دانلود و خرید کتاب ۵۰ نکته درباره ارتقای حرفه ای معلمان جک سی ریچاردز ترجمه علی درخشان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵۰ نکته درباره ارتقای حرفه ای معلمان اثر جک سی ریچاردز

کتاب ۵۰ نکته درباره ارتقای حرفه ای معلمان

معرفی کتاب ۵۰ نکته درباره ارتقای حرفه ای معلمان

کتاب ۵۰ نکته درباره ارتقای حرفه ای معلمان اثری از جک سی. ریچاردز، زبانشناس، استاد دانشگاه و نویسنده برجسته است. او در این کتاب نکات مهمی را برای ارتقای حرفه ای معلمان بیان کرده است.

 درباره کتاب ۵۰ نکته درباره ارتقای حرفه ای معلمان

 جک سی. ریچاردز،  در این کتاب بر اساس تجربه و تخصص خود مجموعه نکاتی را به منظور کمک به ارتقای حرفه‌ای معلمان گردآوری کرده است. کتاب ۵۰ نکته درباره ارتقای حرفه‌ای معلمان بر ابعاد مختلف ارتقای حرفه‌ای مانند تحقیق بر روی تدریس خود معلم، مشارکت در جریان تفکر انتقادی، توسعه و افزایش دانش فردی در حوزه‌ای تخصصی، توسعه مهارت‌های تدریس، و خلق و ترویج فرهنگ ارتقای حرفه‌ای در موسسه یا آموزشگاه‌ها تمرکز دارد.

در حرفۀ تدریس زبان خارجی، معلم‌هایی مشغول فعالیت هستند که در مراحل مختلفی از مسیر ارتقای شغلی‌شان هستند. حوزۀ تدریس زبان نیز بسیار پویاست و معلم‌ها، اغلب از دشواری شرایط و ناتوانی‌شان در سازگاری با تغییرات شکایت دارند. در نتیجه، همۀ ما به فرصت‌های ساختارمند و شکل یافته‌ای برای به‌روزرسانی دانش و مهارت‌های حرفه‌ای خود نیاز داریم. در این شرایط، ارتقای حرفه‌ای یا شغلی، نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد.

در نکته‌های مندرج در این کتاب، گستره‌ای از فعالیت‌ها معرفی شده‌اند که می‌توان از آنها برای برنامه‌ریزی و مدیریت جنبه‌های مختلف روند ارتقای حرفه‌ای‌ استفاده نمود. این نکته‌ها با استناد به تجربۀ چندین‌سالۀ شخصی نویسنده در همکاری با معلمان مختلف معرفی شده‌اند. در کتاب حاضر، جنبه‌های اساسی و اصلی روند ارتقای حرفه‌ای، مثل مسائلی دربارۀ ارزیابی نیازها و هدف‌ها، پژوهش در تدریس و یادگیری، توسعۀ دانش و مهارت‌ها و افزایش سطح دانش حرفه‌ای بررسی شده‌اند.

خواندن کتاب ۵۰ نکته درباره ارتقای حرفه ای معلمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب حاضر برای معلم‌های زبان خارجی، مسئولان تنظیم برنامه‌های آموزشی زبان و دیگر افراد علاقه‌مند به پیگیری یا توسعۀ طرح ارتقای حرفه‌ای (شغلی) تألیف شده است. کتاب حاضر برای تمام افرادی که علاقه‌مند به ارتقای حرفه‌ای در حوزه آموزش هستند کاملاً کاربردی و مناسب است. افزون بر این، مجموعه حاضر شامل راهبردهای شفافی است که می‌تواند مورد استفاده افراد و گروه‌های مختلف قرار بگیرد و فعالیت‌هایی را طراحی می‌کند که در ارتقای حرفه‌ای معلمان نقش دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان