دانلود و خرید کتاب کتاب شناسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گیلان محمدرضا بینش برهمند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب شناسی  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گیلان اثر محمدرضا بینش برهمند

کتاب کتاب شناسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گیلان

معرفی کتاب کتاب شناسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گیلان

کتاب‌شناسی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استان گیلان که به سفارش حوزه هنری گیلان و توسط نشر سپیدرود به چاپ رسیده است به معرفی آثار مربوط به جنگ و انقلاب اسلامی تا سال ۱۳۹۶پرداخته است. 

 دانش کتاب‌شناسی به مطالعهٔ شکل مادّی کتاب‌ها، مقایسهٔ اختلافات موجود در چاپ‌ها، تحریرها و نسخه‌ها به منظور تعیین تاریخ و تحوّل متن‌ها می‌پردازد. کتاب‌شناسی شامل فهرستی است از منابع (نوشتارهای علمی شامل مقاله، کتاب، گزارش‌های علمی و پایان‌نامه‌ها) به صورت مستقیم (منابع اصلی) و غیرمستقیم (منابع فرعی) مربوط به یک موضوع یا موضوع مورد پژوهش.

 درباره کتاب شناسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گیلان

این کتاب که به‌صورت توصیفی تنظیم شده است، نخستین کتاب‌شناسی است که در استان با موضوع این دو مقوله منتشر می‌شود. برای تهیه اطلاعات آن علاوه بر مراجعه به کتابخانه شخصی که بسیاری از آثار معرفی شده این کتاب در آن موجود بود، برای تحقیقات میدانی به مراکز تولید، نشر و... از جمله حوزه هنری استان گیلان، سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد کنگره هشت‌هزار شهید استان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل امور کتابخانه‌ها، کتابخانه ملی و ... مراجعه شده است. که از جمله در کتابخانه ملی و نهاد امور کتابخانه‌ها از کتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس‌ درحیطه جغرافیایی گیلان کتابی یافت نشد و تنها تعدادی از آثار ملی قابل دسترس بود.

 خواندن کتاب شناسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گیلان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۶۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان