دانلود و خرید کتاب چگونه در یوتیوب یک ابرستاره شویم ترجمه حدیثه غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه در یوتیوب یک ابرستاره شویم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه در یوتیوب یک ابرستاره شویم

معرفی کتاب چگونه در یوتیوب یک ابرستاره شویم

 کتاب چگونه در یوتیوب یک ابرستاره شویم از مجموعه کتاب‌های خودیاریِ شرکت «HTeBooks» است. 

 از جمله نکات بسیار قابل‌توجه کتاب‌های خودآموز HTeBooks، کوتاه و کاربردی بودن آنهاست و اینکه با زبانی بسیار ساده مطالب را منتقل می‌کنند. نویسندگان این مجموعه هیچ‌گاه به حاشیه نمی‌روند و سعی می‌کنند در کمترین زمان بیشترین و مفیدترین مطالب را با خواننده به اشتراک بگذارند.

این مجموعه کتاب‌ها برای جزئی‌ترین مهارت‌های زندگی یک چارچوب ساده و علمی‌کاربردی ارائه ‌می‌دهند. «مؤسسهٔ فرهنگی‌دیجیتال کلیدطلایی جهان‌معاصر» با هدف ساده و علمی کردنِ آموزش مهارت‌های زندگی، به ترجمۀ این مجموعه همت گمارده است. از جمله کتاب‌های ترجمه شده می‌توان به موارد پیشرو اشاره کرد: « چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیۀ ناب انتخاب کنید»، « چگونه یک کسب‌وکار را ارزش‌گذاری کنیم»، «چگونه با شکست عاطفی روبرو شویم»، «چگونه به یک استاد حافظه تبدیل شوید»، «چگونه استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنیم» و ... .

آیا می‌دانستید که یوتیوب، بزرگ‌ترین پایگاه رسانه اجتماعی است که از دیگر پایگاه‌های رسانه اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر، سبقت‌گرفته است؟ تقریباً در هر موضوعی که به اندیشۀ آدمی بیاید دست‌کم یک ویدئو در این شبکه وجود دارد، چه موضوعی خوشایند باشد چه نباشد. کتابِ چگونه در یوتیوب یک ابرستاره شویم با زبانی ساده و کاربردی شما را با جزئیات یوتیوب و نحوۀ ساختن ویدئوی مناسب آشنا می‌کند.

خواندن کتاب چگونه در یوتیوب یک ابرستاره شویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های خودآموز و راهنمای فعالیت در فضای مجازی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب چگونه در یوتیوب یک ابرستاره شویم

نحوه بهینه‌سازی ویدئو

عناوین ویدئو

نمی‌توانم بگویم چند نفر با عنوان «movo۱۲۰۰» یا نام مرتبط با آن دوربین، ویدئوهایی در یوتیوب، آپلود می‌کنند اگر بخواهید ویدئو را برای چند تن از دوستان خود پخش‌کنید شاید توجه چندانی به‌عنوان ویدئو نکنید، عیبی ندارد. هرچند اگر می‌خواهید که در یوتیوب، ستاره بگیرید اصلاً نباید مرتکب این اشتباه شوید. به خاطر داشته باشید که به کلیدواژه‌ها اشاره کردیم، با جستجوی کلیدواژه می‌توانید عنوانی درخور تحسین و گیرا، خلق کنید و با توصیف محتوای ویدئو می‌توانید نظر بینندگان را جلب کنید. این نه‌تنها منطبق با سئو است بلکه منجر به کاربرپسند شدن ویدئو نیز می‌شود (که واقعیت را می‌گویند)، بینندگان بسته به‌عنوان ویدئو ممکن است وقت ارزشمند خود را صرف تماشای آن کنند. عناوین ویدئوهای یوتیوب معمولاً ۷۰ کاراکتر یا کمتر هستند.

توضیحات ویدئو

توضیحات ویدئو، مکانی ایدئال برای تعامل با بینندگان و موتورهای جستجوی ویدئو است. باید بدانید که توضیحات ویدئو، یک ابزار بازاریابی هستند. برای مثال اگر کاربر یوتیوب، کلمه «پی‌پی» را تایپ کند، جستجو ویدئوهای بسیاری را نشان می‌دهد.

استفاده از توضیحات ویدئو معین می‌کند که آیا کاربر بر ویدئو کلیک کرده و آن را تماشا می‌کند یا نمی‌کند. بایستی در توضیحات ویدئو از کلیدواژه‌های قبلی استفاده کنید. از طرف دیگر باید متنی کوتاه باشد و بتواند بیننده را اغوا کند تا به توضیحات ۱۶۰ کاراکتری توجه نماید. علاوه بر این اگر می‌خواهید بینندگان بر وب‌سایت‌های مهمان، کلیک کنند باید لینک آنها را در اولین خط توضیحات، قرار دهید. این زمانی مفید است که کسب‌وکاری درصدد هدایت کاربران به سمت وب‌سایت خود باشد.

 دسته‌بندی‌های یوتیوب

دسته‌بندی‌های یوتیوب نیز نقش مهمی در بهینه‌سازی ویدئو دارند. کانال یوتیوب ممکن است جزو یکی از چند دسته زیر باشد: آموزشی، فیلم و حیوانات، کمدی، سرگرمی، بازی، طرز انجام کاری و سبک زندگی، خودرو و اتومبیل، موسیقی، مردم و وبلاگ‌ها، غیرانتفاعی و عمل‌گرایی، اخبار و سیاست. قبل از زدن دکمه آپلود، مطمئن شوید که ویدئوی شما متعلق به دسته مناسب است و افراد علاقه‌مند به آن حوزه قادر به تماشای آن هستند.


نظرات کاربران

negar
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

تولید محتوا یہ بحث مھم داخل جھان امروزی ما ھست کہ این کتابم بھش پرداختہ تولید محتوا باید پیوستہ و جذاب باشہ و از روی سرگرمی مثلا ماھی یہ ویدیو نباشہ ما ھممون اینطوری ھستیم کہ وقتی یہ ویدیو رو داخل یوتیوب

- بیشتر
1
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

هیچ نکته ای نداشت مثلا میگه ویدئو جذاب درست کنین اینو همه دوست دارن انجام بدن ولی چه جوری چه چیزهایی باعث جذابیت میشه یا میگه ویدئو وایرال تولید کنید نمیگه چه جوری اگه یه جاهایی هم اشاره میکنه اونقدر پیش پا افتادست که

- بیشتر
Mehdi.P
۱۴۰۱/۰۵/۰۷

متاسفانه خیلی پیش و پا افتاده بود مطالب و با یک سرچ ساده میشد همه این مطالب رو خوند یا از داخل یوتیوب پیدا کرد. این دیگه اسمش کتاب نبود.

Amir
۱۴۰۱/۰۵/۱۲

تولید محتوا در یوتیوب احتیاج به اموزش اصولی داره مطالب این کتاب بسیار پیش پا افتاده بوده . وقت تلف نکنید شروع کنید 💎

Masniper
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

خوندنش برای کسایی که تولید محتوا انجام میدن ضرری نداره یکسری نکات خوب داخلش که توجه به همونا ممکن خروجی که انتظارشو دارید بهتون بده ولی سعی کنید فراتر از چهارچوبا پیش برید دلتون نلرزه ؛)🧡 مرسی از طاقچه

Sanaollah
۱۴۰۰/۱۰/۲۹

عالیییییه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۱)
* ایده‌های خود را غنی کنید. از ویدئوهای موفق یوتیوب، ایده بگیرید. صرف‌نظر از حوزه یا دسته ویدئو، تضمین می‌کنم که در آن حوزه، یوتیوب‌بازهایی شبیه شما وجود دارند. ویدئوهای دیگر کانال‌ها را ببینید و نکات مفیدی از آنها بیاموزید. با طرز کار ویدئوهای آنها و صداگذاریشان آشنا شوید و سعی کنید آن را تکرار کنید اما کمی سبک شخصی بدان ببخشید.
سیّدعلی
* مشارکت بسیار تأثیرگذار است. برای هدایت ترافیک به سمت کانال خود باید با کامنت همواره با دیگر یوتیوب بازها در ارتباط باشید و ویدئوی آنها را نیز به اشتراک بگذارید. این‌زمانی مؤثر خواهد بود که در پاسخ به ویدئوهای بسیار پرطرفدار، ویدئو بسازید. علاوه بر این، مشارکت بدان معناست که بایستی با ساخت مداوم ویدئو و آپلود آنها همواره در یوتیوب، فعال باشید. به خاطر داشته باشید: یوتیوب عاشق کانال‌های فعال است
سیّدعلی
* سئو نقش بسیار مهمی دارد. فاکتورهای مختلف مؤثر بر رتبه‌بندی در گوگل و یوتیوب را بررسی کردیم. مهم‌ترین نکته در رتبه‌بندی، بهینه‌سازی ویدئو و کانال است. این بدان معناست که باید با تمام کلیدواژه‌ها و طرز کاربرد آنها برای افزایش رتبه ویدئوی خود، آشنا شوید. خوشبختانه اینترنت پر از سئو و منابع کلیدواژه است. اصلاً لازم نیست برای جستجوی کلیدواژه پولی بپردازید بدین خاطر که ابزار تحلیلگر کلیدواژه گوگل به‌خوبی این کار را انجام می‌دهد.
سیّدعلی
نویسنده معروف یوتیوب در یک تحقیق، متوجه شد که یک محتوا با قابلیت اشتراک بالا، احساسات مثبتی در بیننده برمی‌انگیزد. این به چه معناست؟ بدان معناست که ویدئوی وایرال شما تأثیر مثبتی بر بیننده دارد.
سیّدعلی
«چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیهٔ ناب انتخاب کنید»
سیّدعلی
این باعث می‌شود فرد امیدوار باشد که فردی با فالورهای بسیار، کانال او را کشف کند. این هم ترفندی که کانال شما را سریع‌تر نشان می‌دهد، در این ترفند باید فیلمی باکیفیت بالا در پاسخ به یک فیلم پرطرفدار بسازید.
رز قرمز
* وایرال شدن چندان ساده نیست. همان‌طور که قبلاً گفتیم، تهیه ویدئوهای وایرال چندان ساده نیست. متأسفانه هیچ ترفند یا روش دقیقی برای تهیه ویدئوهای وایرال وجود ندارد. از طرف دیگر تنها یک راه قطعی برای ساخت ویدئویی عالی در حد وایرال وجود دارد و آن هم تمرین است. با دوربین‌های مختلف، نورپردازی‌های متفاوت و حتی زوایای متفاوت، ویدئو تهیه کنید. حین استفاده از این روش می‌توانید مهارت ساخت ویدئو را افزایش دهید. به زبان ساده، مطمئن شوید که به خود نمی‌گویید «باید آن را از نمای دیگری می‌گرفتم».
سیّدعلی
سخن آخر این حقیقت را می‌دانم که اطلاعات بیش‌ازحد گاهی به ضرر شما هستند، همین موضوع ممکن است بر روند کسب ستاره در یوتیوب نیز تأثیر بگذارد.
سیّدعلی
* نکتهٔ کلیدی با اظهارنظر در کانال‌های دیگران، همواره با آنها در تعامل باشید. این احتمالاً منجر به افزایش ویوهای ویدئوها و کانال شما خواهد شد. مردم به مطالب شما علاقه‌مند می‌شوند و ویدئوی شما را جستجو می‌کنند. اگر ویدئوی خاصی را در کامنت خود بیان کنید احتمالاً ویوی بیشتری کسب می‌کنید.
سیّدعلی
* ترویج کانال منظور من از ترویج، تبلیغ محصولات در ویدئوها یا کانالتان نیست (گرچه این شیوه خوبی برای بهینه‌سازی ویدئوها و کانالتان است). منظورم، ترویج ویدئو به‌محض آپلود و خاتمه پردازش است. این هم روش ترویج ویدئو: ۱ – لینک ویدئو را در سایت‌های بوک‌مارک قرار دهید (Digg, Reddit) این منجر به افزایش ویو و رتبه جستجوی نتایج می‌شود. ۲ – لینک ویدئو را در سایت‌های رسانه اجتماعی، قرار دهید (فیس‌بوک، توییتر، مای اسپیس). ۳ – پاسخ‌های ویدئویی به فیلم‌های مربوطه را پُست کنید. ۴ – ویدئو را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. دقیقاً باید این‌گونه، ویوی ویدئو را تا حد وایرال فراگیر، افزایش دهید.
سیّدعلی

حجم

۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه

حجم

۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان