دانلود و خرید کتاب زندگی مطلوب فردین احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی مطلوب اثر فردین احمدی

کتاب زندگی مطلوب

نویسنده:فردین احمدی
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زندگی مطلوب

کتاب زندگی مطلوب نوشته فردین احمدی اثری در حوزه موفقیت و خودیاری است. این کتاب با استناد به آیات قرآن و درآمیختن آن با آموزه‌های روان‌شناسی به مخاطبان کمک می‌کند تا به یک زندگی کامل  با کیفیت برسند.

درباره کتاب زندگی مطلوب

برای داشتن یک زندگی که ارتباطاتی سالم و سازنده را برای ما رقم بزند و همچنین به تمام نیازهای ما پاسخ دهد، باید کارهایی کرد. همدلی، همفکری و مشورت با دیگران، گفتگو و صحبت کردن از بیم و امید‌ها، دلگرمی گرفتن از دوستان و آشنایان و همچنین صبر و رواداری و مدارا با مردم از جمله کارهایی است که می‌توانیم انجام دهیم. با برداشتن چنین قدم‌هایی هم به خودمان کمک کرده‌ایم و هم در ساختن جامعه‌ای که زندگی مطلوبی برای تمام مردمش رقم می‌زند، کمک کرده‌ایم. 

فردین احمدی در کتاب زندگی مطلوب به ما کمک می‌کند تا قدم به قدم در راه ساختن چنین جامعه‌ای پیش رویم. هر صفحه و هر خط این کتاب یک راهنمایی دارد که به ما کمک می‌کند تا ارزش‌هایمان را بسازیم، محبت به دیگران را روش و سرمشق زندگی قرار دهیم. همیشه بخندیم و انرژی مثبت خنده را به اطرفیانمان هم انتقال دهیم. نگریستن نیک و مثبت را یاد بگیریم و با کمک این طرز مثبت بینی و مثبت اندیشی همیشه رخدادهای خوب و انسان‌های خوب و درست را به مسیر خود دعوت کنیم. 

او همچنین از مسائلی گفته است که در این مسیر باید به فکر ترک کردن آن‌ها باشیم. عادات بدی مانند غرور و تکبر که نه تنها ما را از جامعه جدا می‌سازد، بلکه زمینه ساز مشکلات دیگر نیز می‌شود. 

زندگی یکپارچه است. اگر یاد بگیریم که آن را به صورت جدا از هم و جزء جزء نبینیم، اگر بیاموزیم که در مسیر قدم گذاشتن و به جلو رفتن، باعث رشد و یادگیری ما می‌شود و می‌توان از لحظه لحظه‌اش لذت برد و با صدای بلند خندید، می‌توان گفت که راه و رسم بنا کردن یک زندگی مطلوب را فراگرفته‌ایم. 

کتاب زندگی مطلوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

 اگر در فکر ساختن یک زندگی عالی هستید که در آن به شما، انتخاب‌ها و ارزش‌هایتان احترام گذاشته شود، کتاب زندگی مطلوب را بخوانید و راهنمایی‌های آن را به کار بندید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۸۹۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان