دانلود و خرید کتاب برنامه نویسی مقدماتی به زبان ++C سیداحمد علوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه نویسی مقدماتی به زبان ++C اثر سیداحمد علوی

کتاب برنامه نویسی مقدماتی به زبان ++C

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برنامه نویسی مقدماتی به زبان ++C

برنامه نویسی مقدماتی به زبان + +C نوشته مهندس سید احمد علوی است. درس برنامه‌ نویسی کامپیوتر ، درسی است که در آن به آموزش و یادگیری مفاهیم اولیه برنامه‌ نویسی و در نهایت کد نویسی به یک زبان برنامه‌ نویسی می‌‌پردازد. 

در واقع می‌‌توان گفت این درس، پایه‌‌ای برای درس‌های دیگر تخصصی در شاخه برنامه‌‌نویسی کامپیوتر است. بنابراین تسلط در این درس، کمک شایانی به برنامه‌نویس شدن واقعی افراد خواهد نمود.

درباره کتاب برنامه نویسی مقدماتی به زبان ++C

مهم‌ترین قسمت برای یافتن جواب یک مسئله، یافتن منطق درست آن است لذا مباحث کتاب از ارائه منطق و الگوریتم شروع شده ، سپس به ارائه الگوریتم با استفاده از اشکال فلوچارت می پردازد. پس از آن با فراگیری مفاهیم اولیه زبان برنامه‌ نویسی مانند C + + ، به برنامه نویسی با آن می پردازد. راه حل پیشنهادی در کتاب چه در قسمت درس و چه در قسمت حل تمرینات در یک محیط کامپایلر مورد آزمایش قرار گرفته و به اجرا درآمده است. مثال های انتخاب شده در پایان هر فصل طوری است که اکثر مطالب فصل را در بر می‌گیرد و البته از آسان به سنگین طراحی و تدوین شده است. تمرینات اضافی بدون ارائه راه حل، جهت تمرین بیشتر دانش پژوهان عزیز، به طور جداگانه طراحی شده است.

در این کتاب، هدف، پرداختن به همه مباحث مربوط به برنامه نویسی در زبان C + + نبوده و نیست بلکه هدف این است که با توجه به سرفصل درس مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی برای رشته‌های آموزشی همچون علوم کامپیوتر، ریاضی و . . . دانشجویان به مفاهیم و مبانی برنامه‌نویسی در قالب یک زبان ساختاریافته آشنایی پیدا کنند تا در موقع برنامه‌نویسی به روش شئ‌گرایی در برنامه سازی پیشرفته، تسلط کامل به پایه و مبانی برنامه‌نویسی داشته باشند.

 خواندن کتاب برنامه نویسی مقدماتی به زبان ++C را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

 علاقه‌مندان به فراگیری برنامه‌نویسی و دانشجویان علوم کامپیوتر مخاطبان این کتاب‌اند.


نظرات کاربران

کاربر ۳۰۰۱۷۳۵
۱۴۰۰/۰۱/۰۷

کتاب خیلی خوبیه اما چطور میتونم نسخه چاپیشو سفارش بدم؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان