دانلود و خرید کتاب درون و برون نصرت کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درون و برون اثر نصرت کریمی

کتاب درون و برون

نویسنده:نصرت کریمی
انتشارات:مرکب هنر
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درون و برون

کتاب درون و برون نوشته نصرت کریمی، فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر و صورتک‌ساز مشهور ایرانی است. این کتاب قبلا با نام برون و درون؛ انعکاس خصوصیات اخلاقی در چهره آدمی توسط نصرت‌ کریمی و حسین اعرابی در سال ۱۳۶۸منتشر شده است.

 درباره کتاب درون و برون

 آیا تا به حال فکر کرده اید که چهره آدمی می‌تواند بازتاب دهنده خصوصیات و روحیات و اخلاق او باشد؟ شاید بگویید قضاوت از روی چهره کار درستی نیست اما نویسنده این کتاب می‌خواهد ثابت کند خصوصیات اخلاقی بازتابی روشن در چهره فرد دارد و می‌توان با شناخت علائم و نشانه‌های آن به درستی در شناسایی افراد از آن استفاده کرد.

نصرت کریمی در کتاب درون و برون قصد دارد در باره بازتاب خصوصصیات اخلاقی و روحی انسان در چهره او صحبت کند. و به عبارتی این کتاب ردباره بازتاب اخلاق در چهره است. او برای واضحتر کردن مثال ها و توضیحاتش از تصاوری گویا نیز در کتاب بهره گرفته است.

 خواندن کتاب درون و برون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به چهره خوانی و روانشناسی و ترکیبی از این دو که با نگاهی هنری هم همراه شده، علاقه دارید. این کتاب برای شما است.

 بخشی از کتاب درون و برون

از میان عضلات چهره که با فرمان مغز موظف‌اند حالات روحی را منعکس کنند بخش‌های متحرک چهره کاربرد بیش‌تری دارند. عمده‌ترین بخش‌های متحرک چهره، فک زیرین، گونه‌ها و ابروان‌اند. البته چشم‌ها، پره‌ها، بینی و حتی گوش‌ها هم گاه حرکت می‌کنند حتی پوست صورت با تغییر رنگ و لرزش، حالات روحی را منعکس می‌کنند؛ برق نگاه، عمیق‌ترین تمنیات درونی را عیان می‌سازد. اما فک زیرین، گونه‌ها و ابروان، کارسازترین ابزار گوش به فرمان کامپیوتر مغزند. به ویژه ‌ابروان و فک زیرین در انعکاس خصوصیات اخلاقی و روحی نقش عمده دارند. عامل دیگری که در نشان دادن خلق و خو و منش انسانی، نقش عمده دارد فواصل بخش‌های مختلف چهره ‌است. این فواصل مربوط به شکل جمجمه‌ است. شکل جمجمه در ارتباط با وراثت ژنتیک است. ژن‌ها نه تنها از والدین و اجداد و پدر و مادر بلکه حتی ممکن است از اجداد حیوانی میلیون‌ها سال پیش به‌ انسان منتقل شود

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۹۰۰
تومان