دانلود و خرید کتاب غدیر؛ پیمان ماندگار شیعه گروه تحقیق و تالیف انتشارات خادم‌الرضا (ع)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غدیر؛ پیمان ماندگار شیعه اثر گروه تحقیق و تالیف انتشارات خادم‌الرضا (ع)

کتاب غدیر؛ پیمان ماندگار شیعه

معرفی کتاب غدیر؛ پیمان ماندگار شیعه

کتاب غدیر؛ پیمان ماندگار شیعه اثری از گروه تحقیق و تالیف خادم‌ارضا (ع) است که با ویراستاری محمدحسن استادی‌مقدم به چاپ رسیده است.

درباره کتاب غدیر؛ پیمان ماندگار شیعه

غدير، يك روز نيست، یک تاريخ است؛ واقعه نيست , یک واقعيـت اسـت بـه وسـعت

پهنه آفرينش و گستره انسانيت؛ كوثري مبارک, جاری در تمامی روزگار؛ و شجره‌ای طيبـه بـا شاخـسارانی بلنـد؛ بـر هـر شاخه شكوفه‌هايی عطر آگين و زيبا از ارزش‌های والای الهی و انسانی. غدير، يک فرهنگ و مكتـب اسـت ؛ سـازنده است و انگيزنده؛ ظلم ستيز و ظالم سوز. غدير، ريشه در ژرفای آفرينش انسان و جهان دارد و جلوه‌گر در آيینه تكوين است و تشريع و بــدين روی غــدير در ســنت تغييرناپــذير حضرت حق ـ جل شأنه ـ با هدف آفرينش انـسان و جهان، پيوندی عميق و ناگسستنی دارد. بنابراين، زنده كردن خـاطره غـدير و بحـث دربـارهی آن, سـخن گفـتن دربـاره رويـدادی صرفاً تاريخی و يا شخصی و فرقه‌ای نيست بلكـه حركتی اسـت در جهـت احيـای مجـدد اسـلام و بازگشت به جدي ترين سفارش پيامبر و چـون اسلام, ديـن پيـامبر خـاتم اسـت و پـس از وجـود مقدس حضر ت محمد مصطفی، ديگر پيـامبری نخواهد آمد , قابل پذيرش نيـست كـه او نتيجـه اين همه تلاش و تكاپو در راه گسترش دين خـدا را رهـا كنـد و بـه دسـت انـسان «ظلـوم جهـول» بسپارد.

غدير؛ يعنی عـشقی پـاک و آسـمانی , عـشقی منــزه از هرگونــه آلــودگی، عــشقي پــاک‌تــر از سپيده‌دم و باشكوه‌تر از رواقهای آسـمانی . مگـر مي‌توان اميرمؤمنان را دوست داشت و خود را مطيع او ندانـست و او را ميـزان و معيـار اعمـال و گفتار و افكار خود قرار نداد؟ آنكه حق مطلق را مي‌شناسـد , بـی‌ترديـد عظمـت و شـكوه او را نيـز درمي‌يابد و او را پيوسته ناظر بر خويشتن می‌بينـد و می‌كوشد در همـه حـال مطـابق رضـای او قـدم بردارد؛ نابراين، شـناخت غـدير , از ضـروری‌تـرين و بنيادی‌ترين شـناخت‌هـای اعتقـادی اسـت.

 این کتاب بنا دارد شما را با حقیقت غدیر و حقیقت ولایت علی بن ابی‌طالب آشنا سازد. فصل اول کتاب درباره موضوع امامت و ولایت است. فصل دوم به امام علی (ع) و واقعه غدیر در آیات و روایات می‌پردازد. در فصل سوم از حجة الوداع تا روز غدیر را می‌خوانید. فصل چهارم به خطبه غدیر اختصاص دارد. فصل پنجم وقایع بعد از خطبه غدیر را بررسی می‌کند. فصل ششم به جاودانگی و تجلی غدیر می‌پردازد. فصل هفتم دلایل گرفتن عید در این روز را بررسی می‌کند. فصل هشتم درباره گرامی داشتن روز غدیر است. فصل نهم نیز شامل پرسش و پاسخ‌هایی درباره این روز است.

خواندن کتاب غدیر؛ پیمان ماندگار شیعه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به تاریخ اسلام و تاریخ شیعه را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۸۹۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان