دانلود و خرید کتاب زندگی خانوادگی (نکات کلی) پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زندگی خانوادگی (نکات کلی)

کتاب زندگی خانوادگی (نکات کلی) از مجموعه کتاب جامع آداب معاشرت نوشته پگی پُست، آنا پست، لیزی پست، دانیل پست سنینگ و ترجمه مریم تقدیسی است. این کتاب برای آموختن آداب معاشرت به کودکان و نوجوانان نوشته شده است.

تربیت فرزندان کاری دشوار و در عین حال شیرین است. والدین همیشه تلاششان را می‌کنند تا با تربیت صحیح فرزندانشان، نتیجه تلاش‌هایشان را نشان دهند. در این میان آموختن آداب معاشرت بسیار مهم است، چرا که می‌تواند به بچه‌ها کمک کند تا ارتباطاتی سالم و سازنده برقرار کنند و تعاملاتی ثمربخش داشته باشند. آداب معاشرت می‌تواند شامل انواع رفتارهایی بشود که بچه‌ها چه در محیط خانواده، چه در محیط‌های دیگر مانند منزل دوستان، کلاس‌ها، رستوران و ... از خود نشان می‌دهند.

کتاب زندگی خانوادگی (نکات کلی) برای آموزش روش‌های آدب معاشرت به کودکان و نوجوانان نوشته شده است و نکاتی را برای زندگی بهتر اعضای خانواده کنار یکدیگر، به مخاطبان یادآوری می‌کند.

کتاب زندگی خانوادگی (نکات کلی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب زندگی خانوادگی (نکات کلی) به مخاطبانش کمک می‌کند تا یک زندگی آرام برای خود و اعضای خانواده خود بسازند و ارتباطاتشان را با کمترین میزان تنش پیش ببرند.  

بخشی از کتاب زندگی خانوادگی (نکات کلی)

استفاده از خانه یکی از اعضای خانواده

شما باید از خانهٔ اعضای خانواده مانند خانه هر کس دیگری به خوبی مراقبت کنید. نباید فقط به صرف اینکه عضوی از خانواده شماست انتظار داشته باشید در مقابل خرابی یا بی‌نظمی‌هایی که در خانه‌اش به بار می‌آورید تاب و تحمل بیشتری به خرج بدهد. اگر از یکی از اعضای خانواده خواستید خانه‌اش را برای هر مدت‌زمانی در اختیار شما قرار دهد به او پیشنهاد اجاره بدهید. اگر یکی از اعضای خانواده از شما خواست از خانه‌اش در نبودِ او مراقبت کنید، حتماً درباره مواردی را که باید با هم توافق کنید با هم صحبت کنید. مراقب خانه خویشاوندتان باشید. خانه را تمیز و مرتب به او تحویل بدهید. برای او یادداشتی محبت‌آمیز و حاکی از تشکر و هدیه‌ای برای خانه بفرستید.

خانواده، ارزش‌ها و رفتارهای خانوادگی

مهم‌ترین وظیفه والدین را در نظر بگیرید و ملاحظه کنید. اختصاص دادن زمان به روابط خانوادگی با وجود وظایف کاری، به خصوص برای والدینی که کار می‌کنند بسیار دشوار است. مدیرانی که طبق روال همیشگی از کارمندانشان انتظار دارند تا دیروقت اضافه‌کاری کنند، بار عظیمی را بر شانه‌های والدین کارمند تحمیل می‌کنند (مگر اینکه این کارمندان از ابتدا در مورد ساعات اضافه‌کاری ـ و جبرانی ـ به عنوان بخشی از کارشان توافق کرده باشند).

همیشه برای گوش کردن به حرف‌های فرزندتان در دسترس باشید.

از گفتن چیزی یا انجام دادن کاری که باعث ایجاد تردید در مورد توانایی و مهارت والدین کودک شود خودداری کنید.

در مقابل فرزند خودتان یا دیگران از والدین دیگری انتقاد نکنید.

خانواده‌های ناتنی

خانواده‌های ناتنی در اثر آمیزش خانواده‌ها از طریق ازدواج‌های مجدد بعد از طلاق یا مرگ همسر به وجود می‌آیند.

بچه‌های ناتنی را لوس نکنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۲۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان