دانلود و خرید کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح مبتدی بنفشه مهدوی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح مبتدی اثر بنفشه مهدوی‌پور

کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح مبتدی

معرفی کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح مبتدی

کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح مبتدی نوشته بنفشه مهدوی‌پور است. این کتاب مجموعه‌ای از ده داستان است که به کسانی که می‌خواهند زبان انگلیسی یاد بگیرند کمک می‌کند. 

درباره کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح مبتدی

یکی از بهترین راه‌های یادگیری انگلیسی، کتاب‌خوانی است. خواندن به زبان دیگر مانند تنها سفر کردن به یک کشور دیگر است. هیچ کس دیگر هم اجازه همراهی با ما را ندارد و ما به تنهایی در این سفر ماجراجویی می کنیم. وقتی برای اولین بار یک داستان را به زبان دیگری مثل زبان انگلیسی می خوانیم و آن را متوجه می شویم، احساس قدرت می کنیم.

معمولاً زبان آموزان کمی ترجیح می‌دهند به زبان انگلیسی کتاب بخوانند. در حقیقت با خواندن داستان‌ها به زبانی دیگر می‌توان عمیقاً با ساختار و محتوای پنهان آن زبان آشنا شد. داستان های کوتاه انگلیسی دانش زبان‌آموز را در گرامر، لغت و مهارت نوشتاری افزایش می‌دهد. 

ازآنجاکه داستان ها وجه عامه‌پسندی دارند، معمولا نویسنده در هنگام نگارش جملات و عبارت بسیاری را از فرهنگ عام وارد داستان می‌کند. این کلمات و عبارت جدای از کمک به تقویت دانش لغت، به زبان‌آموز در یادگیری گرامر انگلیسی هم کمک می‌کند. برخی از نکات گرامری حالت غیررسمی دارند و مطالعه داستانها به زبان انگلیسی یکی از بهترین راه‌های یادگیری گرامر است. همچنین زبان‌آموز در طول مدت مطالعه کتاب می‌تواند ساختارها را تشخیص دهد و آن‌ها را با آموخته‌های خودش مقایسه کند. این مقایسه و تشخیص اشتباهات رایج به تقویت مهارت گرامری کمک می‌کند.

در بین روش‌های تقویت و افزایش دانش لغت هیچ روشی بهتر از خواندن داستان کوتاه به زبان مقصد نیست. داستانها پر از کلمات و اصطلاحات رایج هستند. البته ممکن است در ابتدا دیدن تعداد زیادی کلمات جدید، زبان‌آموز را خسته کند. اما پس از خواندن یک داستان سطح مبتدی، کار برای خواندن داستانهای جدید در سطوح بالاتر راحت‌تر می‌شود. 

بهترین راه تقویت مهارت نوشتاری در زبان انگلیسی، مطالعه مستمر است. معمولاً هرچقدر بیشتر مطالعه کنیم، می‌توانیم متن‌های بهتری بنویسیم. مطالعه داستانهای ساده، زبان‌آموز را با سبک‌های مختلف نگارشی آشنا می‌کند. آشنایی با سبک‌های تازه می‌تواند کیفیت متن‌های انگلیسی ما را بهتر کند. بنابراین اگر نوشتن برای شما اهمیت زیادی دارد، حتماً با داستانهای کوتاه و سطح پایین شروع کنید و سپس سطح خود را بالاتر ببرید. 

پس، اگر عاشق خواندن هستی اما از این می‌ترسید که نتوانید یک داستان بلند و یا رمان انگلیسی را تا آخر بخوانید، خواندن داستان کوتاه انگلیسی به‌شدت به شما توصیه می‌شود. بیشتر داستان‌های ارائه‌شده در قسمت داستان های کوتاه می تواند باعث پیشرفت چشمگیری در دامنه لغات و جمله بندی و اصطلاحات روزمره شود.خواندن داستان کوتاه انگلیسی به‌طورکلی روش لذت‌بخش و آرامش‌بخشی برای یادگیری زبان انگلیسی است. نیازی نیست که  به حفظ کردن دستورات گرامری بپردازی و لغات انگلیسی بپردازی. فقط کافی است که بخوانی.

کتاب پیش روی شما، شامل ده داستان کوتاه در سطح مبتدی و مناسب برای کسانی است که مدت کوتاهی است در حال یادگیری زبان انگلیسی می باشند. هدف از نوشتن این کتاب، آشنا کردن بیشتر دانش آموزان با درک مطلب متن های انگلیسی و یادگیری کلمات جدید می باشد که در متن هر داستان با رنگ مشکی مشخص شده اند. در پایان هر داستان، تمریناتی به منظور درک مطلب و مرور لغات جدید لحاظ شده است. امید است این کتاب راهگشایی برای دانش آموزان برای یادگیری لغات بیشتر و همچنین برای معلمان در یادگیری و تدریس بهتر متون زبان انگلیسی باشد. 

خواندن کتاب 10 داستان کوتاه برای سطح مبتدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به زبان آموزان مبتدی پیشنهاد می‌کیم. 

نظرات کاربران

کاربر 5255994
۱۴۰۳/۰۲/۰۵

برای مبتدی خیلی عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان