دانلود و خرید کتاب بلاک چین ترجمه امیرکیوان مدیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بلاک چین اثر امیرکیوان مدیری

کتاب بلاک چین

معرفی کتاب بلاک چین

کتاب بلاک چین اثر جمعی از نویسندگان است که با ترجمه امیر کیوان مدیری و هانیه عظیم‌زادگان می‌خوانید. این کتاب به معرفی بیت کوین، رمز ارزها و مکانیزم توافق به وجود آمدن آن‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب بلاک چین

اگر شما هم کمی به دنیای رمز ارزها علاقه داشته باشید، حتما نام بلاک چین را شنیده‌اید. اما توضیح اینکه بلاک چین دقیقا به چه چیزی اشاره می‌کند و چه مفاهیمی را دربر می‌گیرد، چندان آسان نیست. 

امیر کیوان مدیری و هانیه عظیم زادگان در این کتاب به معرفی بیت کوین، رمز ارزها و مکانیزم توافق به وجود آمدن آن‌ها می‌پردازند. این کتاب می‌تواند تمام سوالاتی را که در زمینه رمز ارزها دارید، پاسخ دهد و موضوع را به طور کامل برایتان واضح کند. این کتاب به شفاف سازی این اصطلاح می‌پردازد و مقدمه‌ای جامع از رمز ارزها بیان می‌کند. نمونه‌ اولیه رمزارزها و دفتر کل، بیت‌کوین است که پایه و اساس آن توافق ناکاموتو است. در این کتاب شرح کار داخلی این پروتکل با جزئیات توصیف می‌شود و روابط این پروتکل با دیگر سیستم‌های مشتق شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کتاب بلاک چین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با بلاک چین آشنا شوید و درباره بیت کوین، رمز ارز‌ها و مکانیزم‌هایی که باعث ایجاد آن‌ها شده‌اند، بدانید، کتاب بلاک چین یک گزینه عالی برای شما است.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان