دانلود و خرید کتاب جادوی فکر بی انتها ۲ خشایار فخریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی فکر بی انتها ۲ اثر خشایار فخریان

کتاب جادوی فکر بی انتها ۲

معرفی کتاب جادوی فکر بی انتها ۲

کتاب جادوی فکر بی انتها ۲ نوشته خشایار فخریان است. در این کتاب شما می‌آموزید که چگونه در سخت‌ترین شرایط و موقعیت‌ها از جادوی فکرتان استفاده کنید و افرادی را که با آن‌ها در ارتباط هستید، کار می‌کنید و ... تحت تاثیر قرار دهید.

درباره کتاب جادوی فکر بی انتها ۲

در جلد اول کتاب جادوی فکر بی انتها مطالب بسیاری را آموختیم. یاد گرفتیم که چگونه می‌توانیم با کمک قدرت فکرمان، زندگی خود را به صورت اساسی تغییر دهیم. یاد گرفتیم که همه چیز، اعم از پیشرفت ما و موفقیتمان در مسیر به نوع نگاه و طرز تفکر ما در زندگی بستگی دارد. حال در این کتاب با قدرت‌های بیشتر این عضو خارق العاده وجود انسان آشنا می‌شویم.

قدرت تخیل انسان، بسیار بیشتر از تمامی توانایی‌های اوست. در حقیقت این توانایی است که می‌تواند در هر برهه‌ای از زندگی به انسان‌ها کمک کند. ما با کمک تخیلمان می‌توانیم آرزوها و رویاهای بسیاری بسازیم و مسیر رسیدن به آن را نیز در پی بگیریم. بنابراین نباید تخیل خودمان را محدود کنیم، اما کار دیگری هست که باید انجام دهیم و آن این است: قدرت تخیلمان را تحت کنترل خودمان داشته باشیم. 

خشایار فخریان در این کتاب به ما می‌آموزد که در کنترل در آوردن قدرت تخیل به معنای محدود کردن آن نیست بلکه به معنای پروراندن، نظم بخشیدن به آن و گرفتن راهنمایی از آن است. قدرت تخیل قوی به ما قدرت تجسم می‌بخشد و اطمینانی را که برای قدم گذاشتن در مسیر لازم داریم به ما می‌بخشد. تنها نکته مهم این است که به ناامیدی‌های گهگاهی اجازه ندهیم تا جلوی پرواز تخیلمان را بگیرد.

کتاب جادوی فکر بی انتها ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام کسانی است که در تلاشند تا تغییراتی اساسی در زندگی خود ایجاد کنند. اگر در فکر پیشرفت خود هستید و دوست دارید با کمک تفکرتان در این مسیر قرار بگیرید و افراد دور و برتان را به این وسیله تحت تاثیر قرار دهید، وقت آن رسیده است که کتاب جادوی فکر بی انتها ۲ را بخوانید.

بخشی از کتاب جادوی فکر بی انتها ۲

لیندون جانسون، خیلی قبل‌تر از آن که رئیس جمهور شود، یک دستورالعمل چند ماده‌ای را برای نیل به موفقیت تنظیم کرده بود.

۱. سعی کن اسامی افراد را به خاطر بسپاری، بی‌توجهی به این مورد نشان‌دهنده بی‌علاقگی به آن‌هاست.

۲. به این قضیه ایمان داشته باش، که هر چه پیش آید، خوش آید. در این صورت هیچ چیز آرامشت را بر هم نمی‌زند.

۳. شخصیت خودت را زیر ذره‌بین ببر تا بتوانی قسمت‌های ناهنجار را شناسایی و از آن خارج کنی. خودپرست نباش. بیهوده تظاهر نکن که به همه چیز عالمی.

۴. گلایه‌ها را از ذهنت بیرون کن. خصوصیاتی را در خودت پرورش بده که باعث شود مردم در اثر معاشرت با تو احساس خوبی داشته باشند و ترقی کنند.

روانشناسان معتقدند که ما می‌توانیم نگرش‌های خود را با تغییر دادن رفتار خود اصلاح کنیم. مثلاً اگر کسی خود را به خنده وادارد، بیشتر حالت خندیدن پیدا می‌کند یا اگر صاف بایستد و محکم راه برود، بیشتر احساس قدرت می‌کند. برعکس با اخم کردن، به راستی احساس عصبانیت و دلخوری به مرور در فرد ایجاد می‌شود.

کسانی که هنگام معرفی خود به شخص دیگری، احساس ناراحتی می‌کنند، با انجام سه کار ساده می‌توانند اعتماد به نفس را جایگزین کمرویی کنند: اول این که دست فردی را که به سوی‌شان دراز شده است بگیرند و به گرمی بفشارند، دوم این که به طور مستقیم به شخص مقابل نگاه کنند و سوم این که بگویند، از آشنایی با شما خوشوقتم.

همیشه از فرصت‌هایی که برای تبریک گفتن به افراد یا اظهار همدردی در غم‌ها و سوگواری‌هاشان پیش می‌آید استفاده کن. این موقعیت‌ها خیلی شایع نیستند.

نظرات کاربران

laila
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

متن بسیار روانی داشت اما نه جذاب بود و کابردی و اینکه اصلا اصلا توصیه نمیکنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۲۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان