دانلود رایگان کتاب تهدیداسور ترجمه علیرضا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تهدیداسور اثر علیرضا صالحی

کتاب تهدیداسور

انتشارات:نشر سایبان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تهدیداسور

کتاب تهدیداسور ترجمه علیرضا صالحی است. این کتاب به تهدیدات دایناسوری در فضای سایبر به همراه راهکارهای آسان برای حفاظت در مقابل تهدیدات سایبری می‌پردازد. افراد بسیاری از ویروس ها و عملکرد آنها چیزهایی شنیده‌اند. ویروس‌هایی که اطلاعات کامپیوترها را پاک می‌کنند یا پیام‌های عجیب و غریبی روی صفحه نمایش نشان می دهند. این کتاب کمک می‌کند این دنیا را بهتر بشناسید. 

درباره کتاب تهدیداسور 

این کتاب را موسسه دیده‌بان آی‌تی منتشر کرده است، موسسه دیده‌بان آی‌تی با بهره‌گیری از بیش از بیست سال سابقه و تجربه مدیران و متخصصان روزنامه‌نگاری، گرافیک و آی‌تی و همچنین حضور موثر و مستمر در دوره‌های مختلف نمایشگاه‌های داخلی و منطقه‌ای از سال ۱۳۸۶ فعالیت رسمی خود را به عنوان تنها موسسه روابط عمومی کشور در حوزه آی‌تی، آغاز کرده است.

به موازات رشد صنعت آی‌تی در کشور و همچنین ضرورت امر اطلاع‌رسانی و آگاهی رسانی در این حوزه، موسسه دیده‌بان آی‌تی نیز فعالیت‌های خود را در این حوزه گسترده‌تر کرد. در حال حاضر مشاوره تخصصی در زمینه طرح‌های اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، برگزاری سمینارهای عمومی و تخصصی، طراحی، نگارش، تدوین، انتشار و توزیع نشریات و خبرنامه‌های اختصاصی، حضور در رویدادهای نمایشگاهی به همراه پوشش خبری  و انتشار کتاب از جمله فعالیت‌های این موسسه است.

دون شک دنیای امروز، دنیای فناوری اطلاعات است. نیاز روزافزون شرکت‌ها به فناوری اطلاعات و کاربردهای آن بر هیچ کس پوشیده نیست. این تقاضا که در برخی زمینه‌ها با رشدی انفجاری روبه‌روست، وجود شرکت‌هایی کارآمد و قوی را می‌طلبد که بتوانند همگام با پیشرفت فناوری و ورود تکنولوژی‌های نوین، آن‌ها را به کارگیرند و در خدمت سازمان‌ها قرار دهند. اما همزمان با این رشد، موضوع امنیت داده‌ها و امن‌ بودن فضای تبادل اطلاعات نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت به طوری که امروزه، شبکه‌های دادهای بدون وجود راهکارهای امنیتی، قابل تصور نیست. شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان (ایدکو) با همین هدف و با پشتوانه سال‌ها تجربه مدیران خود و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان توانسته است ارائه دهنده راه حل های جامع امنیت فناوری اطلاعات باشد. به‌طوریکه هم اکنون بیش از دو هزار سازمان و شرکت دولتی و خصوصی را به عنوان مشتری در کنار خود دارد. از دیگر سو، فناوری که با سرعتی شگفت در حال رشد است، نیازمند فرهنگ‌سازی و به‌کارگیری انواع ابزارهای اطلاع‌رسانی برای تبیین آن است. به همین سبب، این شرکت براساس شعار ایدکو، وفاداربه تعهدات، خود را متعهد به آگاهی‌ رسانی و بالا بردن سطح دانش مخاطبان و فراتر از آن عموم آحاد جامعه می‌داند و حمایت از فعالیت‌هایی نظیر نشر کتب و مقالات نیز در همین راستا تعریف می‌گردد.

سی‌سال پیش اولین ویروس کامپیوتری ساخته شد و به دنیا نشان داد حفاظت از اطلاعات و سیستم‌های کامپیوتری بسیار مهم است و باید آن را جدی گرفت و گرنه اتفاقاتی که می‌افتد می‌تواند جبران ناپذیر باشد. این کتاب یکی از کتاب‌های کارآمد و مفید در زمینه اطلاعات است که کمک می‌کند بتوانید فضایی امن برای اطلاعات خود بسازید و با خیال راحت از اینترنت استفاده کنید.

خواندن کتاب تهدیداسور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه آی‌تی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۹۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
رایگان