دانلود و خرید کتاب من هستم زهرا امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من هستم اثر زهرا امیری

کتاب من هستم

نویسنده:زهرا امیری
انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب من هستم

کتاب من هستم مجموعه داستان‌های کوتاه نوشته زهرا امیری است. داستان‌هایی که از زندگی روزمره مردم عادی صحبت می‌کند و رخدادهای غیرقابل پیشبینی عجیبی در آن اتفاق می‌افتد.

درباره کتاب من هستم

داستان کوتاه گونه‌ای از ادبیات داستانی است که از رمان یا داستان بلند حجم کمتری دارد. به طور کلی داستان کوتاه تنها برشی از زندگی شخصیت‌ها یا حوداثی را می‌نویسد که برایشان رخ می‌دهد. یکی از مشهورترین تعاریفی که می‌توان درباره داستان کوتاه خواند از ادگار آلن پو، نویسنده مشهور آمریکایی و از پیروان و طرفداران جنبش رمانتیک است: «داستان کوتاه روایتی است که بتوان آن را در یک نشست (بین نیم ساعت تا دو ساعت) خواند. همه جزئیات آن باید پیرامون یک موضوع باشد و یک اثر را القا کند، یک اثر واحد را.»

در حال حاضر، داستان کوتاه یکی از گونه‌های ادبی بسیار مهم در سراسر جهان به شمار می‌رود چرا که طرفداران بسیاری دارد و با توجه به زندگی پر شتاب و سریع ما در سراسر جهان نیز، چنین موضوعی چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. 

در کتاب من هستم، مجموعه دوازده داستان کوتاه از زهرا امیری را می‌خوانیم. داستان‌های این مجموعه، دزد ناقلا، لحظه‌های شیطانی، آن روز در عکاسخانه، در آرزوی دیدار، ساعتی که حریم شکست، سیم کارت، فریادی در لا به لای کاغذها، من هستم، کیف، تجارت الکترونیک، زار و آن خانه نام دارند. 

کتاب من هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن داستان کوتاه از نویسندگان ایرانی لذت می‌برید و به ادبیات داستانی علاقه دارید، این کتاب را بخوانید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۵۵۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان