دانلود و خرید کتاب نجوی مهدی قاسمی منفرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نجوی اثر مهدی قاسمی منفرد

کتاب نجوی

معرفی کتاب نجوی

کتاب نجوی نوشته مهدی قاسمی‌فرد است. این کتاب به یکی از گفت‌و‌گوهای امیرالمؤمنین (ع) با پیامبر اکرم (ص) می‌پردازد.

درباره کتاب نجوی

کتاب نجوی شرح و توضیحی است بر آنچه در نجوای امیرالمؤمنین(ع) با پیامبر اکرم(ص) گذشت. این نجوی مستند به یک آیۀ قرآن است که مفسران آن را به عنوان یک فضیلت منحصر به فرد و استثنایی برای امیرالمؤمنین(ع) بیان کرده‌اند، لذا پشتوانۀ این گفت‌وگوی پیامبر(ص) و علی(ع) وحی الهی و عمل کردن به یک آیۀ قرآن است. 

شركت چاپ و نشر بين الملل وابسته به سازمان تبليغات اسلامی از ابتدای تاسيس آن در اوايل دهه شصت شروع به چاپ و انتشار آثار دینی کرد و علاوه بر چاپ آثاری به زبان‌های خارجی از نويسندگانی چون علامه طباطبايی، استاد مطهری، شهيد بهشتی و ديگر علمای معاصر و نيز چاپ قرآن كريم به زبان‌های انگليسي، روسی، چيني، كتابهای بسياری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاريخ اسلام، سيره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و ديگر موضوعات چاپ و منتشر كرده است. همچنين فروشگاه كتاب اين شركت به عنوان بزرگترين مركز عرضه و توزيع كتب دينی در تهران فعاليت دارد.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل توانسته است در دو دهه اخیر جایگاه خود را بین کتاب‌خوان‌های متدین پیدا کند و به عنوان یک نشر مرجع برای کتاب‌های مذهبی در راستای رستگاری و آگاهی مسلمانان انقلابی قدم بردارد.

خواندن کتاب نجوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت بهتر دین اسلام پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

حجم

۸۲۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان