دانلود و خرید کتاب سخنان رسول اکرم (ص) در مناقب حسنین (ع) محمدطاهر القادری ترجمه سیدعبدالحسین رئیس‌السادات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سخنان رسول اکرم (ص) در مناقب حسنین (ع) اثر محمدطاهر القادری

کتاب سخنان رسول اکرم (ص) در مناقب حسنین (ع)

معرفی کتاب سخنان رسول اکرم (ص) در مناقب حسنین (ع)

کتاب سخنان رسول اکرم (ص) در مناقب حسنین (ع) نوشته محمدطاهر القادری است که که با ترجمه سید عبدالحسین رئیس‌السادات منتشر شده است. این کتاب یکی از آثار دینی شرکت چاپ و نشر بین‌الملل است.

درباره کتاب سخنان رسول اکرم (ص) در مناقب حسنین (ع)

دکتر محمدطاهر القادری فوق لیسانس حقوق از دانشگاه پنجاب دریافت کرده  است. وی استاد دانشکده حقوق دانشگاه پنجاب است. تاکنون در موضوعات مختلف از جمله مذهبی، روحانی، تاریخی، اخلاقی، قانونی، شرعی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و مطالعات تطبیقی هزاران سخنرانی داشته است. این کتاب در مناقب حسنین در چهل فصل تنظیم شده است که هر فصل به یک مورد از گفته‌های رسول اکرم(ص) درخصوص حسنین اشاره دارد. 

این کتاب ترجمه فارسی کتاب «مرج البحرین فی مناقب الحسنین (ع)»، نوشته دکتر محمدطاهر القادری است. در این کتاب سخنان حضرت رسول اکرم (ص) در مناقب حسنین (ع) در چهل فصل نوشته شده است. موضوع این فصول شامل «نام گذاری فرزندان علی (ع)»، «ویژگی رفتاری حسنین و تشابهات آن به رسول اکرم (ص)»، «کرامات و معجزات حسنین (ع)»، «مباهله و حضور حسنین در آن» و... است.

شركت چاپ و نشر بين الملل وابسته به سازمان تبليغات اسلامی از ابتدای تاسيس آن در اوايل دهه شصت شروع به چاپ و انتشار آثار دینی کرد و علاوه بر چاپ آثاری به زبان‌های خارجی از نويسندگانی چون علامه طباطبايی، استاد مطهری، شهيد بهشتی و ديگر علمای معاصر و نيز چاپ قرآن كريم به زبان‌های انگليسي، روسی، چيني، كتابهای بسياری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاريخ اسلام، سيره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و ديگر موضوعات چاپ و منتشر كرده است. همچنين فروشگاه كتاب اين شركت به عنوان بزرگترين مركز عرضه و توزيع كتب دينی در تهران فعاليت دارد

خواندن کتاب سخنان رسول اکرم (ص) در مناقب حسنین (ع) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به دین اسلام و شناخت تمام جلوه‌های آن پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

حجم

۸۹۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان