دانلود و خرید کتاب جادوی فکر بی انتها ۱ خشایار فخریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی فکر بی انتها ۱ اثر خشایار فخریان

کتاب جادوی فکر بی انتها ۱

معرفی کتاب جادوی فکر بی انتها ۱

کتاب جادوی فکر بی انتها ۱ نوشته خشایار فخریان است. در این کتاب شما می‌آموزید که چگونه در سخت‌ترین شرایط و موقعیت‌ها از جادوی فکرتان استفاده کنید و گام‌های مثبتی برای ایجاد تغییر در زندگیتان بردارید.

درباره کتاب جادوی فکر بی انتها ۱

کتاب جادوی فکر بی انتها در دو جلد نوشته شده است. این کتاب مانند یک راهنمای عالی و یک دستورالعمل جذاب برای زندگی کردن است. زندگی که در آن هدف‌های روشن و واضحی دارید. برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اید و تفکرات منفی جای خودشان را به تفکرات مثبت داده‌اند. 

شما با خواندن این کتاب درک می‌کنید که فکرتان قدرتی بی انتها دارد و از آن می‌توانید چه استفاده‌هایی بکنید. می‌توانید از شر بهانه‌های مختلفی که مربوط به بیماری، نداشتن سرمایه و ... خلاص شوید و اعتماد به نفستان را زیاد کنید. داشتن ترس و نگرانی در ابتدای هر راه طبیعی است اما می‌توانید یاد بگیرید با ترس‌هایتان خداحافظی کنید. افکارتان را وسیع کنید. درست مانند افراد بزرگی که کارهای بزرگی انجام داده‌اند بیندیشید و علاوه بر این تفکر خلاقانه را نیز یاد بگیرید. 

خشایار فخریان در این کتاب راهکارهایی برای شما دارد تا با به کار بستن آن‌ها روش صحیح و قاطعانه حرف زدن را یاد بگیرید و در کنار آن افکار سمی را به داخل زندگی و درون ذهن خود راه ندهید. شما باید یاد بگیرید که آیا طرز فکر شما خواهان پیشرفت شما است و یا در مسیر بازدارندگی و ناامید کردن شما کار می‌کند؟ اگر اینطور است، چه باید کرد؟ 

فراموش نکنید که هرچقدر شخصی بزرگ اندیشه باشد، موفق تر و آینده نگرتر است. شما می‌توانید آن شخص باشید.

کتاب جادوی فکر بی انتها ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام کسانی است که در تلاشند تا تغییراتی اساسی در زندگی خود ایجاد کنند. اگر در فکر پیشرفت خود هستید و دوست دارید با کمک تفکرتان در این مسیر قرار بگیرید، کتاب جادوی فکر بی انتها ۱ را حتما بخوانید. 

بخشی از کتاب جادوی فکر بی انتها ۱

«اگر به اندازه دانه گندمی ایمان داشته باشید، می‌توانید کوه‌ها را جابجا کنید». در این جمله که از حضرت مسیح است حکمتی نهفته است که می‌تواند زندگی هر کس را تغییر دهد. اگر واقعاً و از صمیم قلب ایمان داشته باشید که می‌توانید پیشرفت کنید و پیروز باشید، قطعاً در این کار موفق خواهید شد. موفقیت برای بعضی یعنی کسب احترام، آزادی، رهایی از نگرانی، سرخوردگی و شکست و برای بعضی دیگر یعنی رفاه در زندگی، بهره‌مند ساختن فرزندان از بیشترین امتیازها، درآمد یا تحصیلات بیشتر و ... عامل تعیین‌کننده، ایمان است.

ایمان را با آرزو اشتباه نگیرید. ایمان را با تلاش نکردن و تنبلی نیز اشتباه نگیرید. آرزوی این که مدیر یک شرکت بزرگ و موفق باشید، با ایمان به این که شما می‌توانید مدیر یک شرکت بزرگ و موفق باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید، تفاوت زیادی دارد. ایمان نه سحر و جادوست و نه یک موضوع سری. اعتقاد به این که « شما از عهده این کار برمی‌آیید، توانایی و قدرت لازم را دارید»، موجب خواهد شد انرژی و انگیزه لازم را برای دنبال کردن هدف خود داشته باشید و حتی در صورت نداشتن مهارت در کار مورد نظر، با تمام قوا به دنبال کسب آن باشید و روش‌های رسیدن به هدف خود را بیابید. اشخاصی که توانایی‌های زیاد دارند، کم نیستند، آنهایی که به توانایی‌های خود، ایمان ندارند کم هستند. اغلب افراد زمانی «راحت‌تر» هستند که تلاشی در جهت پیشرفت و موفقیت نکنند، در جا بمانند، خب این ساده‌ترین کار است. شمار اندکی از افراد به موفقیت خود ایمان کامل دارند و با طی کردن تدریجی پله‌های ترقی در کار خود موفق می‌شوند. رفتار مدیران موفق را مطالعه و مشاهده کنید، از آنها یاد بگیرید که چه طور با مشکلات برخورد و در چه شرایط دشواری تصمیم‌گیری‌های حساس می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۳,۵۰۰
تومان