دانلود و خرید کتاب ادویه جات و سلامتی انسان مصطفی کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ادویه جات و سلامتی انسان اثر مصطفی کریمی

کتاب ادویه جات و سلامتی انسان

نویسنده:مصطفی کریمی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ادویه جات و سلامتی انسان

کتالب ادویه جات و سلامتی انسان نوشته مصطفی کریمی است. این کتاب سعی دارد به خواننده نشان دهد بار عایت یک اصول ساده در رژیم غذایی می‌تواند نشاط و سلامت خودش را تامین کند. کتاب ادویه جات و سلامتی انسان یک راهنمای جامع برای زندگی بهتر است.

درباره کتاب ادویه جات و سلامتی انسان

بیاییم به‌خاطر خودمان و فرزندانمان و نسل آینده، استفاده از ادویه‌جات و نوشیدنی‌های گیاهی را وارد زندگی خویش کنیم و بدانیم که این نوع تغذیه درواقع نوعی صرفه‌جویی است؛ زیرا در صورت ترک تغذیه سالم به بهانه مشغله کاری، در آینده ازلحاظ مالی پیشرفت کرده‌اید ولی جسم خود شما یا فرزندانتان خواب راحت را از چشمانتان ربوده و اموال جمع‌شده را باید خرج به دست آوردن سلامتی کرد.

به‌راستی چه شیوه بدی است که در جوانی همه اوقات خویش را صرف پس‌انداز و جمع‌آوری مال کنیم و زمانی که پولدار شدیم، این پول را هزینه به دست آوردن سلامتی کنیم! آیا انسان عاقل این زندگی را می‌پسندد. پس نهضتی را باید آغاز کنیم که در آن ادویه‌جات و نوشیدنی‌های سنتی جایگزین تمامی نوشابه‌های صنعتی شود و نسل خویش را با این محصولات آشنا کرده و به سلامتشان کمک کنیم.

ممکن است برخی از مطالب موجود در این کتاب از فهرست ادویه‌جات خارج بوده باشند اما از باب مسامحه در این کتاب مورد بررسی قرارگرفته‌اند.

یکی از خواص مهم این ادویه‌ها، پیشگیری یا درمان بیماری سرطان است. همان‌طور که می‌دانید این بیماری امروزه تمامی جوامع و ازجمله جامعه ما را به‌شدت مورد تهدید قرار داده است؛ به‌گونه‌ای که مرز سنّی برای این بیماری وجود ندارد و جسم و دارایی شخص بیمار و اطرافیان وی باید برای درمان این بیماری به کار گرفته شود که بعضاً کارگر هم نیست. به‌جرئت می‌توان گفت: تغذیه ناسالم و ماشینی امروزه می‌تواند یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد این بیماری باشد. باید پرسید: تغذیه گذشته ایرانیان چگونه بوده است؟ چگونه است که استفاده از شربت‌ها و نوشابه‌های گیاهی سنتی، جای خود را به انواع نوشابه و دوغ‌های پرنمک داده‌اند. آیا می‌توان شربت بیدمشک یا گل‌سرخ یا به‌لیمو را با نوشابه مقایسه کرد. این نوشیدنی‌های سنتی نه‌تنها ضرر ندارند بلکه روند سلامت ما را پایدار نگه می‌دارند و بیماری‌ها را درمان می‌کنند. چگونه می‌توان گلاب، عرق کاسنی، عرق دارچین و... را فراموش کرد.

این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور با یک تغییر رژیم غذایی ساده و لذت‌بخش مسیر سلامت زندگی خود را تغییر دهید. بسیاری از شاخص‌ها مانند آلودگی هوا دست خود ما نیست اما مدیریت تغذیه کاملا آگاهانه است و با تغییرات اندک و مهم می‌توانید آینده خودتان و خانواده‌تان را تامین کنید.

کتاب ادویه جات و سلامتی انسان به شما یاد می‌دهد براساس ویژگی‌های خودتان استفاده از چه ادویه‌ای را در اولویت قرار دهید و چطور زندگی پرنشاط‌تری داشته باشید. این کتاب یک راهنمای عملی برای زندگی‌ای سالم و سرشار از نشاط است. این کتاب جمع‌اوری میراث گذشتگان ما است که به خواص گیاهان رسیده بودند و علم امروز هم کشف آنان را تایید می‌کند. 

خواندن کتاب ادویه جات و سلامتی انسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال سلامتی هستند پیشنهاد می‌کنیم.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان