دانلود و خرید کتاب ماهی بی قرار روت گالووی ترجمه علی مولوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماهی بی قرار اثر روت گالووی

کتاب ماهی بی قرار

معرفی کتاب ماهی بی قرار

کتاب ماهی بی قرار، از مجموعه داستان‌های زیر آب، داستانی از روت گالووی با ترجمه علی مولوی است. این کتاب داستان یک ماهی است که خیلی شیطنت می‌کند. او آنقدر تکان می‌خورد که دیگران را آزار می‌دهد

کتاب چ، واحد کودک و نوجوان نشر چشمه این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب ماهی بی قرار

تیدلر یک ماهی است که خیلی شیطنت می‌کند، او همیشه بالا و پایین می‌پرد و سریع شنا می‌کند. یک روز مادر تیدلر از کارهای او خسته می‌شود و به او می‌گوید برود بیرون و آن‌قدر بازی کند تا خسته شود اما مراقب ماهی بزرگ باشد، تیدلر به دریا می‌رود و سریع شنا می‌کند، ناگهان یک غار عجیب و بزرگ می‌بیند به داخل غار می‌رود و ناگهان همه جا تاریک می‌شود، او اشتباهی به درون دهن ماهی بزرگ رفته است و ماهی او را قورت داده است. تیدلر باید خودش را نجات دهد.

کتاب ماهی بی قرار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

ماهی بی قرار داستانی جالب است که مفهوم مراقبت و هوشیار بودن را به خوبی به کودکان آموزش می‌دهد. مربیان و والدین نیز می‌توانند از محتوای این کتاب برای گفتگو با کودک استفاده کنند.

درباره روت گالووی

روت گالووی در سال ۱۹۷۳ متولد شده است. او همیشه می‌دانست که می‌خواهد یک هنرمند باشد. گالووی کارت تبریک طراحی می‌کرد و مشغول کار تصویرگری برای کتاب‌ها شده است. او به همراه خانواده‌اش در اوکسون انگلیس زندگی می‌کند.

نظرات کاربران

کنکاش
۱۴۰۲/۰۱/۱۵

در درجه اول فکر کنم یک تذکر بزرگ به والدین است که در مقابل بچه های پرتحرک و پرانرژی بجای بکن و نکن هاب زیاد بهتر است بستر تخلیه انرژی را فراهم کرد. تصویرگری بسیار زیبا و دلنشینی دارد و فکر

- بیشتر
mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۷/۰۲

خوب بود. تصویرگری ساده، داستان ساده و مفهوم ساده. در کل شاید برای بچه هایی که تا الان کتاب نخوانده اند و خردسال هستند، جالب باشد.

کاربر ۱۴۶۲۰۲۴
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

بسیار زیبا و خواندنی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان