دانلود و خرید کتاب چگونه کار خود را بدون سرمایه شروع کنید ترجمه علی رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه کار خود را بدون سرمایه شروع کنید اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه کار خود را بدون سرمایه شروع کنید

معرفی کتاب چگونه کار خود را بدون سرمایه شروع کنید

 کتاب چگونه کار خود را بدون سرمایه شروع کنید از مجموعه کتاب‌های خودیاریِ شرکت «HTeBooks» ترجمه شده است. این مجموعه کتاب‌ها در آموزش مهارت‌های زندگی، حکم قدم اول و آشناییِ اولیه را دارند؛ و در واقع راه را برای تحقیقِ بیشتر در زمینۀ مورد بحث، هموار می‌کنند.

از جمله نکات بسیار قابل‌توجه این کتاب‌های خودآموز، کوتاه و کاربردی بودن آنهاست و اینکه با زبانی بسیار ساده مطالب را منتقل می‌کنند. نویسندگان این مجموعه هیچ‌گاه به حاشیه نمی‌روند و سعی می‌کنند در کمترین زمان بیشترین و مفیدترین مطالب را با خواننده به اشتراک بگذارند.

این مجموعه کتاب‌ها برای جزئی‌ترین مهارت‌های زندگی یک چارچوب ساده و علمی‌کاربردی ارائه ‌می‌دهند. 

 درباره کتاب چگونه کار خود را بدون سرمایه شروع کنید

از هر زاویه‌ای، آغاز یک کسب‌وکار همواره نیازمند سرمایه خواهد بود. تأمین سرمایه یکی از موانع اصلی برای جلوگیری از اوج‌گیری هر ایده‌ای است. تلاش برای یافتن سرمایه، درست به اندازهٔ مدیریت یک کسب‌وکار توسعه‌یافته دشوار است.

هنگامی که از چشم‌اندازی وسیع به سرمایه نگاه کنید، آن را گامی کوچک خواهید دید در راه رسیدن به ممکن‌های بیشتر. مسئله اینجاست که چگونه با این رویکرد روبرو شوید. این کتاب چگونگی جمع‌آوری منابع مالی برای کار و تجارت را به شما نشان می‌دهد.

همهٔ ما می‌دانیم که وقت و زمان بسیار مهم است. هر چه زمان بیشتری برای اندیشیدن به شکست تلف کنید، دیگر افراد ایده‌هایی را که ممکن است به ذهن شما نیز خطور کرده باشد زودتر از شما به ثمر خواهند رساند. شما با خواندن این کتاب اولین مرحله از برنامهٔ بزرگ کسب‌وکار خود را به انجام رسانیده‌اید. به وسیلهٔ این کتاب شما چگونگی تأمین منابع مالی برای شروع را فرا خواهید گرفت. زمانی که این امر محقق شود ادامه کار ساده خواهد بود.

در هر فصل از این کتاب، یک منبع یا روش کسب سرمایه، برای کسب‌وکار موردبحث قرار می‌گیرد. همچنین در مورد آنچه برای بهره‌مند شدن از این منابع باید انجام دهید بحث خواهد شد.

در پایان هر فصل سؤالی مطرح شده که به شما کمک می‌کند تا بتوانید اطلاعات جدیدی که به دست آورده‌اید را به یک برنامهٔ قابل‌اجرا مطابق با شرایط کار خود تبدیل کنید. حتماً به این سؤال فکر کنید زیرا به شما در هضم بهتر اطلاعات در فصول بعدی کمک خواهد کرد.

روش‌های ذکر شده در این کتاب از شناخته‌شده‌ترین و ایمن‌ترین راه‌های موجود است.

 بخشی از کتاب چگونه کار خود را بدون سرمایه شروع کنید

نحوهٔ عملکرد چگونه است؟

در روش‌های سنتی دریافت وام و سرمایه‌گذاری، افراد طرح‌های پیشنهادی را هر بار به یک سرمایه‌گذار ارائه و مبلغ زیادی را برای تأمین هزینه‌ها درخواست می‌کنند. با «سرمایه‌گذاری جمعی» همان کار را به صورت عکس انجام می‌دهید.

تقاضای مقدار کمی پول از تعداد زیادی از افراد

سؤال بزرگی که افراد خواهند پرسید این است که چگونه چنین کاری را انجام دهند. اگر شما قبل از ظهور اینترنت سعی در جذب سرمایه از طریق «سرمایه‌گذاری جمعی» می‌کردید، تقریباً غیرممکن و غیرعملی بود.

اما با دسترسی به اینترنت، اکنون افراد خلاق و کارآفرینان، پروژه‌های خود را بر روی بستر آنلاین قرار می‌دهند تا ایده‌های خود را با افرادی که می‌خواهند از آنها پشتیبانی کنند به اشتراک بگذارند؛ و اینگونه کارها را به انجام می‌رسانند.

چند وب‌سایت وجود دارد که می‌توانید از طریق آنها این کار را انجام دهید از جمله می‌توان به «گوفاندمی» و «کیک استارت» اشاره کرد. این سایت‌ها فضایی را ارائه می‌دهند که از آن طریق، افراد ایده‌های خود را به اشتراک گذاشته و از سایرین درخواست می‌کنند که از تلاش آنها حمایت کنند.

آنچه کاربران باید انجام دهند، فقط ایجاد یک حساب کاربری و قرار دادن طرح‌های مدون پیشنهادی‌شان در آن است. با توجه به اینکه ارائهٔ این طرح پیشنهادی در فضای اینترنت صورت می‌گیرد، لذا تأثیر آن بسیار متفاوت است. افراد به منظور رسیدن به هدف، به جای ارائهٔ پاور پوینت و متن‌های طولانی، از تصاویر و ویدیوهای یوتیوب استفاده می‌کنند.

وقتی نوبت به بازاریابی از طریق اینترنت می‌رسد، گرایش به این است که همه چیز مختصر، ولی رسا ابراز شود. اگر قصد دارید این روش را امتحان کنید، شاید لازم باشد که شروع به ارتقاء مهارت‌هایتان در ویرایش ویدیو نمایید.

این وب‌سایت‌ها، راه‌های متفاوتی را برای ارائهٔ کمک‌های مالی و ضمانت‌ها معرفی می‌کنند و به اکثر کاربران اجازهٔ پرداخت برای این پروژه‌ها را می‌دهند. در برابر کمک‌های مالی و قبول تعهدات، کاربران می‌توانند بر اساس مبلغی که اهداء می‌کنند، نسبت به انتخاب جوایزی که از جانب کارآفرین تعیین‌شده اقدام کنند. این پاداش‌ها معمولاً نمونه‌هایی از محصول تولیدی پروژهٔ ارائه شده می‌باشند.

قبل از دریافت بودجه، برای هر پروژه، یک دورهٔ زمانی جهت اجرا و نیز یک هدف تعیین می‌شود.

در این روش به جای دریافت وام‌ها و کمک‌هزینه‌ها، شما تضمین‌های پرداخت، تعهدات و کمک‌های مالی دریافت می‌کنید. این‌ها به صورت یک به یک و در غالب مبالغ کوچک می‌آیند. به همین سبب به آنها «سرمایه‌گذاری جمعی» می‌گویند. شما منابع مالی خود را از طریق تعداد زیادی از مردم به دست می‌آورید.

مزایا

برخلاف سایر روش‌های سنتی این روش جذب سرمایه، هزینهٔ زیادی ندارد. همهٔ آنچه شما نیاز دارید تعدادی نمونهٔ

محصول است که به وسیلهٔ آنها می‌توانید افراد را به حمایت از پروژهٔ خود ترغیب نمایید. اگر قصد فروش محصولی را دارید، می‌توانید با اعطای نمونهٔ محصول به صورت رایگان و نیز ارائهٔ تخفیف، به سرمایه‌گذاران خود پاداش بدهید.

اگر بازار هدف، محصول و اهدافتان را به درستی بشناسید، در مدت زمانی کوتاه، قادر به جذب افراد زیادی خواهید شد، حتی به چیزی فراتر از هدفتان خواهید رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان