دانلود و خرید کتاب ایران؛ ابرقدرت منحصر به فرد منوچهر محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایران؛ ابرقدرت منحصر به فرد اثر منوچهر محمدی

کتاب ایران؛ ابرقدرت منحصر به فرد

معرفی کتاب ایران؛ ابرقدرت منحصر به فرد

کتاب ایران؛ ابرقدرت منحصر به فرد نوشته منوچهر محمدی است. این کتاب به ایران و قدرت آن در جهان می‌پردازد و اطلاعات دقیقی از قدرت ایران در اختیار خواننده قرار می‌دهد. 

درباره کتاب ایران؛ ابرقدرت منحصر به فرد

بررسی‌های محققانه و عالمانه دانشمندان روابط بین‌الملل نشان می‌دهد سلطه‌ی غرب و نظم بین‌الملل حاصل از این سلطه در ابعاد سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی به پایان راه خود رسیده و نوعی آنارشیسم بر جهان و روابط بین‌الملل، حاکم می‌باشد. این شرایط با بروز بحران اپیدمی کرونا تشدید شده است. 

در کتاب ایران؛ ابرقدرت منحصر به فرد  ویژگی‌های منحصر به فردی که جمهوری اسلامی با خود آورده و موجب تحول عظیمی - هم از نظر مبانی و هم از نظر عملکرد - در تعامل با جهان مدرن و نظام سلطه گردیده است. به‌تفکیک مورد بررسی و تحلیل مقایسه‌ای قرار می‌گیرد. در فصل اول، تحت عنوان کلیات، ضمن تعریف واژه ابرقدرت، به تاریخچه و ادبیات مرتبط آن خواهیم پرداخت. در فصل دوم، منابع منحصر به فرد قدرت مورد بررسی قرار می‌گیرد و در فصل سوم و چهارم و پنجم، مکتب، امت و رهبری منحصر به فرد به بحث گذارده خواهد شد. در فصل ششم، نظام بین‌الملل مطلوب و در حال شکل‌گیری و در فصول هفتم و هشتم، اهداف و راهبرد این ابرقدرت منحصر به فرد مطرح خواهد گردید و در سخن آخر، تحولات جدید در آمریکا و جهان غرب و آینده این ابرقدرت منحصر به فرد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خواندن کتاب ایران؛ ابرقدرت منحصر به فرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به مسائل سیاسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۲۸۳۷۸۴۷
۱۳۹۹/۱۱/۲۳

نویسنده کتاب استاد تمام دانشگاه و برند هستند.

persiano
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

وقتی در کشوری یک مغازه ۳در۴ هایپر مارکت نامیده شود یا یک مونتاژکننده خودرو با هزار نوع حمایت دولتی یک موتور را ۴۰ سال روی پلتفرم های مختلف نصب کند، طبیعتا مامنش هم از واژه ابرقدرت استفاده خواهد کرد.اگر واقع

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۰ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۰ صفحه

قیمت:
۲۱,۵۰۰
تومان