دانلود و خرید کتاب ره توشه رمضان گروه تحقیق و تالیف انتشارات خادم الرضا (ع)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ره توشه رمضان

کتاب ره توشه رمضان نوشتهٔ گروه تحقیق و تألیف انتشارات خادم الرضا (ع) است. این کتاب راهنمایی جامع برای مسلمانان در ماه مبارک رمضان است.

درباره کتاب ره توشه رمضان

در ابتدای کتاب توضیح داده می‌شود که خداوند متعال، برای تربیت بشر و رساندن او به کمال شایستهٔ خویش یک سلسله عبادات و وظایف اخلاقی معین فرموده است، تا آدمی در سایهٔ عمل به آن عبادات و به‌کاربستن وظایف، به کمالی برسد که برای آن آفریده شده است و بهرهٔ خود را از نعمات خداوندی به دست آورد. 

ماه مبارک رمضان، فرصت مغتنمی پیش روی انسان قرار می‌دهد تا مجموعه‌ای از عبادات را به‌عنوان تکلیف انسانی به جا آورد و در پرتو صفای باطن، نورانیت زمین را نیز فزونی بخشد. انسان‌ها در این ایام و شب‌های متبرکه که فاصلهٔ زمین تا آسمان به حداقل می‌رسد، آن‌چنان بال‌وپر می‌گیرند که برتر از ملایک، حضور گرم ذات اقدس پروردگار را نیز حس می‌کنند. همهٔ این دستاوردها را باید مدیون «روزه» و «امساک» دانست که مهم‌ترین عبادت ماه مبارک رمضان است. کتاب ره توشه رمضان در ۱۱ فصل نوشته شده است. نام این فصل‌ها به‌ترتیب عبارتند از: روزه و فضایل ماه رمضان، آثار و برکات روزه، بهار قرآن، دعاها و اعمال مستحبی ماه رمضان، مناسبت‌های رمضان در صدر اسلام، میلاد کریم اهل‌بیت (ع)، شهادت امیرمؤمنان (ع)، فضایل و اعمال شب قدر، وداع با ماه رحمت، عید رستگاری، سؤالات و شبهات.

خواندن کتاب ره توشه رمضان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مسلمانان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۳۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان