دانلود و خرید کتاب سایبان یکرنگی محمد باقر مجلسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سایبان یکرنگی اثر محمد باقر مجلسی

کتاب سایبان یکرنگی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سایبان یکرنگی

کتاب سایبان یکرنگی نوشته محمدباقر مجلسی است. این کتاب به روابط زنانوشویی در مکتب اهل بیت (علیهم السلام) می‌پردازد. یكى از برجسته‌ترين ويژگى‌هاى احكام اسلامى آن اسـت كـه هـيچ نياز و غريزه‌اى را بى‌پاسخ نگذاشته است و زمينه تأمين آن را به بهترين صورت فراهم كرده است. يكى از غرايز مهم بشرى غريزه قدرتمند جنسى و حب به بقاء فرزند است که در این کتاب از نگاه اهل بیت (ع) بررسی شده است.

درباره کتاب سایبان یکرنگی

دین مقدس اسلام همان گونه كه با رهبانیت و سركوبی شهوت مخالف است با بی‌بند و باری و بی‌عفّتی شدیداً مخالفت كرده و كوشیده است تا از راه معقول و صحیح مسلمانان را به رده عفاف كه حد وسط خمودی و بی‌بند و باری است رهبری كند تا از زندگانی شرافتمندانه انسانی برخوردار شوند. ارضاء غریزه جنسى از طریق مشروع و در حد نیاز واقعی لازم و پسندیده است . از دیدگاه شرع انور، برای ارضای غریزه جنسی، راهی جز ازدواج وجود ندارد . با استفاده صحیح از این غریزه است كه خانواده پدید مى آید. و آن عامل اصلى و هسته اولیه حیات و سعادت اجتماع است و زیر بناى جوامع و منشأ فرهنگ، تمدن و تاریخ بشر است. این کتاب سعی دارد ازدواج را از نگاه دین و بزرگان آن تحلیل کند.

خواندن کتاب سایبان یکرنگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مسلمانان که به دنبال سعادت هسند پیشنهاد می‌کنیم. کتاب سایبان یکرنگی هدیه مناسبی برای جوانان متدین است.

بخشی از کتاب سایبان یکرنگی

خانواده به گروهى از افراد گفته مى شود كه به علت نكاح یا قرابت با یكدیگر وابستگى پیدا كرده اند. خانواده به مفهوم محدود كلمه، عبارت است از رسیدن دو تن دختر و پسر به یكدیگر، طبق ضوابط و قوانین خاص هر قومى كه در بخش حقوق خانواده، آن را از مقوله «احوال شخصیه» دانسته‌اند. خانواده یعنی كلبه عرفان عشق . یعنی پناهنگاه هنگام رگبار گرفتاری‌ها و ریزش بمب‌های خانمان برانداز ناكامی‌‌ها و بی عدالتی‌ها. اسلام برای خانواده اهمیت ویژه‌ای قائل است و برای سلامت خانواده و پیشگیری از تزلزل آن، دستورات فراوانی در قرآن و روایات وجود دارد.

از بدو پیدایش بشر بر روى كره خاكى، هماره پسران و دختران، با تشكیل كانونى به نام خانواده، عمرى را در كنار یكدیگر سپرى كرده و فرزندانى در دامان پر مهر خویش پرورده اند. بنابراین ازدواج و زناشویى از جمله آداب اجتماعى است كه در تمام جوامع بشرى و در تمامى زمان‌ها و مكان ها تا به امروز وجود داشته است و ریشه در فطرت و آفرینش ویژه آدمی‌ دارد. ازدواج از نگاه مكاتب و جوامع گوناگون پیمانى است مقدس كه در جنس مخالف برای تشكیل خانواده با هم می‌‌بندند تا در غم و شادی و لذت و رنج یكدیگر سهیم باشند و مشكلات زندگی را به یاری همدیگر حل كنند . اما تعبیرى كه قرآن از نكاح آورده قابل توجه است قرآن نامیده كه بر اثر آن، براى طرفین پیوند ازدواج را «میثاق غلیظ» تعهدات و حقوقى پدید مى‌آورد. تشویق و ترغیب اسلام به ازدواج به حدى است كه با هیچ یک از مذاهب و مرام‌ها و مسلك‌ها و ایدئولوژی هاى موجود قابل مقایسه نیست . تشویق و تسهیل امر ازدواج از جمله برنامه‌هاى سالم سازى محیط اجتماعى است كه احادیث زیادى انسان را به آن ترغیب می‌كند

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان