دانلود و خرید کتاب اشتباهات رایج آزمون آیلتس در کاربرد کلمات بنفشه مهدوی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اشتباهات رایج آزمون آیلتس در کاربرد کلمات اثر بنفشه مهدوی‌پور

کتاب اشتباهات رایج آزمون آیلتس در کاربرد کلمات

معرفی کتاب اشتباهات رایج آزمون آیلتس در کاربرد کلمات

کتاب اشتباهات رایج آزمون آیلتس در کاربرد کلمات نوشته بنفشه مهدوی‌پور است. کتاب اشتباهات رایج آزمون آیلتس در کاربرد کلمات به شما کمک می‌کند در آزمون آیلتس موفق باشید.

درباره کتاب اشتباهات رایج آزمون آیلتس در کاربرد کلمات

آیلتس سیستم آزمون زبان انگلیسی در سطح بین المللی است.یک امتحان برای تشخیص تسلط زبان انگلیسی افرادی که قصد زندگی و یا کار در کشور هایی دارند که زبان ارتباطات آن، انگلیسی است. در زمانی کمتر از سه ساعت، این آزمون مهارت‌های شما را در گوش دادن، خواندن، نوشتن و مکالمه می سنجد. که نمره های هر مهارت از ۱ تا ۹ است.

این آزمون که توسط متخصصین آزمون‌های زبان در سرتاسر جهان طراحی شده، به شما تصویری دقیق و عادلانه از مهارت‌های زبان انگلیسی‌تان می‌دهد.

طبیعتا مهارت‌های زبانی برای کسی که قصد تحصیل در محیط آکادمیک دانشگاه را دارد با کسی که با مقاصد کاری به کشور انگلیسی زبان مهاجرت کرده متفاوت است. به همین منظور آزمون آیلتس به دو گروه “آیلتس آکادمیک” و “آیلتس جنرال” تقسیم می‌شودد. 

آماده سازی برای آزمون آیتلس هم استرس آور است و هم خیلی دشوار. زبان آموزان در این آزمون باید در مورد هر چهار مهارت زبانی، یعنی شنیداری listening، خواندن reading، نوشتن reading، و صحبت کردن speaking تست بشوند. خود آزمون هم به تنهایی زمان زیادی می‌برد و وقتی به نتیجه حیاتی آزمون فکر می‌کنید، طبیعی است که دچار استرس شوید و این استرس باعث اشتباهاتی شود که روی نمره تاثیر بگذارند. 

اشتباهات، بخش رایج هر امتحانی است، اما فرد می‌تواند با تمرین به راحتی از آنها جلوگیری کند. افرادی که خودشان را برای این آزمون آماده می‌کنند می‌دانند که باید اشتباهات خود را به حداقل برسانند، زیرا در غیر این‌صورت نمره لازم را برای هدفشان کسب نخواهند کرد. آزمون آیلتس، یک آزمون سرنوشت ساز برای بیشتر افراد است که آینده آنها را مشخص می‌کند. افراد باید در مورد اشتباهات خود در آزمون آیلتس بسیار مراقب باشند، زیرا از دست دادن فقط نیم نمره می‌تواند آنها را از اهدافشان دور کند. 

برای اینکه مطمئن شوید برای آزمون آنقدر خوب آماده هستید که همان نمره‌ای را که مد نظر دارید به دست می‌آورید، ابتدا باید از یک راهنما کمک بگیرید تا شما را یاری کند که اول اشتباهات را شناخته و با تمرین از آنها جلوگیری کنید. این کتاب شامل مهم‌ترین اشتباهات رایج در آزمون آیلتس در کاربرد کلمات است. این کتاب کاربرد کلمات مشابه را با استفاده از مثال‌های گوناگون همراه با استدلال توضیح می‌دهد.

هدف از نگارش این کتاب، آشنا ساختن داوطلبان آزمون آیلتس با کاربرد کلمات مشابه در این آزمون است که برای بیشتر داوطلبان به علت عدم آگاهی، نمره منفی دارد. این کتاب به صورت کاملا خلاصه، به کارگیری درست واژگان در جای مناسب را با کمک مثالهای کاربردی توضیح میدهد که برروی مهارت نوشتاری داوطلبان نیز تاثیر دارد. از این رو، این کتاب میتواند این مشکلات را از پیش روی شما بردارد و شما می‌توانید با رعایت این نکات، نمره قابل قبولی در آزمون آیلتس کسب نمایید. امید است که این کتاب راهگشایی برای داوطلبان آزمون آیلتس و همچنین مدرسان دوره های آیلتس باشد.

خواندن کتاب اشتباهات رایج آزمون آیلتس در کاربرد کلمات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند آزمون آیلتس دهند پیشنهاد می‌کنیم. 

گل پلاس؛ آموزش پیشرفته علوم تجربی نهم
علی یوسف پور
افعال گروهی در انگلیسی
پریوش اعلائیان
۲۰۲۰ واژه کاملا ضروری تافل
محمد معین جهانگیر
فرهنگ اصطلاحات کاربردی انگلیسی
فاطمه مرادیان‌فر جونقانی
آموزش جامع گرامر انگلیسی
آمنه تربت‌اصفهانی
اصطلاحات پرکاربرد در زبان انگلیسی
سروش تائب‌چوبری
اسناد و مدارک نهج ‌البلاغه
محمد دشتی
راهنمای واژگان و نکات کاربردی آکسفورد ورد اسکیلز ادونس سطح ۳ (جلد دوم)
علیرضا معتمد
راهنمای واژگان و نکات کاربردی آکسفورد ورد اسکیلز المنتری سطح ۱ (جلد چهارم)
علیرضا معتمد
درآمدی بر زیبایی شناسی خنیاهای ایرانی و سرودهای باستانی
مصطفی خلیلی‌فر
کتاب گرامر و درک مطلب زبان انگلیسی
کیوان ابراهیمی ارمی
کشاکش آرا در جامعه شناسی
استیون سیدمن
پارو بزن
جان گوردون
راهنمای واژگان و نکات کاربردی آکسفورد ورد اسکیلز ادونس سطح ۳ (جلد چهارم)
علیرضا معتمد
آواز سرگردان درخت
نیر احمد‌پور
دین و زندگی ۲؛ پایه‌ی یازدهم (آموزش، تمرین، آزمون)
هدی فرجی
کلیات زبان‌شناسی ۱
رضا صابری کرهرودی
خانه ای در شیراز
آگاتا کریستی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۷۵۰
تومان