دانلود و خرید کتاب انقلاب اسلامی ایران و جنبش شیعی بحرین محمدباقر عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب اسلامی ایران و جنبش شیعی بحرین اثر محمدباقر عباسی

کتاب انقلاب اسلامی ایران و جنبش شیعی بحرین

معرفی کتاب انقلاب اسلامی ایران و جنبش شیعی بحرین

کتاب انقلاب اسلامی ایران و جنبش شیعی بحرین نوشته محمدباقر عباسی است. در این کتاب، انقلاب اسلامی خالق نوع خاصی از هویت با عنوان هویت اسلامی- انقلابی دانسته شده است. مؤلفه‌ها و نقش‌هایی که برای این هویت نوین قابل ترسیم است همگی در پیوند با اسلام و مبارزه برای محقق نمودن اسلام در تمامی عرصه‌های زندگی قابلیت تفسیر دارد.

درباره کتاب انقلاب اسلامی ایران و جنبش شیعی بحرین

هویتی که انقلاب اسلامی ساخته است در فرایند بازتاب انقلاب اسلامی در میان سایر ملت‌های مسلمان به اشکال مختلف انتقال پیداکرده و در شکل‌دهی به مبارزات مردمان تحت ظلم و ستم مسلمان از نقش مؤثری برخوردار بوده است. وقوع انقلاب اسلامی و تداوم هویت اسلامی- انقلابی آن، منجر به بازیابی هویت شیعی، نهادسازی و کنش مطالبه گرانه در میان جنبش شیعیان بحرین گردیده است. رهبری مبارزات، شیوه‌های مبارزاتی و خواسته‌ها و مطالباتی که از سوی جنبش شیعیان بحرین پیگیری می‌شود حکایت از وجود ویژگی مشترکی آن با انقلاب اسلامی دارد، که برخاسته از هویت اسلامی-انقلابی آن است.

انقلابی که سال ۱۳۵۷ با اتکا به بایسته‌های اسلام ی در ایران شکل گفرت را نمی‌توان منحصر در مرزهای سرزمینی این کشور دانست. وجود همخوانی و سنخیت میان مبانی انقلاب اسلامی باورها و اعتقادات مسلمانان سایر جوامع را به آن علاقه‌مند کرده است.  این کتاب بررسی تاثیر این موضوع بر کشور بحرین است. 

خواندن کتاب انقلاب اسلامی ایران و جنبش شیعی بحرین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان