دانلود و خرید کتاب روی خوش استرس کلی مک‌گنیگال ترجمه مریم آقایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روی خوش استرس اثر کلی مک‌گنیگال

کتاب روی خوش استرس

معرفی کتاب روی خوش استرس

کتاب روی خوش استرس نوشته کلی مک گنیگال و ترجمه مریم آقایی، حقایقی درباره مفید بودن استرس و چگونگی تسلط بر آن را برای مخاطبان بیان می‌کند.

درباره کتاب روی خوش استرس

آیا استرس مفید است؟ اگر روزی پر از اضطراب را پشت سر گذاشته باشید، احتمالا پاسختان به این سوال منفی است. اما به نظر می‌رسد دکتر مگ گنیگال نظر متفاوتی درباره این موضوع دارد. او در کتاب روی خوش استرش حقایقی درباره مفید بودن استرس و چگونگی تسلط بر آن را بیان می‌کند. 

این البته در صورتی است که استرس را همان حسی بدانیم که در موقع احساس خطر در وجود ما شکل می‌گیرد. علاوه بر این، اگر زندگی ما خالی از هر استرسی باشد، از هر معنایی هم خالی می‌شود. چرا که ما در صورتی دچار استرس می‌شویم که چیزی برایمان اهمیت داشته باشد. در صورتی که اگر هرگز دچار استرس نشویم، به نظر می‌رسد هیچ چیزی هم برایمان مهم نیست!

حالا دوباره به این جمله فکر کنید: آیا استرس می‌تواند مفید باشد؟ اگر جوابتان منفی است این کتاب را بخوانید تا با دلایل اهمیت استرس آشنا شوید و اگر پاسختان مثبت است این کتاب را بخوانید تا با روش‌های تسلط بر استرس آشنا شوید. 

کتاب روی خوش استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب روی خوش استرس را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

newsinanas
۱۴۰۰/۰۱/۰۵

این کتاب عالیه برای ادمای مضطرب اما عدم امکان نوت برداری و خط کشیدن خیلیی زیاد ارزشش رو کم میکنه! من بشدت شاکیم از تاقچه که کتابای زیادی رو به صورت pdf میزارن و فایلای pdf هم امکان علامت زدن

- بیشتر
Reza
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

آیا واقعاً تمام استرس ها برای سلامتی ما خطرناک هستند؟ دکتر کلی مک گونیگال روانشناس و مدرس دانشگاه آکسفورد در کتاب روی خوش استرس با استفاده از جدیدترین تحقیقات، دیدگاه جدید و شگفت انگیزی از استرس ارائه می‌دهد و اینکه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۷ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۷ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان