دانلود و خرید کتاب خرچنگ دست و پا چلفتی روت گالووی ترجمه علی مولوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرچنگ دست و پا چلفتی اثر روت گالووی

کتاب خرچنگ دست و پا چلفتی

معرفی کتاب خرچنگ دست و پا چلفتی

کتاب خرچنگ دست و پا چلفتی، از مجموعه داستان‌های زیر آب، داستانی از روت گالووی با ترجمه علی مولوی است. این کتاب داستان یک خرچنگ است که چنگال‌های بزرگی دارد. چنگال‌هایی که از نظر خودش، مزاحمند و توی دست و پا هستند!

کتاب چ، واحد کودک و نوجوان نشر چشمه این کتاب را منتشر کرده است. 

درباره کتاب خرچنگ دست و پا چلفتی

خرچنگ دست و پا چلفتی از سری داستان‌های کودکانه زیر آب است. روت گالووی در این کتاب داستان خرچنگی را نوشته است که چنگال‌های بزرگی دارد. اما چنگال‌هایش را دوست ندارد. چون فکر می‌کند، مزاحمش هستند. او آرزو می کند بازوهایی مثل بازوهای هشت پا یا حیوانات دیگر داشته باشد. خب این بازوها اصلا موقع بازی کردن، مزاحم نیستند اما یک روز اتفاقی می‌افتد. اتفاقی که به خرچنگ چیز مهمی را درباره چنگال‌هایش یاد می‌دهد. 

کتاب خرچنگ دست و پا چلفتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خرچنگ دست و پا چلفتی داستانی جالب است که مفهوم پذیرش خود و داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس را به خوبی به کودکان آموزش می‌دهد. مربیان و والدین نیز می‌توانند از محتوای این کتاب برای گفتگو با کودک استفاده کنند. 

درباره روت گالووی

روت گالووی در سال ۱۹۷۳ متولد شده است. او همیشه می‌دانست که می‌خواهد یک هنرمند باشد. گالووی کارت تبریک طراحی می‌کرد و مشغول کار تصویرگری برای کتاب‌ها شده است. او به همراه خانواده‌اش در اوکسون انگلیس زندگی می‌کند.

نظرات کاربران

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۷/۰۲

خوب بود، درباره ی پذیرش خود، و کشف استعداد ها بود. خرچنگی که فکر می کرد چنگال هایش مزاحم او هستن، ولی آخر داستان به کاربرد آنها پی برد، برای گروه الف مناسب هستند.

کاربر ۱۸۷۶۰۹۲
۱۴۰۰/۰۲/۲۴

خیلی کتاب خوبی بود. اینکه به ویژگی هایی و توانایی های خودمون ایمان داشته باشیم و بدونیم که حتما به کارمون میاد.

Ms S
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

عالی بود نظر پسر 6 ساله من 😍

کاربر ۱۶۰۱۰۸۶
۱۴۰۲/۰۷/۲۲

خب کتاب در مورد اینه که خرچنگ میفهمه چنگالایی که دوستش نداشت فایده هایی هم داره، در کل بد نیست، اما من ترجیح میدم داستانهایی باشه که کشش و ماجرا داشنه باشه اما این کتاب یک روند ساده داره و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان