دانلود و خرید کتاب با قلبت بنواز پیتر اچ. رینولدز ترجمه معصومه نفیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با قلبت بنواز اثر پیتر اچ. رینولدز

کتاب با قلبت بنواز

امتیاز:
۴.۵از ۲۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب با قلبت بنواز

کتاب با قلبت بنواز داستانی لطیف و بی‌نظیر از پیتر اچ رینولدز با ترجمه معصومه نفیسی است. این داستان زیبا درباره پسرکی است که می‌خواهد برای خوشحال کردن پدرش که بیمار شده است، از اعماق قلبش موسیقی زیبایی بنوازد و...

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب با قلبت بنواز

راج از دیدن پیانو و کوبیدن روی کلیدهایش حسابی کیف می‌کند. وقتی روی کلیدهای پیانو می‌زند، نت‌های کج و کوله‌ای به هوا می‌روند و راج را به رقص درمی‌آورند. پدرش وقتی اشتیاق او را می‌بیند، در کلاس موسیقی ثبت نامش می‌کند تا یاد بگیرد درست پیانو بزند. 

حالا راج گام‌ها و نت‌ها را بلد است و می‌تواند آهنگ‌هایی را هم بزند. اما مشکلی وجود دارد. هرچقدر حرفه‌ای تر می‌شود، کمتر از پیانو زدن لذت می‌برد. او مدت‌ها سراغ پیانویش را نمی‌گیرد اما روزی که پدرش بیمار می‌شود از او می‌خواهد برایش یک آهنگ اجرا کند. شما فکر می‌کنید راج می‌تواند از اعماق قلبش بنوازد و پدرش را خوشحال کند؟

پیتر اچ رینولدز درباره‌ داستان نوشته شدن کتاب با قلبت بنواز اینطور می‌گوید: «وقتی برای اولین‌بار این داستان را نوشتم، امیدوار بودم داستانم همنوا با کسانی شود که به دنبال سرزندگی و شادی هستند، نه کمال‌طلبی. اما وقتی پدرم دوبار رنج سکته‌ مغزی را تحمل کرد، داستان معنای دیگری گرفت. با دیدن رنج او، نیاز داشتم یک‌بار دیگر برق شادی را در چشمانش ببینم. هیچ کلامی در میان نبود، فقط احساسی بود شبیه موسیقی.»

کتاب با قلبت بنواز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب با قلب بنواز برای تمام کودکان و تمام کسانی که از داستان‌های خیال‌انگیز و الهام‌بخش لذت می‌برند، جذاب است. 

درباره پیتر اچ رینولدز 

پیتر اچ رینولدز، نویسنده و تصویرگر کانادایی در سال ۱۹۶۱ متولد شد. او در دانشگاه ماساچوست تحصیل کرد و در سال ۱۹۸۳ جایزه سال بهترین دانشجوی ارتباطات را از آن خود کرد. پیتر تاکنون ۶۵ کتاب نوشته، اما به گفته خودش ۱۰۰ ایده دیگر هم در سر دارد. او علاوه بر نوشتن داستان و تصویرگری آن به تهیه فیلم متحرک آموزشی نیز علاقه مند است و آن را به شکل حرفه‌ای انجام می‌دهد.

شاید بتوان مشهورترین اثر او را کتاب نقطه دانست. این کتاب آن چنان جایگاهی در ادبیات کودک در سراسر جهان پیدا کرده است که یک روز جهانی را هم به خود اختصاص داده است. رینولدز درباره کتاب نقطه اینطور می‌گوید: «دلم می‌خواهد ببینم این کتاب چگونه دیگران را ترغیب می‌کند تا جسارت به خرج دهند و اثری از خود به جای بگذارند. داستان نقطه کشف روح خلاقی است که در درون همه‌ی ما پنهان است.»

پیتر اچ رینولدز را برای آثاری که درباره زیبایی شناسی، خلاقیت و ابراز وجود برای کودکان نوشته است، می‌شناسند. 

نظرات کاربران

fatima
۱۴۰۰/۰۶/۱۰

کتاب "با قلبت بنواز" اثر پیتر رینولدز کوتاه اما جذاب است، نویسنده میگوید به ندای قلبت گوش بده، نواختن شبیه دیگران شاید زیبا به نظر برسد اما خلاقیت درونی زیباتر است.

zeynab
۱۴۰۰/۰۲/۰۴

خیلی قشنگ بود . احساساتم رو جریحه دار کرد ...

Tannaz
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

بسیار دوست داشتم

mina
۱۳۹۹/۱۲/۲۹

با قلبتون بخوانید و کیف کنید

~setayesh~
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

خیلی کتاب خوبیه و در زندگی اینو به ما یاد میده که باید برای سختی های زندگیمون تلاش کرد 🙂

کاربر ۱۸۸۲۴۱۴
۱۴۰۲/۰۸/۱۴

عالی و پر از احساس

saqqa
۱۴۰۲/۰۱/۱۳

سوژه ی اصلی داستان یک پسره که موسیقی و پیانو زدن رو دوست داره و در این مسیر به خاطر آموزش های خشک، زده میشه و پیانو رو رها می‌کنه. من دوستش نداشتم.

یگانه
۱۴۰۱/۱۱/۰۳

کتاب خیلی قشنگیه

کاملیا
۱۴۰۱/۰۹/۱۲

عال بود آخرش رو خیلی دوست داشتم

asma sabermahany
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

خیلی خیلی کوتاه بود فکر میکردم بلند تر باشه و گرنن اینقدر پول نمیدادم بابتش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان