دانلود و خرید کتاب طراحی رستوران و کافی شاپ آرین مستعدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی رستوران و کافی شاپ اثر آرین مستعدی

کتاب طراحی رستوران و کافی شاپ

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب طراحی رستوران و کافی شاپ

کتاب طراحی رستوران و کافی شاپ اثری از آرین مستعدی و مهرداد محمدی است. در این اثر تمام آنچه را که لازم است برای معماری و طراحی یک رستوران یا کافی شاپ بدانید، فرا می‌گیرید.

درباره کتاب طراحی رستوران و کافی شاپ

مکانی مانند رستوران یا کافی شاپ که افراد به جهت استراحت به سراغ آن می‌آیند، باید از طراحی داخلی خوبی برخوردار باشد. یک طراح خوب و یک معمار آگاه می‌داند که وقت گذرانی در چنین فضایی و همچنین بازگشت دوباره به آن، نه تنها صرفا برای لذت بردن از غذا و نوشیدنی بلکه به دلیل احساس شیفتگی صورت می‌گیرد که مشتری نسبت به آن فضا پیدا می‌کند. امروزه نیز طراحان در ابراز خلاقیت خود در طراحی چنین فضاهایی جسورتر شده‌اند. 

آرین مستعدی و مهرداد محمدی در کتاب  طراحی رستوران و کافی شاپ نمونه‌هایی از مکان‌های موفق طراحی شده در سراسر جهان را گردآوری کرده‌اند. این اثر به شما کمک می‌کند تا با مباحث مختلف از جمله نورپردازی، ساخت نماهای مناسب و نوعی زیبایی شناسی یگانه آشنا شوید. همچنین با خواندن کتاب با طیف متنوعی از نقشه‌های ساختمانی و جزئیات ساخت و ساز برای درک هرچه بهتر یک پروژه‌ کامل، و نیز روش‌های کاری و متریال‌ها آشنا می‌شوید. علاوه بر این، با دیدن کارهای طراحی شده در سراسر جهان با نمونه‌هایی از آثار معماران بلند آوازه جهانی، مانند Philippe Starck ، Morphosis ، Gehry Partners و Ron Arad آشنا می‌شوید.

کتاب طراحی رستوران و کافی شاپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب طراحی رستوران و کافی شاپ برای تمام کسانی که به طراحی و معماری علاقه دارند یا در این زمینه فعالیت می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 4302069
۱۴۰۱/۰۱/۱۰

پول واریز کردم ولی کتاب دریافت نشد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

حجم

۲۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان