دانلود و خرید کتاب شما هم دعوت دارید سیلوی ژیرارده ترجمه لاله ولیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شما هم دعوت دارید

کتاب شما هم دعوت دارید، نوشته سیلوی ژیرارده، جلد اول از مجموعه شهروندان کوچک است که در انتشارات منظومه خرد منتشر شده است. این کتاب که درباره بیماری‌های مختلف نوشته شده است، به بچه‌ها کمک می‌کند تا با فضای دکتر، بیمارستان و ... آشنا شوند و بر ترسشان از این موضوع غلبه کنند. 

این کتاب را با تصویرگری پوئینگ روزاردو و ترجمه لاله ولیانی و راحله پورآذر در اختیار دارید.

درباره کتاب شما هم دعوت دارید

کتاب شما هم دعوت دارید از مجموعه «شهروندان کوچک» انتخاب شده است. این کتاب‌ها مهارت‌های یک شهروند موثر را در قالب قصه و تصویر به کودکان آموزش می‌دهد.

این کتاب با زبان غیرمستقیم و در قالب قصه کودکان را با فضای بیمارستان و اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد، آشنا می‌کند. بچه‌ها با بستری شدن، وصل کردن سرم، عکسبرداری و ... آشنا می‌شوند و به این ترتیب می‌توانند بر ترسشان از این موضوع غلبه کنند. در انتهای هر کتاب هم بخشی برای کودکان وجود دارد که آن‌ها را به تفکر و تعمق بیشتر درباره رخدادهای پیرامونشان وامی‌دارد.

کتاب شما هم دعوت دارید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب شما هم دعوت دارید یک کتاب عالی برای تقویت قوه تفکر انتقادی، و آشنا کردن آنان با رخدادهای پیرامونشان است. اگر با این گروه‌های سنی کار می‌کنید، این کتاب حتما به شما در گفتگو با بچه‌ها کمک می‌کند.  

نظرات کاربران

melik
۱۴۰۰/۰۳/۲۴

کتاب خیلی خوبی برای کودکان و پدر و مادر‌ها هست. در این کتاب به بچه‌ها اطلاعات خیلی خوبی داده می‌شه و فرزندان یاد می‌گیرن که در زمان‌ها و موقعیت‌های خاص چه کاری باید انجام بدن. مثلا هنگام بیماری یا هنگامی

- بیشتر
حنانه
۱۴۰۲/۰۷/۱۳

کتاب مفید و بسیار آموزنده ای هست ولی تصاویر و صفحه آرایی اش اصلا زیبا نیست و چندان جذاب نیست. جذابیت این کتاب بستگی داره به حوصله بچه ها و والدینی که این رو براشون میخونه.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان