دانلود و خرید کتاب املاک (معاملات و مشاوران املاک)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب املاک (معاملات و مشاوران املاک)

کتاب املاک (معاملات و مشاوران املاک) اثر جمعی از پژوهشگران پژوهشکده باقرالعلوم (ع) است. این کتاب آداب کسب و کار و احکام اصناف مطابق فتاوای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) را بیان می‌کند.

درباره کتاب املاک (معاملات و مشاوران املاک)

استفاده از فقه که ابعاد و جزئیات زندگی انسان را در برمی‌گیرد، و همچنین کاربردی نمودن احکام تدوین شده می‌تواند زندگی روزمره مردم را بیشتر منطبق بر دین نماید.  پژوهشگران گروه اصناف پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با کمک تحقیق میدانی، گردآوری کتاب ها و مقالات هر صنف، گردآوری و مطالعه قوانین و مقررات هر صنف و گردآوری سؤالات از منابع معتبر فقهی این اثر را تدوین کرده‌اند. آنان برای یافتن پاسخ سوالاتشان از دو منبع نرم‌افزار ‌و‌ کتب ‌فقهی ‌مقام ‌معظم‌ رهبری و امام خمینی و همچنین سایت‌های معتبر فقهی استفاده کرده‌اند. 

کتاب املاک (معاملات و مشاوران املاک) در چند بخش مختلف به آداب عمومی کسب و کار، آداب اختصاصی مشاوران املاک، احکام خاص معاملات املاک، اجاره، رهن، سرقفلی، خرید و فروش ملک و ساخت و ساز، احکام آپارتمان و مجتمع‌های مسکونی و تجاری و موازین شرعی آن‌ها می‌پردازد. 

کتاب املاک (معاملات و مشاوران املاک) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این اثر برای فعالان در حوزه معاملات ملکی، خرید و فروش و مشاوران املاک مفید و خواندنی است. 

نظرات کاربران

hadi
۱۴۰۰/۰۹/۲۶

کتاب خیلی خوبی بود و خلا آن احساس می شد ، یک مطالبی از کتاب بیشتر به درد مشاورین املاک میخورد ولی بیشتر مطالب برای هرکسی که میخواهد خانه بخرد ، بفروشد ، اجاره بدهد و یا اجاره بکند کاربرد

- بیشتر
کاربر 6326347
۱۴۰۲/۰۱/۲۷

مفید نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان