات امنیتی؛ چرایی خطرناک بودن تهدیدات امروز نسبت به گذشته مورد بررسی قرار گرفته است.

فصل ۴: طرح‌ریزی برای امنیت بهتر اطلاعات؛ ریسک‌ها را ارزیابی کنید سپس از روش‌های مقابله با آنها مطمئن شوید. ما هم چنین نکاتی نیز در مورد ذخیره امن اطلاعات در ابر ارائه می کنیم.

فصل ۵: انتخاب نرم افزار امنیتی که با کسب وکار شما همخوانی دارد؛ با وجود محصولات زیادی در بازار، ما فاکتورهایی را که شما باید در انتخاب درست محصول امنیتی در نظر بگیرید شرح می دهیم.

فصل ۶: ده سؤال در مورد کمک به نحوه محافظت از کسب وکار شما؛ از این سؤالات به عنوان چک لیست برای آن چه که در حفاظت از کسب وکارتان مورد نیاز است، بهره بگیرید.

خواندن کتاب ساده سازی مدیریت امنیت اطلاعات برای کسب و کارهای کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم



نظرات کاربران

کاربر ۴۶۷۷۱۰۶
۱۴۰۱/۰۸/۰۲

ورارت اطعات ودرامنت مهدی خانمراذی هستم برای خرید وکتاب ودربرنامه دران عریت منکنرسیذگی کند. شممت دور هستد. ما نیستم. شما جنذ. هستد. دختراتون. کس مده ااب و میبر مانیشتن ماذربخدا شکایت مکم فراد صبح تمتم کتاب من بیناموس برداستن 093580788

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶۶۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان